|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
je gaat toch niet naar de baroeg zeker... doe die er dan als extraatje bij maar ga ze ook bekijken in een tent waar je enigzins de zekerheid hebt op een oke geluid... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nee, ik ga niet naar Baroeg, maar ik had op de sites van de zalen gekeken waar S + KoK zouden komen, en het viel me op dat er bij Baroeg iets anders geprogrammeerd was. Ik ga waarschijnlijk naar de Melkweg. Maar waarom niet Baroeg? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik denk dat ik zowel naar Utrecht als Rotterdam ga. Ligt ook aan de financien op dat moment |
|
als ik nog in amsterdam werk dan ga ik misschien wel naar de melkweg, maar zowiezo utrecht en als ik echt nix te doen heb wil ik de baroeg misschien nog wel even aandoen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
uhh ontpopic... Orgasmatron heeft een lekker neukritme |
|
quote: Satyr weet wel hoe hij z'n nummers noemt |
|
Lemmy ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ware het niet dat dit een cover is van Motörhead... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
oh, net te laat Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hm dat wist ik niet... bedankt voor de info dan in ieder geval |
|
Dat soort info staat nooit bij mp3's wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lemmy heeft het toch geript van Sepultura? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
@spectre: En wat wil je daarmee zeggen? (Nee ik heb Megiddo niet origineel) [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 27-07-2006 15:40] |
|
Dat wist ik al! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou ik heb Now, Diabolical, Nemesis Divina en Dark Medieval Times wel origineel; hoor ik nu weer bij de groep? |
|
Groep 4 van de lagere school ja [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-07-2006 15:44] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hm da's in ieder geval nog iets |
|
quote:hehe, ik plaag je maar man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat had ik wel door; vandaar de "" erachteraan |
|
quote: Gaan er van ZM überhaupt mensen naar Satyricon kijken als ze in de Baroeg spelen (behalve ik dan)? |
|
Ik ga ook naar de Baroeg zoals het er nu voor staat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zit er dik in ja Zenial |
|
quote: Ja, ik mis dat ook wel een beetje, lord spektor. Ik heb de nieuwe de afgelopen week zelfs geluisterd, geheel uit mezelf. Had het er nog met ome mörke over gisteravond... die vindt het nieuwe album dus compleet niet om aan te horen. Ik vind het wel meevallen, het heeft iets. Ik ben niet "blown away", maar, wel interessant plaatje. Dat hele ingehoudene/gecontroleerde wat je noemde is wel apart. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ome Mark heeft helemaal gelijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |