|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zojuist de single K.I.N.G binnen, zelfde versie als op het album natuurlijk, het wordt wel interessant om de track die erbij op staat, dat is namelijk de track die alleen op de LP versie staat 'Storm (of the Destroyer)', een enorm gave track die wel totaal buiten het album valt, Frost blast hem namelijk helemaal vol. Ik meen me te herrineren dat er ook een Amerikaanse cd-versie komt met weer een andere bonus track, hopelijk verschijnt die ook als een bonustrack op een single. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Saaaai, Satyricon is er bij mij nog niet in en geslaagd me langer dan 5 min te boeien. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
nieuwe tamelijk commercieel maar goed signature |
|
quote: Ja, dat hoor je zo |
|
quote: ja sorry, ik heb de nieuwe al en er zitten echt wel meezingertjes tussen, maar ze klinken smerig en Satyriconesk ik klaag niet signature |
|
weet je wat commercieel is, dat is tot in lengte van dagen Nemesis Divina's uitpoepen, dat is pas commercieel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ja, ik gebruik de term 'commercieel' als ik vind dat het een makkelijk-verkoopbaar product is. signature |
|
Hoezo makkelijk verkoopbaar? Zo enorm toegankelijk is die plaat ook niet. |
|
quote: Origineel? waar? Dit bedoelde ik niet trouwens Ik heb hem ook al ja, op mp3 voorlopig |
|
quote: promo Ik vind hem best toegankelijk. Een beetje op het elan van nummers als Possessed en Fuel for Hatred signature |
|
dat Satyricon technisch goed is, staat boven water. maar voor mij zit er na Nemesis geen ziel meer in noch bezieling. Satyricon is een product geworden, een broodwinning en dat hoor je. [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 06-04-2006 22:20] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ga deels akkoord, maar als je 'the scorn torrent' eens door je oren laat vlammen van de cd Rebel Extravaganza... ze kunnen het nog hoor! Zou dingske er trouwens van kunnen leven, van Satyricon? signature |
|
quote: dat vermoed ik wel al zeg ik niet dat hij er rijk van wordt. het blijft uiteraard wel een totaal andere drive om albums te gaan uitbrengen. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: tja, als ze er zelf kunnen mee leven... Kunnen moeilijk alles gaan subsidiëren natuurlijk signature |
|
satyricon zal niet heel veel opleveren denk ik, ik gok dat moonfog meer oplevert In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mijn god wat een discussie weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik heb em inmiddels alweer gedelete en ga hem ook niet kopen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik vind het nochtans een erg sterke schijf alweer!! Beetje verder op het elan van Volcano, hoewel deze bij mij het voorlopig nog ietsje beter doet... Nog maar wat toertjes laten draaien en we zien nog wel waar Now,diabolical uiteindelijk thuishoort maar het zal alvast in de hogere regionen van de top 20 van 2006 worden imo Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Satyricon - commercieel of untergrund, het maakt mij in ieder geval geen flikker uit - schopt IMO iedere aars op deze planeet. Satyricon heeft me nog nooit teleurgesteld en ze doen gewoon wat ze willen, en dat vind ik een erg prettige instelling. NP: A New Enemy. Dus. |
|
quote: Jezus, wat een retegoeie song is die 'Storm'! Frost blast idd weer geweldig! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: is dat een single op vinyl of een cd-single?? |
|
cd single voor de noorse markt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: toch eens proberen te scoren. ben wel benieuwd naar de unieke nummer. |
|
quote: Satyricon schopt na Rebel al geen aars meer, ze hebben duidelijk gekozen voor een toegankelijker en herkenbaarder geluid. Moet ik zeggen dat dat ook een prestatie op zich is, hoe dan ook, compromisloze black hebben ze nooit gemaakt maar de laatste twee albums slaan werkelijk alles wat voorspelbaarheid betreft. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |