![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.aspx?klipp_id=157201 Een stream van een satyricon optreden voor de noorse TV. 60 minuten lang met een flink aantal nieuwe nummers.. ![]() |
|
kewl!! direct checke ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Is dat van afgelopen woensdag? edit: ja dus, bedankt trollie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-04-2006 18:34] ![]() |
|
Hele goede kans. ![]() |
|
quote: inderdaad. ik ben die nieuwe meer en meer gaan waarderen nog, hij is echt helemaal te gek. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
hij is een beetje eng..... ![]() lekker duister ![]() ![]() |
|
ik vind trouwens so far de teksten wel vet. alleen al dat zinnetje "we want you dead, your head on a plate. you wanted war, and war you will get" vat de in-your-face teksten perfect samen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Er staat een erg goed recent interview met Frost op www.vampire-magazine.com ![]() |
|
quote: Haha, dank je wel ![]() Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Wel eens leuk om te zien, maar beeld en geluid (het geluid op zich alleen al) kloppen niet :S ![]() |
|
Nieuwe clip, of was ie al langs geweest? Iig: http://media.roadrunnerworld.com/Satyricon/king_hi.wmv Voor de liefhebber, zeg ik dan maar. ![]() |
|
Weer met madammen. Al lijkt Satyr ook erg op een madam tegenwoordig. ![]() |
|
quote: Had 'm net een minuut eerder op de frontpage geplaatst. Nieuwe clip dus inderdaad. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
is dit een "parodie" op hiphop videoclips? Bling bling! Binnenkort bij u op The Box B.L.I.N.G. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-04-2006 16:56] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
zonder laatste punt dan ![]() |
|
Vind de video nou niet echt geweldig om eerlijk te zijn. Muzikaal gezien klinkt het erg gaaf....deze clip is eigenlijk het eerste wat ik hoor van de nieuwe plaat. Kortom ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Denk de muziek weg en je hebt een clip van een combinatie tussen Within Temptation en the Prodigy ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Terugkomend, de bas op het album wordt volgens de credits gespeeld door Lars Norberg ![]() |
|
Lars Norberg is de bassist bij Spiral Architect ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
aha, had JB toch gelijk. ![]() |
|
He? Ik heb gisternacht een review van Now, Diabolical op de frontpage zien staan! Waar is ie gebleven? edit: door de Satyricon-maffia aangevallen omdat het cijfer < 8 was? Foei foei, spectre toch ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-05-2006 10:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: denk jou hoofd weg en je kan planken dragen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Hehe, ondertussen ben ik er achter dat hij er nog op staat, maar niet op de FP. Waarom waarom waarom? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |