|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?klipp_id=157201 Een stream van een satyricon optreden voor de noorse TV. 60 minuten lang met een flink aantal nieuwe nummers.. |
|
kewl!! direct checke Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hele goede kans. |
|
quote: inderdaad. ik ben die nieuwe meer en meer gaan waarderen nog, hij is echt helemaal te gek. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
hij is een beetje eng..... lekker duister |
|
ik vind trouwens so far de teksten wel vet. alleen al dat zinnetje "we want you dead, your head on a plate. you wanted war, and war you will get" vat de in-your-face teksten perfect samen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er staat een erg goed recent interview met Frost op www.vampire-magazine.com Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Haha, dank je wel Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Wel eens leuk om te zien, maar beeld en geluid (het geluid op zich alleen al) kloppen niet :S |
|
Ik heb ondertussen al 3 browsers geprobeert om dit te kunnen bekijken, maar geen 1 laat het goed zien in combinatie met het geluid, erg jammer.. hopelijk is er snel ergens een goede rip online want ik wil het eigenlijk wel erg graag zien. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe clip, of was ie al langs geweest? Iig: http://media.roadrunnerworld.com/Satyricon/king_hi.wmv Voor de liefhebber, zeg ik dan maar. |
|
Weer met madammen. Al lijkt Satyr ook erg op een madam tegenwoordig. |
|
quote: Had 'm net een minuut eerder op de frontpage geplaatst. Nieuwe clip dus inderdaad. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
is dit een "parodie" op hiphop videoclips? Bling bling! Binnenkort bij u op The Box B.L.I.N.G. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-04-2006 16:56] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zonder laatste punt dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vind de video nou niet echt geweldig om eerlijk te zijn. Muzikaal gezien klinkt het erg gaaf....deze clip is eigenlijk het eerste wat ik hoor van de nieuwe plaat. Kortom Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Denk de muziek weg en je hebt een clip van een combinatie tussen Within Temptation en the Prodigy www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Terugkomend, de bas op het album wordt volgens de credits gespeeld door Lars Norberg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lars Norberg is de bassist bij Spiral Architect Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
aha, had JB toch gelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
He? Ik heb gisternacht een review van Now, Diabolical op de frontpage zien staan! Waar is ie gebleven? edit: door de Satyricon-maffia aangevallen omdat het cijfer < 8 was? Foei foei, spectre toch [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-05-2006 10:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: denk jou hoofd weg en je kan planken dragen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hehe, ondertussen ben ik er achter dat hij er nog op staat, maar niet op de FP. Waarom waarom waarom? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |