IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-04-2007 11:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

vooral die met die treinen doet het hem


Je moeder.


earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 03-04-2007 9:04 by earik mortem Profiel van earik mortemhttp://www.theluciferprinciple.nl

Hey angelofdeath jij komt toch uit Zwolle.........

Mysterieus duo in zwart zorgt voor onrust

ZWOLLE - Een man met een gasmasker en een wit geschminkte vrouw, beiden geheel in het zwart gekleed, zorgen sinds een week of twee voor onrust in de Zwolse wijk Aalanden. Vooral spelende kinderen zijn erg geschrokken van het tweetal.


De mysterieuze figuren zijn met name gesignaleerd tussen 19.00 en 20.30 uur, onder andere op de Waallaan en het Boomkensdiep.
De politie constateert dat de verschijning van het duo tot grote beroering onder de kinderen en hun ouders heeft geleid. Overigens sluit de politie niet uit dat het gaat om „acteurs die willicht in het kader van hun opleiding rollenspellen uitvoeren“.

De afgelopen twee weken kwamen meerdere meldingen binnen. In een enkel geval was daarbij sprake van een tweede vrouw, die eveneens in het zwart gekleed ging en haar gezicht wit geschminkt had. De politie zoekt getuigen en mensen die meer over de man en de vrouw(en) kunnen vertellen (0900 8844 of anoniem 0900 7000).


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 03-04-2007 9:07 by Julia Profiel van Julia

LOL!

was er zaterdag niet zo'n panda in poepfront?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-04-2007 10:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 3 april 2007 9:07 schreef Julia het volgende:
LOL!

was er zaterdag niet zo'n panda in poepfront?


Ghehehe, gottiks in Zwolle, en dan staat alles op zijn kop?



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-04-2007 10:59 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

LOL!


Verrassend triviaal


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-04-2007 23:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Het is algemeen bekend dat Keith Richards van de Rolling Stones veel drugs heeft gebruikt in zijn leven, maar hij blijkt ook de as van zijn gecremeerde vader te hebben gesnoven. Dat zegt hij in de dinsdag verschenen editie van het Britse muziekblad New Musical Express.

,,Het vreemdste dat ik ooit heb gesnoven? Mijn vader, ik snoof mijn vader. Hij was gecremeerd en ik kon het niet nalaten om hem met een beetje cocaïne op te snuiven'', aldus de 63-jarige gitarist. ,,Het voelde prima'', voegde hij eraan toe, aldus Britse media. Richards vader overleed in 2002.


WTF?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-04-2007 23:58 by WMP Profiel van WMP

Op zich wel logisch, hij ziet er al vrij lange tijd uit als een lopend lijk.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-04-2007 1:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 april 2007 23:42 schreef Chelman het volgende:
WTF?


haha dat is nog veel beter dan in een vuurpijl


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-04-2007 8:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

In South Park dronk Cart,an de as van Kenny op als chocolademelk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-04-2007 12:45 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Donny was a good bowler, and a good man. He was one of us. He was a man who loved the outdoors... and bowling, and as a surfer he explored the beaches of Southern California, from La Jolla to Leo Carrillo and... up to... Pismo. And he was an avid bowler. He died, like so many young men of his generation, he died before his time. In your wisdom, Lord, you took him, as you took so many bright flowering young men at Khe Sanh, at Langdok, at Hill 364. These young men gave their lives. And so would Donny. Donny, who loved bowling. And so, Theodore Donald Karabotsos, in accordance with what we think your dying wishes might well have been, we commit your final mortal remains to the bosom of the Pacific Ocean, which you loved so well. Good night, sweet prince.


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-04-2007 12:53 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Kinderen hebben seks in klaslokaal

AMSTERDAM - Vier Amerikaanse scholieren zijn dinsdag gearresteerd, omdat ze toen de leraar weg was in de klas seks met elkaar gehad zouden hebben, onder het oog van hun klasgenoten.

Het gaat om twee meisjes van 11, een jongen van 12 en een jongen van 13, leerlingen van een plattelandsschool in de staat Louisiana.

De scholieren is het plegen van onzedelijke handelingen ten laste gelegd. Een 11-jarige jongen die op de uitkijk zou hebben gestaan wordt vervolgd voor medeplichtigheid. Volgens de plaatselijke Sheriff, Bob Buckley, is de leraar ongeveer een kwartier weggeweest uit de klas.

"Ik doe dit werk nu 44 jaar en raak nergens meer door geschokt', zei de sheriff, "maar dit komt in de buurt."


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 04-04-2007 12:54 by murtcelP Profiel van murtcelPhttp://www.libithum.nl

Kind mag niet 'Metallica' heten

Een Zweeds duo mag hun zes maanden oude dochter niet Metallica noemen. Dat heeft de Zweedse rechtbank vandaag bepaald.

Michael en Karolina Tomaro hebben inmiddels aangegeven in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak. Het kindje is reeds gedoopt, maar de Zweedse autoriteiten weigeren nog steeds het meisje te registreren. De ouders zijn beide gigantische fans van de metalband. Ze spraken dan ook hun onbegrip uit toen de rechtbank een stokje voor het plan stak.



spectre
Usericon van spectre
Posted 04-04-2007 12:55 by spectre Profiel van spectre

Wat een idioten.. Wie noemt zijn nou zo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-04-2007 12:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 april 2007 9:04 schreef earik mortem het volgende:
Hey angelofdeath jij komt toch uit Zwolle.........

Mysterieus duo in zwart zorgt voor onrust

ZWOLLE - Een man met een gasmasker en een wit geschminkte vrouw, beiden geheel in het zwart gekleed, zorgen sinds een week of twee voor onrust in de Zwolse wijk Aalanden. Vooral spelende kinderen zijn erg geschrokken van het tweetal.

De mysterieuze figuren zijn met name gesignaleerd tussen 19.00 en 20.30 uur, onder andere op de Waallaan en het Boomkensdiep.
De politie constateert dat de verschijning van het duo tot grote beroering onder de kinderen en hun ouders heeft geleid. Overigens sluit de politie niet uit dat het gaat om „acteurs die willicht in het kader van hun opleiding rollenspellen uitvoeren“.

De afgelopen twee weken kwamen meerdere meldingen binnen. In een enkel geval was daarbij sprake van een tweede vrouw, die eveneens in het zwart gekleed ging en haar gezicht wit geschminkt had. De politie zoekt getuigen en mensen die meer over de man en de vrouw(en) kunnen vertellen (0900 8844 of anoniem 0900 7000).




Aalanden, te gekke wijk!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-04-2007 12:58 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Tja...


Call to ban 'Satanic' Eurovision song

Swiss Christians are calling for the country's Eurovision Song Contest entry to be banned amid claims it is Satanic.

The Federal Democratic Union (FDU) has handed in a 49,000-signature petition to the government demanding action be taken on DJ Bobo's Vampires Are Alive.

The FDU claims the 39-year-old singer trivialises hell and Satan in the song which has 'occult lyrics' such as "Free your spirit after midnight, sell your soul" and "From heaven to hell, enjoy the ride".

Thomas Feuz, head of the FDU's petition committee, said: "We have nothing against DJ Bobo but the song has a destructive meaning and we want it stopped."

DJ Bobo, whose real name is René Baumann, complained: "It's ludicrous and absurd. The words are made up...everyone has the right to say what they want."

But Swiss-German radio stations have already said they are refusing to play Vampires Are Alive - not because it's 'Satanic' - but because it's 'rubbish'.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-04-2007 12:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 april 2007 12:53 schreef Slechtheid het volgende:
"maar dit komt in de buurt."


Volgende keer beter!


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-04-2007 13:13 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Kankerverwekkende stof neergedaald in Spijkenisse
Uitgegeven: 4 april 2007 12:52
Laatst gewijzigd: 4 april 2007 13:01

In Spijkenisse-Noord is woensdagmiddag een stof neergedaald die bij inademing kankerverwekkend is, zo meldde de politie.

Volgens de politie hebben de hulpdiensten de situatie onder controle en valt het gevaar voor de bevolking mee.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2007 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

mooi, toch een kutgat


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-04-2007 13:40 by Jällö Profiel van Jällö

Kankerverwekkend klinkt meestal erger dan het is hoor.
Zelfs houtstof is kankerverwekkend. Het zou me niks verbazen als scheet zelfs kankerverwekkend is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-04-2007 13:44 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 april 2007 13:40 schreef Jällö het volgende:
Het zou me niks verbazen als scheet zelfs kankerverwekkend is.

Die van jou of in het algemeen?


Zenial


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 04-04-2007 14:05 by Jällö Profiel van Jällö

De mijne zijn alles behalve geniepig en hierdoor niet echt gevaarlijk. De meeste schadelijke stoffen exploderen ogenblikkelijk.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 04-04-2007 23:18 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 4 april 2007 13:13 schreef Slechtheid het volgende:
Kankerverwekkende stof neergedaald in Spijkenisse
Uitgegeven: 4 april 2007 12:52
Laatst gewijzigd: 4 april 2007 13:01

In Spijkenisse-Noord is woensdagmiddag een stof neergedaald die bij inademing kankerverwekkend is, zo meldde de politie.

Volgens de politie hebben de hulpdiensten de situatie onder controle en valt het gevaar voor de bevolking mee.




Aha misschien zaterdag maar even langsgaan daar


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 04-04-2007 23:42 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 4 april 2007 13:40 schreef Jällö het volgende:
Kankerverwekkend klinkt meestal erger dan het is hoor.
Zelfs houtstof is kankerverwekkend. Het zou me niks verbazen als scheet zelfs kankerverwekkend is.


ach alles is tegenwoordig toch kankerverwekkend ? niets nieuws


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-04-2007 0:25 by Iskariot Profiel van Iskariot

Bleek helemaal niks te zijn


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-04-2007 0:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 april 2007 13:40 schreef Jällö het volgende:
Het zou me niks verbazen als scheet zelfs kankerverwekkend is.


In dat geval heb ik niet lang meer te leven.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen