|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, nog bedankt voor de tip |
|
quote: Ik heb de videoband |
|
Vind alle Satyricon's albums top, Nemesis Divina en The Shadowthrone zijn mijn persoonlijke favorieten. Klote dat de nieuwe nog lang op zich laat wachten. |
|
? is daar al nieuws over dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nope, je zou verwachten dat ze nu zo langzamerhand eens de studio in zouden duiken, maar nee. |
|
druk met touren door USA Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Iemand dat bericht op de frontpage al gelezen? Twee gitaristen opgepakt in Canada... |
|
|
|
Damn.....Walk the path of sorrow is toch wel een retevet nummer There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Fuel for hatred. Why say more if this is all there's need to be said. -DEN PERFEKTEN TRAUM - |
|
the scorn torrent is pure kunst :p |
|
INRI van het welliswaar (in mijn optiek) minste album Intermizzo II vind ik werkelijk een briljant nummer.. Maar nemesis devina en mother north vind ik ook prachtig. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Filthgrinderrrrr In mijn optiek hun sterkste nummer. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik wil even melden dat de nieuwe Satyricon die oude en middelmatige platen er zeker uit heerscht. Volcano binnenkort ook eens aanschaffen, is die plaat dezelfde stijl als Rebel Extravaganza? |
|
nee, helaas... hij is vooral langzamer, de nummers zitten in mij optiek pakkender in elkaar en is meer terug naar de essentie van BM. Een soort Satyricon in de Darkthrone stijl, maar dan met een megavet geluid. Laatste nummer duurt echter wel een kwartier. Ik blijf RE de beste plaat vinden en dat oude tot aan ND is middelmatig... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: JUIST! ook mijn favoriete track. quote: Ik vindt het juist een sterk album mede door dat nummer, maar als ik hem draai dan toch vooral voor het afsluitende "Blessed from Below" wat echt 1 van de best nummers ooit vind. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toch wel het aanschaffen waard denk ik dan Ik vond zowel de oude als de nieuwe platen niet zo. Maar Rebel Extravaganza is echt een plaat die je wel een paar keer moet horen. Geweldige plaat met bovendien erg goede teksten. |
|
quote: Dit zouden mijn woorden kunnen zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nu bezig met Volcano van Satyricon, hiervoor kende ik alleen Nemesis Divina, dus het is wel even een verschil. Ik moet zeggen dat ik het een gaaf plaatje vindt, ik ben er nog niet laaiend over, maar het klinkt goed, zit muzikaal lekker in elkaar, en het groooooooovet (soms). Nummers zijn ook lekker simpel, geen onzin die de essentie in de weg staat (wat die essentie ook mag zijn). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zitten paar erg goeie nummers op die plaat idd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Satyricon al heel lang niet heb geluisterd. Ik heb de hele disocgrafie in mijn bezit maar door een of andere reden trekt het mij de laatste tijd niet zo. Ik weet eigenlijk ook niet waarom. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-05-2005 12:59] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
satyricon heerst de pannen van het dak af en 99.9 % van de "echte" blackmetal band mogen de schoenveters van de lieden in deze band nog niet strikken. ik verheug me dan ook mateloos op een nieuwe release van deze band. |
|
quote: ik ook niet (zie mijn vorige post) |
|
Volcano, op zich staan daar een paar goede nummers op idd met name Repined Bastard Nation. Satyricon blijft zich vernieuwen en daar is niets mis mee, al vind ik Nemesis Divina toch hun beste cd |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |