IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2007 9:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 maart 2007 7:48 schreef M. het volgende:
"Als hij op de vlucht slaat"? "Als hij op de vlucht slaat"??? Als hij GVD iemand de hersens inslaat!!!

Jammer dit, heel jammer. Slecht voor de scene ook.

de schreeuw komt uit het puntje van je tenen terwijl je op de vlucht slaat?

AAAAAAA.....AAAAAAAA....AAAAAAAA.....AAAAA....




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-03-2007 11:56 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Tien jaar cel voor 18-jarige Tilburgse

Uitgegeven: 22 maart 2007 11:42
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 11:44

SANTO DOMINGO - De 18-jarige Mandy Pijnenburg uit Tilburg moet op de Dominicaanse Republiek tien jaar de cel in wegens cocaïnesmokkel. Dat meldde Omroep Brabant donderdag.

Dominicaanse autoriteiten troffen vorig jaar juli 22 kilo cocaïne aan in de koffer van Pijnenburg. Volgens de Tilburgse heeft een loverboy haar gedwongen de drugs te smokkelen. Deze zou hebben gedreigd de familie iets aan te doen als ze zou weigeren.


De Dominicaanse rechtbank negeerde dat verhaal. Het is onbekend of hoger beroep wordt aangetekend tegen het vonnis. De moeder van Mandy Pijnenburg was deze week bij het proces aanwezig. Vader Bart wachtte thuis het vonnis af.

De Dominicaanse Republiek heeft sinds enkele jaren de straffen flink verhoogd om de toenemende drugshandel in te perken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-03-2007 12:18 by Smoochy Profiel van Smoochy

Man verwondt zichzelf bij knokpartij

Gepubliceerd op 22 maart 2007, 11:49
Laatst bijgewerkt op 22 maart 2007, 11:51
Assen - Een 33&#8209;jarige Assenaar heeft zichzelf tijdens een vechtpartij woensdagnacht in een huis aan de Ruiterakker in zijn woonplaats zo verwond dat hij naar het ziekenhuis moest. Daar is hij later aangehouden. De man had de 42&#8209;jarige bewoner van het huis aan de Ruiterakker afgetuigd en diens huisraad vernield. De bewoner liep ook verwondingen op. Volgens de politie ligt de oorzaak van de knokpartij in de relationele sfeer.



[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 22-03-2007 12:19]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-03-2007 12:19 by M. Profiel van M.

Oh. Sorry

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-03-2007 12:20]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-03-2007 12:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 22 maart 2007 12:19 schreef M. het volgende:
Oh. Sorry


Ik was je voor..hehe


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-03-2007 12:22 by Smoochy Profiel van Smoochy

Scholieren veroorzaken wiskundige sensatie

anp | Gepubliceerd op 22 maart 2007, 10:33
Laatst bijgewerkt op 22 maart 2007, 10:42
NIJMEGEN - Drie middelbare scholieren uit Nijmegen en Heeswijk-Dinther hebben een eeuwenoud wiskundig raadsel opgelost. Ze hebben daarmee een wereldwijde sensatie veroorzaakt, aldus de wiskundigen Arno van den Essen en Nico Landsman van de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Jesse Hoekstra (17) en Willem Schilte (17) van het Dominicus College in Nijmegen en Petra Alkema (15) van het Gymnasium Bernhove in Heeswijk-Dinther zijn er in geslaagd het meest magische vierkant ooit te maken, stelt Van den Essen. Een magisch vierkant is een wiskundige getallenreeks waarvan de optelsom horizontaal, verticaal, diagonaal en zelfs in cirkelvorm altijd gelijk is.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-03-2007 12:35 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nigeriaanse leerlingen doden docent 'om Koran'

anp | Gepubliceerd op 21 maart 2007, 21:45
Laatst bijgewerkt op 21 maart 2007, 21:52
KANO - Boze middelbare scholieren hebben woensdag in het noordoosten van Nigeria hun lerares vermoord omdat zij een deel van een Koran zou hebben verscheurd. De islamitische leerlingen staken ook de auto van de docente en drie klaslokalen in brand.

De precieze aanleiding tot de lynchpartij is nog onduidelijk. Een buurvrouw van het slachtoffer hoorde van de schoolleiding dat de docent niet het voor moslims heilige boek maar een spiekbriefje had verscheurd. De schooldirecteur, een moslim, raakte gewond toen hij probeerde de onderwijzeres te beschermen.

De autoriteiten van het district Tudun Wada in de deelstaat Gombe hebben alle middelbare scholen gesloten en uit angst voor meer onrust strenge veiligheidsmaatregelen genomen. In het verleden leidden vergelijkbare incidenten tot gewelddadige uitbarstingen in het etnische en religieus verdeelde Nigeria.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-03-2007 12:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2007 7:49 schreef Tenderstrike het volgende:
Cow & Chicken
Ed, Edd & Eddy



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-03-2007 14:13 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 maart 2007 12:35 schreef Smoochy het volgende:
Nigeriaanse leerlingen doden docent 'om Koran'

anp | Gepubliceerd op 21 maart 2007, 21:45
Laatst bijgewerkt op 21 maart 2007, 21:52
KANO - Boze middelbare scholieren hebben woensdag in het noordoosten van Nigeria hun lerares vermoord omdat zij een deel van een Koran zou hebben verscheurd. De islamitische leerlingen staken ook de auto van de docente en drie klaslokalen in brand.

De precieze aanleiding tot de lynchpartij is nog onduidelijk. Een buurvrouw van het slachtoffer hoorde van de schoolleiding dat de docent niet het voor moslims heilige boek maar een spiekbriefje had verscheurd. De schooldirecteur, een moslim, raakte gewond toen hij probeerde de onderwijzeres te beschermen.

De autoriteiten van het district Tudun Wada in de deelstaat Gombe hebben alle middelbare scholen gesloten en uit angst voor meer onrust strenge veiligheidsmaatregelen genomen. In het verleden leidden vergelijkbare incidenten tot gewelddadige uitbarstingen in het etnische en religieus verdeelde Nigeria.

Iemand had de koran meegenomen als spiekbriefje tijdens een overhoring over de islam?

Of de lerares wou aantonen dat moslims helemaal niet gewelddadig zijn?


Zenial


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-03-2007 18:13 by XXL Profiel van XXL

Om maar ff op die Koran in te haken.

quote:

Woede in Duitsland na beroep rechter op koran

Uitgegeven: 22 maart 2007 16:50
Laatst gewijzigd: 22 maart 2007 16:55
AMSTERDAM - In Duitsland is verontwaardigd gereageerd op het oordeel van een vrouwelijke Duitse rechter. Die citeerde uit de koran om haar argument kracht bij te zetten dat een vrouw van Marokkaanse afkomst geen recht had op een snelle scheiding van haar man, die haar zou mishandelen.

De Duits-Marokkaanse vrouw, die een scheiding had aangevraagd omdat haar Marokkaanse echtgenoot haar mishandelde en bedreigde, had geen recht op een snelle echtscheidingsprocedure, aldus de rechter. Gezien de culturele achtergrond van het stel, waarin het niet ongebruikelijk is dat mannen hun vrouwen slaan, viel het wel mee met de door de vrouw geleden ontberingen, aldus de rechter.

Tuchtigen

Toen de vrouw bezwaar maakte tegen die redenering, verwees de rechter naar een passage in de koran waarin staat dat mannen hun ongehoorzame echtgenotes mogen tuchtigen. Het kantongerecht in Frankfurt heeft de rechter van de zaak gehaald.

Minister Jürgen Banzer van justitie in de deelstaat Hessen maakte donderdag bekend dat de zaak opnieuw in behandeling wordt genomen. "Ik kan me de verontwaardiging van de bevolking goed voorstellen. De wet verbiedt iedere vorm van geweld in het gezin", zei hij.

'Welterusten'

"Waar wonen wij?" vroeg de populaire krant Bild zich donderdag op de voorpagina af. Die Tageszeitung (PDF) kopte cynisch: "In naam van het volk: mishandeling is toegestaan". CDU/CSU-parlementariër Wolfgang Bosbach vindt dat in Duitsland geen plaats is voor het islamitisch recht, of de sharia. "In Duitsland geldt alleen de Duitse wet. Punt uit", aldus Bosbach op de tv-zender N24. De secretaris-generaal van de CDU/CSU, Ronald Pofalla, zei tegen Bild: "Als de koran boven de Duitse grondwet wordt gesteld, kan ik alleen maar zeggen: welterusten, Duitsland."

Centrale Moslimraad

Ook vertegenwoordigers van de Duitse moslimgemeenschap vinden dat het oordeel van de rechter de plank volledig misslaat en dat de rechter in overeenstemming met de Duitse grondwet had moeten handelen. "Geweld en mishandeling van mensen - of dat nu tegen mannen of vrouwen is gericht - is uiteraard ook binnen de islam een geldige reden voor een echtscheiding", aldus een verklaring van de Centrale Moslimraad.

Groenen-leidster Claudia Roth prees de beslissing om de rechter van de zaak te halen. "Op vrouwenrechten mag niet omwille van culturele of geloofsredenen worden beknibbeld", aldus Roth.

Spijt

De betrokken rechter zelf liet via een woordvoerder van het kantongerecht in Frankfurt weten het voorval te betreuren. Ze heeft niet de indruk willen wekken dat ze geweld binnen het huwelijk goedkeurt en ze is geschrokken van de reacties, aldus de woordvoerder. Haar beroep op de koran was een "vreselijk mislukte poging" om haar argumentatie kracht bij te zetten, die niet te verdedigen en onacceptabel is, aldus de woordvoerder.

De rechter had overigens wel maatregelen genomen om de echtgenoot uit de buurt van de vrouw te houden. Om die reden vond ze het ook niet noodzakelijk een versnelde echtscheidingsprocedure toe te staan, aldus het kantongerecht.



Dus volgens de Koran is het toegestaan je vrouw te slaan.

Kan iemand mij eens uitleggen waarom het zo is dat als die stinkmarokkanen iets doen wat ons niet aanstaat men gelijk "cultuur / koran blablabla" roept, en als het ze even goed uitkomt men zich wel aan de wet in het land wil houden waar ze woonachtig zijn.

Hypocriete honden zijn het.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-03-2007 18:15 by Argus Profiel van Argus

Welterusten, Duitsland.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 8:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Welterusten Friesland!

Friese school weert energiedranken

Uitgegeven: 23 maart 2007 08:13

BUITENPOST - Het Lauwers College in Buitenpost gaat energiedranken als Red Bull weren op school. Op de website van het college voor vmbo, havo en vwo waarschuwt de directie voor de gevaren van de energiedrank.

Zo zou de drank slechts kortstondig energie geven, want na twintig minuten zitten leerlingen weer duf en moe in de lessen. Het AD bericht vrijdag hierover.


"We zien op school de effecten: hyperactieve leerlingen, die na een korte tijd futloos zijn en geen energie hebben om de lessen te volgen", aldus de directie op de website. Ze roept de ouders van de leerlingen op geen energiedranken mee te geven aan hun kinderen.

Cafeïne

Leerlingen die op school rondlopen met het drankje zullen daarop worden aangesproken. De school wil niet dat deze dranken worden gedronken. In een blikje zou net zoveel cafeïne zitten als in zes koppen koffie.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-03-2007 8:38 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 22 maart 2007 12:37 schreef Judge M. het volgende:
Ed, Edd & Eddy
Two Stupid Dogs


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 10:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wilders voelt 'sfeer van haat en agressie'

DEN HAAG - PVV-leider en Kamerlid Geert Wilders vindt dat zijn critici het klimaat creëren voor een politieke moord. In een interview met het Nederlands Dagblad zegt hij vrijdag dat een sfeer van "haat en agressie" is ontstaan waarin iemand kan denken "dat buitenwettelijke middelen geoorloofd zijn om mij en mijn mensen af te stoppen".

Wilders reageert hiermee op initiatieven van zijn politieke tegenstanders om hem tegengas te geven, zoals de website tegenhaatzaaien.nl die de voormalige Amsterdamse PvdA-wethouder Michael van der Vlis deze week lanceerde.


Complot

Volgens Wilders is sprake van een complot tegen hem. Linkse columnisten als Marcel van Dam en Paul Scheffer zetten hem neer als "iemand die buiten de wet staat, als de aanvoerder van een fascistische partij, die ademocratisch zou zijn en overeenkomsten vertoont met de nazi's", zegt hij.

Complottheoriën? Wilders raaskalt nu echt ..


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-03-2007 11:04 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Ik wou hem ook net posten... Die kerel is een beetje geestesziek volgens mij...

Daarnaast, waarom is toch altijd elke scheet die die kerel over z'n lippen duwt meteen voorpagina-nieuws? Over een complot van de media tegen hem hoeft hij niet te speculeren lijkt me...


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kerel begint steeds idioter te doen idd ... jammer genoeg zien zijn volgelingen dat niet ..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-03-2007 11:06 by Argus Profiel van Argus

Dat was er toch maar 1 ?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb Kwelgeest al tijdje niet gezien eigenlijk ...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2007 11:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2007 11:05 schreef Jenje het volgende:
Kerel begint steeds idioter te doen idd ... jammer genoeg zien zijn volgelingen dat niet ..
Allemaal vooropgezet. Ergens weet hij wel beter maar zoals hij zich het laatste jaar profileert scoort dat wel bij de achterban en daar is het allemaal om te doen.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-03-2007 11:19 by Smoochy Profiel van Smoochy

Moslimbroers België verkrachtten meisje

Gepubliceerd op 22 maart 2007, 21:29
Laatst bijgewerkt op 23 maart 2007, 01:17
MIDDELKERKE -

Drie minderjarige moslimbroers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf verklaarden dat ze dat niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-03-2007 11:25 by Heiden Profiel van Heiden

Wilders is echt een überdwaas, volgens mij word dat partijtje van hem echt wel gefinancierd door JDL en WZO, want alleen ZOG heeft baat bij die trieste Islamofobie van Wilders en consorten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-03-2007 11:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2007 11:19 schreef Smoochy het volgende:
Moslimbroers België verkrachtten meisje

Gepubliceerd op 22 maart 2007, 21:29
Laatst bijgewerkt op 23 maart 2007, 01:17
MIDDELKERKE -

Drie minderjarige moslimbroers uit het Belgische Middelkerke hebben een jaar lang een meisje herhaaldelijk verkracht. De jongens van Marokkaanse komaf verklaarden dat ze dat niet gedaan zouden hebben als het meisje ook islamitisch was geweest.

De broers van 15, 16 en 17 jaar vergrepen zich aan een 13-jarig meisje uit hun buurt, meldden Belgische media donderdag. De oudste jongen is naar een jeugdgevangenis gebracht, de twee andere broers kwamen in een jeugdinstelling. De politie greep in na een klacht van de moeder van het slachtoffer.
Dat is wel een hele laffe manier om je deze daad te verantwoorden en ik geloof er geen zak van. Die lui zijn gewoon zwaar gestoord en het zou me niks verbazen als ze het geloof als excuus aanvoeren. Zo kan ik ook wel gaan beweren dat ik christelijk ben (katholieke opvoeding gehad dus het zou kunnen in theorie) als ik mijn vriendin zou afslaan.

Levenslang opsluiten die gasten alhoewel het nu weer extra koren op de molens van Geert en Philip is..



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-03-2007 11:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 23 maart 2007 11:25 schreef Heiden het volgende:
Wilders is echt een überdwaas, volgens mij word dat partijtje van hem echt wel gefinancierd door JDL en WZO, want alleen ZOG heeft baat bij die trieste Islamofobie van Wilders en consorten.
Natuurlijk...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2007 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 maart 2007 11:25 schreef Heiden het volgende:
Wilders is echt een überdwaas, volgens mij word dat partijtje van hem echt wel gefinancierd door JDL en WZO, want alleen ZOG heeft baat bij die trieste Islamofobie van Wilders en consorten.
we missed you


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-03-2007 11:34 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 23 maart 2007 11:18 schreef Judge M. het volgende:
Allemaal vooropgezet. Ergens weet hij wel beter maar zoals hij zich het laatste jaar profileert scoort dat wel bij de achterban en daar is het allemaal om te doen.

Populisme in zijn puurste vorm. Geen politiek bedrijven vanuit een grondidee, idealen of gezond verstand, maar enkel kijken naar wat je achterban ervan vindt.


Dear dirty delightful old drunken old days


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen