|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor. |
|
Ik vind dat namelijk ook. Dat zijn er al 2. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-07-2006 22:49] |
|
quote: Nee. |
|
Potvertwee, je moet niet luisteren naar de nieuwe satyricon, maar naar opa! |
|
quote: En wat nou als je opa Satyr/Frost is? |
|
Idd, wat nou! |
|
Aha, je moet wel luisteren om een mening te vormen opoe! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had 'em gedowned, geluisterd en hup, delete. Zonde van m'n schijfruimte, hehe. |
|
Klopt, nu heb je hem gekocht dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
zonde van de ruimte in je kast Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik heb zelfs rebel ... verkocht. The shadowthrone en nemesis divina, dat zijn de platen die je moet hebben. |
|
Tuurlijk Wim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, het duurde even, maar verstand komt met de jaren, hè. |
|
quote: Eigenlijk wel ja maar dat wil dus niet zeggen dat Rebel Extravaganza en Now Diabolical slecht zijn (Oh en je vergat Dark Medieval Times! ) |
|
Zo heb ik me even een dikke deja-vu. don't mistake lack of talent for genius |
|
True hoor, Satyricon's oudere werk aanbidden. Nee, ik vind ze lang niet zo goed als Rebel Extravaganza tm Now Diabolical. |
|
Waarom is dat nou weer 'true' Ik vind Nemesis Divina en The Shadowthrone ook hun beste twee albums en vind Volcano en Now Diabolical ook een stuk minder, dat heeft toch niks met trueheid (wat een kutwoord) te maken?? OK er zijn mensen die zijn blijven hangen in de oldschool bm, als het maar kut klinkt, daar heb ik ook een hekel aan, maar in het geval Satyricon is dat puur een kwestie van smaak. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
True? Nee, hoor. Ik ben helemaal niet true, ook nooit beweerd, ik ben niet eens een blekkie. Heeft meer te maken met verschil in smaak. Ieder zijn mening, ik net zo goed als een ander. edit: Hehe, NecRobert was me al een beetje voor. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 28-07-2006 19:33] |
|
Ik ben wel true, ik vind Dark Medieval Times en The Shadowthrone het tofste Maar die nieuwe is eigenlijk ook erg cool Zenial |
|
quote: Pfff, je noemt The Forest Is My Throne niet eens. So much for being true.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Eigenlijk was ik sarcastisch bezig, maar oke. Smaken, evenals meningen, verschillen inderdaad. |
|
Ik wacht nog steeds op een Rebel Extravaganza II ... waarom maken ze wel een volcano II en niet een RE II... ach ja, jammer dan... misschien in melkweg zien.. schijnt dat ze du som hater gud spelen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat zou vet zijn! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb pas ontdekt dat ik, naast de laatste drie albums, 'Dark Medieval Times' ook wel behoorlijk gaaf vind. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |