|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zit net naar Volcano te luisteren, als mn oog op deze topic valt. leuke muziek |
|
quote van wackenopenair.com "Satyricon featuring a very special and exlusive set with Nocturno Culto of Darkthrone!! LAST SHOW FOREVER!!! First time at an Open Air!" Hoe moet ik dat "last show forever" interpreteren? Slaat dat op Satyricon of Nocturno Culto? If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ik neem aan het gast-optreden van Nocturno Culto. Hij heeft eerder eind vorig jaar in Oslo al een keer een gast-optreden gedaan bij Satyricon en ik neem aan dat het dusdanig goed bevallen is dat ze dat nog een keer willen herhalen op Wacken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Wel erg debiel dat ze dat toen ook al "last show forever" noemden maarja het slaat in ieder geval op nocturno samen met satyricon inderdaad. SATYRICON AND NOCTURNO CULTO AT WACKEN 2004! Satyricon will headline the Wacken's black metal stage at this year's metal festival on Saturday, 7th August with Nocturno Culto of Darkthrone joining them on stage for an additional 30-min set! As wrongly announced on the Wacken official website, this is NOT Satyricon's last ever gig but the last time that the two bands will combine a show together. [Dit bericht is gewijzigd door Slave to Darkness op 16-03-2004 14:51] |
|
Ik heb DMT en dat is een zalig aalbum, het werkt idd een grimmige sfeer op. Maar geef mij toch maar eerder een oude Burzum of Darkthrone. "kakkn doe zèèr" |
|
heeft iemand de vinyl van Volcano? schijnt dat er 2 extra nummers bij opstaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mischien stond er LAST SHOW after FOREVER??? |
|
quote: Godver, dat is wel kut en klote. Ik kan geen vinyl afspelen en vind Volcano super dus wil meer! Fuck Vinyl. |
|
quote: N.C. had toch ook al met Satyricon op Dynamo '97 gestaan? [offtopic]En speelt Darkthrone nu wel of niet op Wacken? Ik meen zoiets gehoord te hebben[/offtopic] - Mutatis mutandis - |
|
Darkthrone treed niet op, want daar heeft Fenris geen zin in. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Dat weet ik, daarom viel het me ook zo op - Mutatis mutandis - |
|
quote: Niet gezien, maar de muziek is van When (wat je waarschijnlijk al wist). Ik weet alleen niet van welke CD... "Black, white & grey" misschien? - Mutatis mutandis - |
|
Ja dat wist ik, maar geen cd naam, ik zou even zoeken, bedankt! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Blijkbaar is het bij sommigen niet duidelijk Satyricon speelt een reguliere set met aansluitend een half uur durende set met Nocturno Culto samen om enkele Darkthrone nummers te spelen.Dus zonder Fenris,het is de Satyricon line-up aangevuld met Nocturno Culto. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
OK, dan weten we dat ook weer (was toch niet van plan naar Wacken te gaan ) - Mutatis mutandis - |
|
is dat dan Satyr, Frost en Nocturno Culto of is er nog iemand anders bij? "kakkn doe zèèr" |
|
quote: + de bandleden die alleen Live spelen. (Satyr kan niet 2 gitaren + bas + zang tegelijk doen ) |
|
klote, ik heb helemaal geen zin in Wacken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Alles kan als je maar tr00 genoeg bent She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
F*ck hippies |
|
quote: Trap msn een keer aan! Kan ik ze beide doorsturen.. |
|
quote: Ik ga naar Wacken dit jaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:o jeah! ik heb ze dankzij Stennis!... ze heersen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als Satyricon niet op Wacken zou spelen zou ik gewoon naar Dynamo zijn gegaan... niet genoeg geld voor allebei natuurlijk Dynamo of Wacken... Dynamo of Wacken Inside crystal mountain, evil takes it's form |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |