|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:juist wel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vind dat ook ruk bij Rebel Extravaganza, net een stel junks langs de straat, maar de layout van Nemesis Divina vind ik weer een van de koelste die ik ooit heb gezien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: en toen ging de tondeuse erover satyricon wel eens gezien in de baroeg met nocturno culto op gitaar(van darkthrone dus ) live zoals de meeste blackbands slecht dus Oud Vuil. |
|
quote:het roer is nogal omgegooit naar een aantal heel slechte shows, ikzelf heb ze ook gezien in het vvorprogamma van Pantera, en daar was het geluid en de strakheid echt fableus... het is waar dat vroeger hun gigs nogal zogen, ik herinner me een show op Dynamo, ik weet echter dat ze tegenwoordig er alles aan doen om een show perfect te laten lopen... eindelijk wat profesioneler Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Album nieuws Satyricon op de mainpage: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/466.html Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
aaa bedankt... nog een paar nachtjes slapen wel raar dat er geen vulkaan op de cover staat... maargoed, satyricon verrast altijd [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-08-2002 12:02] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
With the years the music of Satyricon envolved into a higher form of art, and the artwork did too. With the Rebel Extravaganza album you shook the black metal world not only on musically front but also on artistic ways with such artwork. I've seen the cover from the Ten Diadems album and I must say that I'm very pleased about it. Knowing that you guys do like to create a piece of art, I can expect nothing else but fine dark/cold artistic design. My questions are: "Is the artwork for the Ten Diadems album of the same quality compared with the Rebel Extravaganza album or IntermezzoII mini-album, or do you save up the good stuff (and money) for your forth-coming record Volcano?. And who is the designer for the Ten Diadems album, Union, Hal Bodin or someone else?" Thanx, Ton Oortgiesen Holland - The artwork/layout for "Ten Horns, Ten Diadems" is state-of-the-art! We never do things half-heartedly!The designer for the album was Hal Bodin, as you suggested. Frost [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 10-08-2002 11:29] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Slijmbal |
|
quote:dank je Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vind de cover van de nieuwe plaat wel cool!, ben erg benieuwt!!! |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dat bedoel ik. Satyrikon zijn meesters in layout, en dan krijg je dit! |
|
quote:wat is er mis mee? ik wacht met oordelen tot ik hem zelf in mijn klauwen heb... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Je kan nu toch al zien dat de cover al dan niet sukkt? Ik vond die van Rebel Extravaganza erg mooi. |
|
quote:het detail ontgaat me nu Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Op wacken verkochten ze (in de metalmarket) overigens nog bootleg-bijgedrukte D.M.T. t-shirts! .. wel gaaf.. jammer alleen dat de print vrij slecht was.. heb er nog over nagedacht, maar uiteindelijk geen gekocht.. |
|
Video shoot We're proud to announce that we're doing a video for the song Fuel For Hatred next week , with director Jonas Åkerlund, famous for his works with Metallica, Ozzy Osbourne, Madonna, Prodigy and many more. He was also the drummer on the first Bathory album! Tracks: 1 With Ravenous Hunger 2 Angstridden 3 Fuel For Hatred - mp3 sample 4 Suffering The Tyrants 5 Possessed 6 Repined Bastard Nation - mp3 sample 7 Mental Mercury 8 Black Lava [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-08-2002 2:52] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Jonas is een bekende. Volgens mij deed hij het artwork van Zyklon. |
|
quote:neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat was de oppermachtige Hammerman!!! of is dat dezelfde? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Het boekje zegt Johan Hammerman. |
|
quote:ben niet helemaal helder meer, die man is god Fuel For Hatred is lichtelijk blij te noemen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Is hij ook verantwoordelijk voor het artwork van Rebel Extravanganza? Want dat vind ik nou echt mooi. Ik zie trouwens ook enige overeenkomsten tussen dat artwork en dat van Control Human Delete. Toeval? |
|
quote:blurgh? welk artwork? kan jij in mijn comp kijken ofzo? en neen dat is de Übergod... Halvor Bodin www.superlow.com *edit* corrrigeer, ik neem idd wel eens wat dingetjes (onderbewust) over van Halvor God... maar dat moet niet, copy kills [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-08-2002 12:27] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Mother North & Vikingland! [Dit bericht is gewijzigd door elmar op 17-08-2002 13:23] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |