![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Drie nors kijkende mannen." ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/artikel/asp/artnr/141974/ Dijksma en wat zinnigs uitkramen! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Lerares slaat door (met hoge hakken) In Maleisie moet een lerares voor de rechter verschijnen omdat ze drie kinderen uit haar klas ernstig verwond heeft met haar hoge hakken.Toen bleek dat acht leerlingen uit haar klas hun huiswerk niet hadden gemaakt, besliste de vrouw hen te straffen. Enkele flinke tikken met haar scherpe hakken op hun hoofd leek haar een geschikte straf.Helaas liep het een beetje uit de hand: drie leerlingen moesten naar het ziekenhuis. Later dienden de ouders van de leerlingen klacht in. Ze riskeert een celstraf. [BRON: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/11026/Lerares_slaat_door_(met_hoge_hakken).html ] Bizar!! The trend is dead. ![]() |
|
quote: Hihihih gekke Vlamingen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
http://www.nu.nl/news/996511/62/rss/%27Britney_doet_zelfmoordpoging%27.html 'Britney doet zelfmoordpoging' Uitgegeven: 5 maart 2007 10:26 AMSTERDAM - AMSTERDAM - Britney Spears heeft onlangs in de ontwenningskliniek waar ze verblijft geprobeerd zich op te hangen met een laken. Dat meldt de Britse tabloid News of the World. De popdiva zou de zelfmoordpoging hebben gedaan nadat ze het nummer 666 op haar kaal geschoren hoofd had gekrast en een paar keer had uitgeroepen 'de antichrist' te zijn. In het christendom is 666 een symbolisch getal dat zou verwijzen naar de antichrist. Het personeel van de ontwenningskliniek in Malibu wist te voorkomen dat de 25-jarige Britney een eind aan haar leven maakte. Inmiddels zou het een stuk beter met haar gaan. "Ze is een ander mens vergeleken bij het meisje dat zich vorige week aanmeldde", zegt een medewerker van de kliniek in de krant. Verzoening De bron weet bovendien te melden dat de zangeres het steeds vaker heeft over een verzoening met Kevin Federline, met wie ze in scheiding ligt. Ze zou zich hebben gerealiseerd hoezeer hij haar tot steun is en hun huwelijk nu zelfs willen redden. 's Avonds zou ze uren met Federline aan de telefoon hangen. Ook zou ze het regelmatig hebben over een derde kind. Het stel heeft al twee zoontjes, Sean Preston (1) en Jayden James (5 maanden). Antidepressiva Eerder meldde diverse Amerikaanse media al twee zelfmoordpogingen van Spears. Ze zou tegen het verkeer in zijn gelopen en hebben gedreigd een pot antidepressiva te slikken. Ook toen kwam ze er heelhuids vanaf. De manager van Britney ontkende de wanhoopsdaden overigens. hehehe evil!!1 Je moeder. ![]() |
|
stond al in het vorige nieuwstopic ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
zo vaak zit ik niet achter de pc ![]() Je moeder. ![]() |
|
Damn, zelfs dat kan ze niet ![]() |
|
hehe tis een muts Je moeder. ![]() |
|
quote: *zucht* ![]() |
|
quote: Ja, dát is nou nog eens een goed idee.... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Zeventigplussers gaan elkaar te lijf om vrouw Uitgegeven: 5 maart 2007 18:03 BELGRADO - De Servische politie heeft maandag twee zwaarbewapende liefdesrivalen op leeftijd uit elkaar moeten halen. De zeventigplussers gingen elkaar met geweer en bijl te lijf om een jonge schone van 52. Dit meldden lokale media. Pensioen Ljubisa Petkovic probeerde de geliefde van zijn buurman Radivoje Sinadinovic af te snoepen door op te scheppen over zijn hoge pensioen. Deze laatste ging gewapend verhaal halen bij zijn buur omdat hij serieuze trouwplannen had met zijn vriendin Zivkica Jankovic. Bij het bezoek aan zijn buurman trof de met een geweer bewapende Sinadinovic niet alleen zijn rivaal maar ook zijn geliefde. De drie raakten verwikkeld in een hevig gevecht, waarbij de vrouw in haar been werd geschoten. Meer dan twintig politieagenten moesten ingrijpen om het trio tot bedaren te brengen. Oude bokken ![]() ![]() |
|
Groep moedigt man aan zelfmoord te plegen Een groepje mensen heeft in het Engelse Mexborough een potentiele zelfmoordenaar aangemoedigd om de daad bij het woord te voegen. De 21-jarige man stond op het dak van een parkeergarage en dreigde een einde aan zijn leven te maken. Terwijl de lokale politie er van alles aandeed om de man op andere gedachten te brengen, joelden beneden op straat een paar nieuwsgierigen naar de man haast te maken met zijn sprong. Uiteindelijk wisten professionele onderhandelaars de man toch op een normale manier naar beneden te praten. Hij krijgt nu psychiatrische begeleiding. Een woordvoerder van de South Yorkshire-police heeft geen goed woord over voor de groep aanmoedigers: ''Geweldig frustrerend zoiets. Wij probeerden de man te helpen, en toen begonnen anderen hem aan te moedigen om te springen. Het zou nog te begrijpen zijn als het tieners waren geweest, maar het waren volwassenen die hem toeriepen.'' ... zo wrang grappig [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2007 0:06] signature ![]() |
|
Fijn zo'n premier: ![]() quote:En hoppakee, we gaan weer 50 jaar terug in de tijd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-03-2007 10:14] ![]() |
|
Mwa, ik vind dat de VVD zich nu wel weer heel gemakkelijk profileert als de liberale partij waarbij het individu alles mag. Ik vind ook dat Rutte abortus iets te gemakkelijk op een hoop gooit met het homohuwelijk en euthanasie. Bij abortus maak je een keuze over een ander, potentieel, leven. Dat is niet hetzelfde als de vrije keuzes van handelingsbekwame individuen over hun eigen leven. Het (soft)drug beleid kan eigenlijk ook niet blijven zoals het nu is. 'Gedogen' roept gewoon veel vraagtekens en grijze circuits op. Plus dat het gemiddelde koffieshop volk nou niet echt het meest frisse en arbeidsintensieve volk is. Verder denk ik dat keuzevrijheden bij, bv, integratie projecten verder ingeperkt moeten worden. 'Integreren of direct opflikkeren' zou het nieuwe elan moeten zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Recht op dierenwelzijn kan in Grondwet Uitgegeven: 6 maart 2007 12:38 AMSTERDAM - Het opnemen van het recht op dierenwelzijn in de Grondwet stuit niet op belemmeringen. Dat heeft de Raad van State vastgesteld. De raad reageert daarmee op het wetsvoorstel van de Tweede Kamerleden Femke Halsema en Ineke van Gent (GroenLinks) om dierenwelzijn in de constitutie op te nemen. GroenLinks wil dat Nederland net als Duitsland de dierenrechten expliciet in de Grondwet vastlegt. De oppositiepartij wil dat doen door een wijziging van artikel 21 van de Grondwet, dat gaat over de zorg voor het milieu. Daaraan zou de zorg voor het welzijn van dieren moeten worden toegevoegd. Steunen Bij de behandeling van de Landbouwbegroting in december bleek een meerderheid van de Tweede Kamer, bestaande uit PvdA, SP, PVV, GroenLinks en PvdD, het wetsvoorstel te steunen. Gevolgen Halsema en Van Gent sturen hun wetsvoorstel dinsdag naar de Tweede Kamer. Als het voorstel wordt aangenomen moeten andere wetten, zoals de Wet op de dierproeven en de Flora- en Faunawet, opnieuw tegen het licht worden gehouden. Dat kan belangrijke gevolgen hebben voor de bio-industrie, dierproeven en jacht. Bron: nu.nl Goeie zaak dit ![]() ![]() |
|
Man ejaculeert op slapende vrouw tijdens vliegreis Uitgegeven: 6 maart 2007 13:50 AMSTERDAM - Een 20-jarige medewerker van Northwest Airlines moet mogelijk de cel in omdat hij tijdens een vlucht van Seattle naar Minneapolis ejaculeerde op een slapende vrouw. Dat meldt persbureau AP dinsdag. Volgens de aanklacht nam de man plaats op de lege stoel naast haar, terwijl de vrouw probeerde een dutje te doen. De man betastte haar en stond vervolgens op. Daarna ontdekte de vrouw dat de man op haar was klaargekomen. Zij waarschuwde het cabinepersoneel, waarna de man kon worden aangehouden. De man maakt volgens de vliegtuigmaatschappij geen deel uit van het cabinepersoneel van Northwest Airlines. Ook gebeurde het incident niet tijdens werktijd van de man. De medewerker is inmiddels geschorst en riskeert een celstraf van zes maanden. Vies mannetje ![]() ![]() |
|
Godver. Straks moet ik nog meer zooi mee slepen naar festivals. ![]() ![]() quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: http://www.nu.nl/news/997951/122/Tien_toont_voorbereidingen_masturbatiemarathon.html ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik zou het wel wat voor jou vinden om dat te doen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
AMSTERDAM - Een 85-jarige Chinees heeft een val vanaf de vijfde verdieping overleefd. Hij bleef met zijn kleding aan een uitstekende spijker haken. Hij werd ontdekt door zijn onderbuurvrouw, mevrouw Liu. "Ik zat te internetten en hoorde een harde knal. Even later zag ik twee benen bungelen," aldus Liu. Na een half uur aan de spijker te hebben gehangen werd Zhao Jingzhi eindelijk uit zijn benarde positie bevrijd door de brandweer. Zhao Jingzhi bracht het er zonder kleerscheuren vanaf "Ik probeerde het raam te openen, maar duwde iets te hard. Ik verloor mijn balans en viel," zei Jingzhi over zijn hachelijke avontuur. Na een controle in het ziekenhuis mocht de bejaarde man weer naar huis. Daar adviseerde zij hem voortaan voorzichtiger te zijn bij het openen van zijn raam. Die laatste zin...BRILJANT! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Ik zou dat toch alleen bij jou doen, lekker knul van me ![]() ![]() |
|
quote: Een juridische gotspe. Een wet en een grondwet in het bijzonder is bedoeld om rechten en plichten vast te leggen van wezens die de genoemde rechten in theorie bewust kunnen uitoefenen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Mee eens, alleen ik zou het graag ruimer zien, dat mensen meer aanwijsbaar zijnnop hun verantwoordelijkheid richting hun kinderen, huisdieren leefomgeving etc etc. Imho is er nu teveel een denkwijze van "Ja maar dat doe ik zelf toch niet?" of "daar is de regering toch voor?". ![]() |
|
Leuk rijtje, PvdA, GL, SP, PvdD en natuurlijk PVV! Nogmaals, dierenrechten zijn niet mogelijk, mensen plichten wel. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |