IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-03-2007 11:28 by Argus Profiel van Argus

Ik denk dat Fransje zat belasting centjes aan de staat geeft

Maar de paar kampen die dit (nog) deden zijn voor zover ik weet de laatste paar jaar uit elkaar geslagen door de ME.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-03-2007 13:12 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

De man die de moord op Louis Sévèke heeft bekend zou hem hebben gedood uit wraak. Volgens dagblad De Gelderlander zou Sévèke de 38-jarige verdachte uit de krakersbeweging hebben gewerkt door hem ervan te beschuldigen een infiltrant te zijn van de AIVD.

Eén en ander zou staan in het dagboek van Martinus T., dat de politie in een kelderbox in Rotterdam vond. Hij zweert daarin wraak te nemen. De Gelderlander meldt ook dat T. verantwoordelijk wordt gehouden voor ‘een reeks onopgehelderde aanslagen in Nijmegen en Arnhem’. Zo zou T. in 1996 een aanslag hebben gepleegd op de BASF-vestiging in Arnhem. Deze aanslag werd later in een brief opgeïst door het Earth Liberation Front (ELF).



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2007 13:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 maart 2007 15:02 schreef Judge M. het volgende:
Dat was omdat Seveke nogal wat zaken wist waarvan de autoriteiten liever niet hadden dat die ooit naar buiten zouden komen.



HAHAHAHA. ROFLPANTOFFEL

Kom op zeg. Ik kan per direct op minstens drie redenen komen waarom de bovenstaande hoax uit de krakerswereld niks meer dan een hoax is.

1.De 'onthullingen' van krakkerlak Sévèke en zijn maaties bij buro Janssen zijn alleen onthullingen in de geest van activistische josti's uit de extreem-linkse milieus. Voor anderen zijn het gewoon bekende feiten of zaken die je simpelweg zelf zou kunnen doorredeneren.

2.Al zouden het daadwerkelijk waardevolle onthullingen zijn dan zou Sévèke niet de enige zijn die het wist. De kudt krakers zijn over het algemeen enorm paranoïde en denken dat de hele wereld achter hun aanzit. Dit betekent dat er ongetwijfeld mensen in zijn kringen zouden zijn die ervan afwisten als backup of dat hij mechanismes ingebouwd zou hebben om het e.e.a. in geval van zijn dood kenbaar te maken. Dit is bijna twee jaar na dato niet gebeurd....ra ra hoe komt dat?

3.Als de AIVD Brother Louie wilde omleggen dan zouden ze het ietwat beter aanpakken. Waarschijnlijk op een manier die niet zoveel potentieele sporen, getuigen en andere leads overlaat. De AIVD mag geen Mossad of FSB zijn maar sukkels zijn het zeker niet.

Die radicale bolsjevieken verspreiden graag dergelijke desinformatie maar op een wonderbaarlijke manier klopt daar nagenoeg nooit iets van.

Martinus Hendrikus Tega heeft Louis gewoon gekilled omdat hij met hem geen krakertje meer mocht spelen. LOL Wraak...wat een reactionaire emotie.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 29-03-2007 13:26]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 29-03-2007 14:35 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

'Provincie draagt bij aan armoede Friesland'
Uitgegeven op donderdag 29 maart 2007 om 14:15:57

(Novum) - De provincie Friesland houdt de sociale en economische achterstanden in de provincie in stand, omdat zij het verband tussen deze achterstanden en de Friese cultuur niet onderkent. Dat schrijft het onderzoeksbureau SGBO van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten in een donderdag gepubliceerd rapport. Armoede en achterstand zouden als 'normaal' worden gezien in de Friese cultuur.

"De Friese cultuur is in de politiek een heilig begrip", legt onderzoeker Kees Verhaar uit. "Hierdoor wordt te weinig rekening gehouden met de keerzijde van de cultuur." Geen werk hebben, niet-succesvol zijn en in een sociale achterstandpositie verkeren is ook deel van de Friese cultuur, stelt Verhaar. "De prikkel om aan deze situatie te ontsnappen ontbreekt."

De onderzoekers raden de provincie aan om met hulp van het Centrum voor Jeugd en Gezin bij jonge kinderen en hun ouders een cultuurverandering teweeg te brengen. "Door gerichte ondersteuning bij de opvoeding te bieden kunnen de centra ouders leren om hun kinderen te laten leren. Friesland moet daarbij aandacht van het Rijk vragen voor de hardnekkige problematiek, en middelen om oplossingen te realiseren", adviseert Verhaar.

De werkloosheid is in Friesland al decennia hoger dan het landelijk gemiddelde. Ook ligt de inkomenspositie van de Friezen gemiddeld tien procent lager dan het landelijke cijfer. Daarnaast horen 14 van de 31 van de Friese gemeenten bij de honderd gemeenten met de slechtste omstandigheden om op te groeien. Om deze structurele achterstanden aan te pakken, stelt SGBO, moet de provincie verder gaan dan investeren in bijvoorbeeld werkgelegenheid door het probleem bij de wortels aan te pakken: de oorsprong in de Friese cultuur .



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-03-2007 14:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Werken? Wasda?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-03-2007 14:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 29 maart 2007 14:35 schreef Friese cultuur.

"De Friese cultuur is in de politiek een heilig begrip", legt onderzoeker Kees Verhaar uit. "Hierdoor wordt te weinig rekening gehouden met de keerzijde van de cultuur." Geen werk hebben, niet-succesvol zijn en in een sociale achterstandpositie verkeren is ook deel van de Friese cultuur, stelt Verhaar. "De prikkel om aan deze situatie te ontsnappen ontbreekt."





Nog verdedigen ook haha..stugge kut fries.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-03-2007 15:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dus, alles wat we eigenlijk allemaal al jaaaaaaaaaaaren wisten over Friezen hebben ze nu onderzocht en het klopt? What's next, kijken of water écht nat is en beton geen ideale ondergrond op een kinderspeelplaats?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2007 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Burgemeester: imam Salam hoort hier niet thuis

Uitgegeven: 30 maart 2007 00:02
Laatst gewijzigd: 30 maart 2007 10:01

TILBURG - De Tilburgse imam Ahmed Salam 'hoort eigenlijk niet zo thuis in Tilburg'. Dat zegt burgemeester Ruud Vreeman van de Brabantse stad donderdagavond in het programma Pauw en Witteman.

Salam zou moskeegangers hebben opgeroepen geen belasting te betalen en de Nederlandse Staat schade toe te brengen.



Misverstand

Salam zat woensdagavond in het programma en ontkende de beschuldigingen. Het zou gaan om een misverstand. De imam zei dat de moskee het probleem al had opgelost met de gemeente Tilburg.

Afkeren

Vreeman schetst echter een andere situatie. De burgemeester twijfelt aan de goede intenties van Salam. Volgens Vreeman is het tijd dat hij zijn leven betert.

"Hij hoort eigenlijk niet zo thuis in Tilburg", zei hij. "Zijn oproep is: keer je af van de samenleving." Over de repliek van Salam woensdagavond zei Vreeman: "Hij draait er omheen."

Vreeman zei dat een spreekverbod niet aan de orde is. "Dat lijkt me niet het juiste middel."

Hand

Salam raakte eerder in opspraak toen hij weigerde de hand te schudden van toenmalig minister van Integratie Rita Verdonk (VVD).


Godverdomme, waarom kunnen dit soort geitenneukersluizen gewoon hun gang blijven gaan? Oormerk in en op export!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-03-2007 11:50 by Chelman Profiel van Chelman

Hij heeft wel gelijk wat de belastingen betreft!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2007 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Buitenaldners ... 1 pot nat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-03-2007 13:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 maart 2007 14:35 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
'Provincie draagt bij aan armoede Friesland'
Uitgegeven op donderdag 29 maart 2007 om 14:15:57

(Novum) - De provincie Friesland houdt de sociale en economische achterstanden in de provincie in stand, omdat zij het verband tussen deze achterstanden en de Friese cultuur niet onderkent. Dat schrijft het onderzoeksbureau SGBO van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten in een donderdag gepubliceerd rapport. Armoede en achterstand zouden als 'normaal' worden gezien in de Friese cultuur.

"De Friese cultuur is in de politiek een heilig begrip", legt onderzoeker Kees Verhaar uit. "Hierdoor wordt te weinig rekening gehouden met de keerzijde van de cultuur." Geen werk hebben, niet-succesvol zijn en in een sociale achterstandpositie verkeren is ook deel van de Friese cultuur, stelt Verhaar. "De prikkel om aan deze situatie te ontsnappen ontbreekt."

De onderzoekers raden de provincie aan om met hulp van het Centrum voor Jeugd en Gezin bij jonge kinderen en hun ouders een cultuurverandering teweeg te brengen. "Door gerichte ondersteuning bij de opvoeding te bieden kunnen de centra ouders leren om hun kinderen te laten leren. Friesland moet daarbij aandacht van het Rijk vragen voor de hardnekkige problematiek, en middelen om oplossingen te realiseren", adviseert Verhaar.

De werkloosheid is in Friesland al decennia hoger dan het landelijk gemiddelde. Ook ligt de inkomenspositie van de Friezen gemiddeld tien procent lager dan het landelijke cijfer. Daarnaast horen 14 van de 31 van de Friese gemeenten bij de honderd gemeenten met de slechtste omstandigheden om op te groeien. Om deze structurele achterstanden aan te pakken, stelt SGBO, moet de provincie verder gaan dan investeren in bijvoorbeeld werkgelegenheid door het probleem bij de wortels aan te pakken: de oorsprong in de Friese cultuur .



Kort samen gevat:

Heel friesland is dus formeel gezien 1 grote achterstandswijk.

DUH.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-03-2007 13:02 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 30 maart 2007 11:49 schreef Jenje het volgende:
Godverdomme, waarom kunnen dit soort geitenneukersluizen gewoon hun gang blijven gaan? Oormerk in en op export!


Maar waarom hoort hij niet in Tilburg thuis? Ergens anders in Nederland wel dan?
Of durven we dat niet te zeggen want dat is dan meer ergerder dan alleen Tilburg noemen?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-03-2007 13:22 by Jällö Profiel van Jällö

Hé knakkers, welke nieuwssites kijken jullie er op na?

Ik ben zelf vaste klant bij:
http://news.bbc.co.uk/
http://www.nu.nl
(verder nog http://www.hs.fi)

Ik wordt alleen een beetje moe van dat provinciaalse geneuzel op nu.nl, en zoek dus een betere bron. Vooral de BBC site vind ik bijzonder prettig.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-03-2007 13:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dat was die theedoek die niet eerder aan tafel wou zitten voor alle alcoholische verschnaeperingen eraf waren toch?

Lekker ingeburgerd!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2007 13:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 maart 2007 13:22 schreef Jällö het volgende:
Hé knakkers, welke nieuwssites kijken jullie er op na?

Ik ben zelf vaste klant bij:
http://news.bbc.co.uk/
http://www.nu.nl
(verder nog http://www.hs.fi)

Ik wordt alleen een beetje moe van dat provinciaalse geneuzel op nu.nl, en zoek dus een betere bron. Vooral de BBC site vind ik bijzonder prettig.
Jij benmt zo;n wereldse man, das zo geil!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-03-2007 13:40 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 30 maart 2007 13:22 schreef Jällö het volgende:
Hé knakkers, welke nieuwssites kijken jullie er op na?

Ik ben zelf vaste klant bij:
http://news.bbc.co.uk/
http://www.nu.nl
(verder nog http://www.hs.fi)

Ik wordt alleen een beetje moe van dat provinciaalse geneuzel op nu.nl, en zoek dus een betere bron. Vooral de BBC site vind ik bijzonder prettig.


www.nieuwnieuws.nl (GeenStijl zustersite)
www.fok.nl (Veel up-to-date nieuws, wel veel kinderen en achterlijken met een beperkt referentiekader)


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 30-03-2007 13:45 by Julia Profiel van Julia

de geniale ideemachine om horecasluitingstijden komt ook al uit Friesland.

De dame in kwestie:
quote:
Mijn kinderen zijn binnenkort ook op de leeftijd dat ze uit zullen gaan en dan zou het toch wel leuk zijn als het vroeger op de avond ook gezellig is.


Dus omdat háár kinderen elke weekendavond om half één thuis moeten zijn in het Friese Schubbekuttuhveen, zitten we als het wetsvoorstel wordt ingediend en aangenomen vanaf 1 januari 2008 op zaterdag om 4 uur smiddags in de kroeg en worden we er met zijn allen om half 12 uitgeknikkerd?

we zijn goddomme engeland niet!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-03-2007 13:55 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 30 maart 2007 13:38 schreef Jenje het volgende:
Jij benmt zo;n wereldse man, das zo geil!

Normaal lees ik alleen Meppeler Courant, maar daar gebeurbt zo weinig sinds het nieuwe schema van de NS heu.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-03-2007 14:18 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Links strooit met mega-salarissen in Amsterdam

AMSTERDAM - PvdA-wethouder Gehrels in Amsterdam vindt dat onderdirecteuren bij het Gemeentevervoerbedrijf salarissen moeten kunnen krijgen die hoger zijn dan de minister president.

Dat blijkt uit het plan voor de verzelfstandiging van het GVB, waarbij de gemeente voor honderd procent aandeelhouder blijft.

Volgens wethouder Carolien Gehrel, die het plan gisteren toelichtte voor de gemeenteraad, zijn de riante salarissen nodig om de noodzakelijke managementkwaliteit binnen te halen. Door de nieuwe regels krijgen de onderdirecteuren een basissalaris dat met prestatiebonussen van maximaal dertig procent, boven de Balkenendenorm uit kan komen.

PvdA-woordvoerder Jerry Straub leek zich aanvankelijk zeer kritisch op te stellen door te suggereren dat een onderdirecteur van een gemeentebedrijf zelfs niet meer zou hoeven te verdienen dan burgemeester Cohen. Na een betoog van Gehrels slikte Straub prompt al zijn kritiek in en schaarde zich in vage bewoordingen achter zijn wethouder.

Exorbitant

Vorig jaar september ontstond nog flinke ophef toen GroenLinks-wethouder Marijke Vos met ongenoegen bekendmaakte dat in 2005 binnen de gemeente zes mensen werkzaam waren geweest die meer verdienden dan de premier. Daaronder waren toen vier GVB'ers. PvdA-fractievoorzitter Manon van der Garde noemde die salarissen toen 'exorbitant'.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2007 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Partij van de windkracht 12 ...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-03-2007 15:59 by Jällö Profiel van Jällö

Tja, rechtsgeoriënteerde nieuwskanalen hebben de neiging elke scheet die er links wordt gelaten 10x uit te versterken, en vice versa. Dit soort 'nieuws' doet er echt totaal niet toe man.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-03-2007 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Daar gaat het niet om, gata erom dat de PvdA weer eens etaleert dat ze geen ruggegraat hebben en geen partijstandpunt.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-03-2007 16:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dus zijn ze niet links (want ze zijn eigenlijk helemaal niks nu hehe)! Chelman, je mag PvdA stemmen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-03-2007 16:36 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 30 maart 2007 16:16 schreef Jenje het volgende:
Daar gaat het niet om, gata erom dat de PvdA weer eens etaleert dat ze geen ruggegraat hebben en geen partijstandpunt.
Ik ben het wel met je eens hoor. Maar om nou elke onnozele opmerking van elke wethouder in het nieuws te moeten lezen, daar wordt ik toch ook een beetje moe van. De media pikt er alleen dit soort smeuïge verhaaltjes uit, en je krijgt eigenlijk helemaal geen beeld van waar ze in de 2e kamer bijv. op dit moment mee bezig zijn.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-03-2007 18:47 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Nobelprijswinnaar Yunus: denk anders over economie
Uitgegeven op vrijdag 30 maart 2007 om 18:34:17

(Novum/AP) - Landen en bedrijven moeten hun economische systemen en theorieën herzien, omdat die miljoenen mensen in de wereld arm houden. Dat heeft Muhammad Yunus, winnaar van de Nobelprijs voor de vrede 2006, vrijdag gezegd.

"Armoede wordt niet gecreëerd door arme mensen. Het is niet hun fout dat zij arm zijn", zei Yunus aan het eind van de conferentie Partnerschappen voor Duurzame Ontwikkeling die in de Noorse hoofdstad werd gehouden en waaraan ongeveer zevenhonderd mensen uit zeventig landen deelnamen. "Armoede wordt gecreëerd door de besluiten die we over de hele wereld genomen hebben, door het raamwerk, de theorie en de definities van zakendoen die we hebben bedacht."

De wereld ziet zakendoen op dit moment als een onderneming die maximale winst moet opleveren, zei Yunus, oprichter van een bank voor microkrediet die in de Nobelprijs met hem deelde. Maar het is nodig dat 'sociaal zakendoen' daarbij wordt inbegrepen - kostendekkend werken en daarbij de armen tegemoetkomend, zoals zijn Grameen Bank doet door microkredieten te verschaffen aan arme Bengalezen die nooit bij een gewone bank terecht zouden kunnen.

Zakenlieden, regeringsvertegenwoordigers en afgevaardigden van ngo's waren naar de conferentie in Oslo gekomen om te bespreken hoe het bedrijfsleven en regeringen kunnen samenwerken om oplossingen te vinden voor problemen als armoede, milieuvervuiling, klimaatverandering, schending van arbeidsrechten en corruptie.

De Noorse minister van buitenlandse zaken Jonas Gahr Stoere paste de redenering van Yunus toe op het onderwerp klimaatverandering. Ook dat verschijnsel is niet gecreëerd door de armen, maar zij dragen er wel de meeste lasten van, zei hij. "Het milieu is van het begin af aan een kernpunt van sociale verantwoordelijkheid van het bedrijfsleven geweest."

De voormalige Amerikaanse vice-president Al Gore, die in Noorwegen was om zijn boek An inconvenient truth over klimaatverandering te promoten, presenteerde donderdag op de conferentie een diavoorstelling.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen