IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 maart 2007 11:34 schreef Schaffelaer het volgende:
Populisme in zijn puurste vorm. Geen politiek bedrijven vanuit een grondidee, idealen of gezond verstand, maar enkel kijken naar wat je achterban ervan vindt.
Hmm zo trekt ie alleen de nazi achterban imho .. alles met meer dan een iq gelijk ana de schoenmaat volgt hem nog


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2007 11:36 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 23 maart 2007 11:33 schreef Misanthrope het volgende:
Natuurlijk...


Het is in ieder geval een dwaas.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 11:44 by Heiden Profiel van Heiden

Ik vind het een beetje triest om altijd op de Islam te lopen kankeren, da's inderdaad koren op de molen van de Geertjes en de Philipjes, maar ook koren op de molen van de Samirtjes en de Mustafatjes. Verdeel en heerspolitiek in zijn zuiverste vorm. We moeten het helemaal niet over Islam hebben, maar over multicultuur. We moeten eens wat meer naar de stem van de natuur luisteren. Flikker maar eens een bende tijgers in een leeuwenhok, of een bende chimpansees in een hok met orang oetangs. Dat word moord ende doodslag, darmen ende ingewanden. De mens is ook een dier. Waar halen we de arrogantie vandaan om te denken dat de mens boven dat soort primitieve driften zou kunnen staan? Politiek correct zijn is jezelf beliegen. We denken in onze arrogantie dat we boven de dieren en de natuur staan. Culturen botsen, rassen botsen. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven, het is een natuurwet. We zijn niet meer als gecultiveerde beesten. Niet-Europeanen horen hier niet thuis, zo simpel is het en de Islam is verder OK, ik heb er geen last van, zolang ze maar op hun eigen stukje planeet blijven.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 11:44 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 23 maart 2007 11:34 schreef Jenje het volgende:
we missed you


Ik hou ook van jou.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 11:48 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 23 maart 2007 11:33 schreef Misanthrope het volgende:
Natuurlijk...


Zeg dan niets.
Niet dat je dat ooit deed.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2007 11:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 maart 2007 11:44 schreef Heiden het volgende:
We moeten eens wat meer naar de stem van de natuur luisteren.


Goed idee. Ik ga poepen.


Verder ben ik ook geen fan van multiculti in haar huidige vorm, waarbij het een doel op zich is, in plaats van een eventueel natuurlijk verlopend fenomeen.

Met dat laatste heb ik geen probleem en dat KAN ook goed gaan (en ging door de eeuwen heen goed). Dat eerste nl. gedwongen multiculti en het wegcijferen van culturele verschillen in dienst van een politiek correcte ideaal gaat inderdaad meestal fout.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-03-2007 11:52 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 23 maart 2007 11:51 schreef Chelman het volgende:
Goed idee. Ik ga poepen.





Vorm, kleur en geur en meer details horen we straks?


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-03-2007 11:54 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Afdraads: Chellie Daath al gechecked?


spelfout weggehaald...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2007 11:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 23 maart 2007 11:54 schreef varanus het volgende:
Afdraads: Chellie Daath al gechecked?


Ja. Klinkt best vettig. I will not have to unleash a holocaust on Grou just yet! Ik heb het echter nog net niet vaak genoeg gleuisterd om volledig te kunnen beoordelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-03-2007 11:57 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 23 maart 2007 11:56 schreef Chelman het volgende:
Ja. Klinkt best vettig. I will not have to unleash a holocaust on Grou just yet! Ik heb het echter nog net niet vaak genoeg gleuisterd om volledig te kunnen beoordelen.


Mooi, dan nu als de bliksem de nieuwe Monstrosity beluisteren, ook donders vet! Review op FP, nieuw nummer op hun myspace


spelfout weggehaald...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 12:05 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 23 maart 2007 11:51 schreef Chelman het volgende:
Goed idee. Ik ga poepen.


Verder ben ik ook geen fan van multiculti in haar huidige vorm, waarbij het een doel op zich is, in plaats van een eventueel natuurlijk verlopend fenomeen.

Met dat laatste heb ik geen probleem en dat KAN ook goed gaan (en ging door de eeuwen heen goed). Dat eerste nl. gedwongen multiculti en het wegcijferen van culturele verschillen in dienst van een politiek correcte ideaal gaat inderdaad meestal fout.


Multicultuur is NOOIT een natuurlijk verlopend fenomeen. Of het gaat om brute overheersing als in imperialisme, of we krijgen raciale en culturele vermenging door onze post-WWII ZOG PC regeringen met behulp van hun politie ende justitie onze strot afgeduwd onder het mom van openheid. En als je niet open genoeg bent kankeren we je de bak in, jij smerige nazi. Volgens mij heeft er nog nooit een natuurlijke ende ongedwongen vermenging van rassen en/of culturen plaatsgevonden. Dat ligt niet in onze aard, dat weet jij, dat weet ik, dat zou iedereen moeten weten als ze eens niet zo hard probeerden om negers te zijn.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-03-2007 12:09 by MMayo Profiel van MMayo

NS overweegt een spitsheffing

Utrecht, 21 maart. - NS overweegt een spitsheffing in te voeren als automobilisten straks wegens de kilometerheffing op de wegen (voorzien voor 2011) massaal op de trein overstappen. NS wil voorkomen dat reizigers elkaar op de perrons tijdens de spits „staan te verdringen”, zegt directeur Meerstadt. „Dus als mensen om acht uur ’s ochtends op een perron willen staan, zullen ze daar meer voor moeten betalen.” Omvangrijke investeringen in het spoor, bijvoorbeeld in een viersporig netwerk in de hele Randstad, zouden de heffing kunnen voorkomen. Dat kost 50 miljard euro. Meerstadt betwijfelt of de samenleving bereid is daarvoor zoveel geld uit te geven.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2007 12:09 by Smoochy Profiel van Smoochy

Man mishandeld na weigering sigaret

Gepubliceerd op 23 maart 2007, 11:33
Laatst bijgewerkt op 23 maart 2007, 11:37
Assen -

De politie is op zoek naar een naar schatting 25 jaar oude man, die donderdagavond een 41-jarige Assenaar heeft mishandeld. Het slachtoffer werd aangevallen in een brandgang tussen de Vennebroekstraat en de Zwartwatersweg, waar de man hem om een sigaret vroeg. Toen hij die niet kreeg, ging hij de Assenaar zo hardhandig te lijf dat deze later bij de dokter terecht is gekomen.


Roken is ongezond.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 23-03-2007 12:12]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2007 12:12 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 23 maart 2007 12:09 schreef MMayo het volgende:
NS overweegt een spitsheffing

Utrecht, 21 maart. - NS overweegt een spitsheffing in te voeren als automobilisten straks wegens de kilometerheffing op de wegen (voorzien voor 2011) massaal op de trein overstappen. NS wil voorkomen dat reizigers elkaar op de perrons tijdens de spits „staan te verdringen”, zegt directeur Meerstadt. „Dus als mensen om acht uur ’s ochtends op een perron willen staan, zullen ze daar meer voor moeten betalen.” Omvangrijke investeringen in het spoor, bijvoorbeeld in een viersporig netwerk in de hele Randstad, zouden de heffing kunnen voorkomen. Dat kost 50 miljard euro. Meerstadt betwijfelt of de samenleving bereid is daarvoor zoveel geld uit te geven.


Ja nee dat is duidelijk de oplossing natuurlijk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2007 12:16 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2007 12:09 schreef MMayo het volgende:
NS overweegt een spitsheffing

Utrecht, 21 maart. - NS overweegt een spitsheffing in te voeren als automobilisten straks wegens de kilometerheffing op de wegen (voorzien voor 2011) massaal op de trein overstappen. NS wil voorkomen dat reizigers elkaar op de perrons tijdens de spits „staan te verdringen”, zegt directeur Meerstadt. „Dus als mensen om acht uur ’s ochtends op een perron willen staan, zullen ze daar meer voor moeten betalen.” Omvangrijke investeringen in het spoor, bijvoorbeeld in een viersporig netwerk in de hele Randstad, zouden de heffing kunnen voorkomen. Dat kost 50 miljard euro. Meerstadt betwijfelt of de samenleving bereid is daarvoor zoveel geld uit te geven.
Stelletje ontzettende prutsers! Eerst verdomme die nieuwe dienstregeling opstellen waarbij met zo min mogelijk materieel al zoveel mogelijk mensen vervoerd moeten worden wat nu al tot overvolle treinen en stations leidt (Helmond Brandevoort, Zoetermeer anyone?) en dan een spitsheffing willen invoeren.

De spoorwegen hadden nooit geprivatiseerd mogen worden. Het is er alleen maar slechter op geworden sindsdien.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 12:19 by Heiden Profiel van Heiden

Niemand die iets post over die nieuwe lijst van 40 probleemwijken in Nederland?
Hehehe, ik vind het wel grappig dat ik 7 jaar in Heerlen - Meezenbroek heb gewoond en er nu nog dagelijks rondloop en me nog nooit ook maar een tikkie onveilig heb gevoeld. En dat moet dan zo'n gevaarlijke buurt zijn? Ik vraag me af welke onverlaat die lijst weer heeft samengesteld. Weet je wat pas een gevaarlijke buurt is? Den Haag - Binnenhof.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 12:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

`Belachelijk dat dat soort tuig extra aandacht krijg door de tokkie uit te hangen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2007 12:21 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 23 maart 2007 12:19 schreef Heiden het volgende:
Niemand die iets post over die nieuwe lijst van 40 probleemwijken in Nederland?
Hehehe, ik vind het wel grappig dat ik 7 jaar in Heerlen - Meezenbroek heb gewoond en er nu nog dagelijks rondloop en me nog nooit ook maar een tikkie onveilig heb gevoeld. En dat moet dan zo'n gevaarlijke buurt zijn? Ik vraag me af welke onverlaat die lijst weer heeft samengesteld. Weet je wat pas een gevaarlijke buurt is? Den Haag - Binnenhof.


Staat die lijst nog ergens online?

Enne, ik heb dat gevoel in 5 jaar spoorwijk tegenover crips/bloods HQ ook nooit gehad
Maar ik denk dat dat strict persoonlijk is.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-03-2007 12:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

er is voor mij weinig veranderd met de nieuwe dienstregeling, maar het nederlandse spoor is gewoon te druk, zodra er een klein foutje gebeurt gaat er veel meer mis omdat het te druk is. Het zou niet veel oplossen om het duurder te maken omdat veel mensen niet veel anders kunnen als de trein, er zou alleen maar veel meer verdiend worden, als dat direct naar aanleg van nieuwe sporen gaat is het niet zo verkeerd maar ik heb er zo mijn twijfels bij.

voor mij maakt het waarschijnlijk niets uit ik heb toch OV


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 12:22 by Heiden Profiel van Heiden



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2007 12:23 by Argus Profiel van Argus

Meer geld vragen lost het materiaal probleem niet op.
En de bottlenecks zoals het spoor bij Delft ook niet.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2007 12:24 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 23 maart 2007 12:22 schreef Heiden het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1017502&c=12


Hmm eens uitzoeken wat de wijk Stationsbuurt dan is....

Ken ik niet

Spoorwijk staat er niet meer in (niet dat er daar nog een huis rechtop staat maar goed )


Edit: Ah, de hoerenbuurt

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-03-2007 12:25]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-03-2007 12:25 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 maart 2007 12:09 schreef Smoochy het volgende:
Man mishandeld na weigering sigaret


doet me denken aan grotevloei gevechten


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-03-2007 12:27 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Groningen (2): Korrewegwijk, De Hoogte

HAHAHAHAH IK GA FF BOODSCHAPPEN DOEN!!


Suck my piss


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 12:28 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 23 maart 2007 12:21 schreef Argus het volgende:
Staat die lijst nog ergens online?

Enne, ik heb dat gevoel in 5 jaar spoorwijk tegenover crips/bloods HQ ook nooit gehad
Maar ik denk dat dat strict persoonlijk is.


Wij zijn beide ook niet het soort type mensen waar men snel mee gaat lopen fucken, da's dan weer ons voordeel. Stel je voor we zagen er zo gay uit als Jenje, dan kwam ik nog geen 30 meter ver in Meezenbroek alvorens belaagd ende beroofd te worden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen