|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ah damn Maar eigenlijk vind ik All Evil en TFIMT niet eens zo heel goed... Maar goed ook, hoef ik die iig niet te kopen Die 3 pic-lp box zou ik wel nog erg graag willen hebben, maar die is me toch een beetje te onmeunig duur Zenial |
|
laatste album vind ik brak maar anders satyricon ist krieggg |
|
quote: Moehahahahahaha Gave eerste post, ga zo door en sterf een pijnlijke dood. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-07-2006 18:26] |
|
AtillaTheHunsWife vind ik brak maar anders ZM ist krieggg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo is dat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ietwat off topic: Moonfog ligt blijkbaar al een tijd stil, in geen jaar een update. Ook de samples zijn al een tijdlang niet beschikbaar. Heeft Satyr het te druk met de eigen release of weet iemand meer? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik heb enige tijd geleden een interview met frost gedaan en naar moonfog gevraagd. Dit was kort na de release van Now Diabolical. Frost gaf aan dat Snorre in ieder geval wel bezig was met een nieuwe Thorns, en dat het geniaal moest worden. |
|
Moonfog heeft op het moment ook niet echt veel bands meer onder contract. En de bands die ze onder contract hebben zijn nou niet bepaald productief (en actief).. Bijv. Dodheimsgard, Thorns, enz enz don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik heb vorig jaar nog een interview met Gehenna proberen te regelen n.a.v. hun laatste plaat, maar toen was Moonfog al nauwelijks te bereiken. "Wegens vakantie gesloten" blablabla, maar dan voor een paar maand... Is uiteindelijk dus niet doorgegaan. Is dus niet echt meer een actief label nee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ha ja, al 6 jaar of zo... |
|
quote: dan zal die "eibon" cd er wel nooit meer komen. |
|
quote: Dat denk ik ook niet. Fenriz z'n reactie in 1 of ander interview: "Eibon ? 4 big ego's in a box." [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 25-08-2006 11:10] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
die enkele (twee??) vrijgegeven nummers waren toch dik in orde in ieder geval. jammer, jammer.... |
|
denk da ik zowel in baroeg als in tivoli ga kijken..beloofd een leuke set avonden te worden Expired,Erased and Forgotten |
|
Iemand trouwens bekend met de 'Ancient Spectre Ruins' studio waar Satyricon hun 'The Forest is my Throne' opnam? Ook Darkthrone nam er Total Death op. Voor de rest is me weinig bekend over die 'studio' - als het al zoiets was. Satyr z'n prive studiootje? Zoals Darkthrone later met Necrohell? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
http://clayden-metalvideos.blogspot.com/2006/08/satyricon-live-at-p3sessions-2006.html Live video 1 uur en 10 min. Misschien goed om alvast op de setlist voor te bereiden en met echte blazerds bij pentagram burns en rites of our cross en to the mountains edit: wel vervelende glitches, en de audio is niet in sync [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-08-2006 2:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Er staat een beste lap noorse tekst op hun website sinds vandaag, ik kan het niet echt oncijferen. Iemand die het kan lezen hier? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Videoclip van 'The Pentagram Burns' staat op hun website, einde is wel leuk met die vlammen. Verder vind ik hem een beetje hetzelfde als de clip van K.I.N.G maar dan in een andere setting. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmmm, danseressen bij satyricon, wat volgt? Een achtergrondkoor? Maar was wel een goede tip van je om die laatste twee albums van ze te beluisteren, bevallen allebei zeer goed. |
|
Check Rebel Extravaganza + Nemesis Divina ook meteen even Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Check. |
|
Volcano en Rebel Extravagance voor 10 eu elk bij de Large! Volcano zag ik ook voor 10 eu bij de Boudisque liggen. Gunstige prijzen zo Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe en de rest dan ook maar |
|
Nee.. + weet ik dat Nimbus dat toch niks vindt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |