|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
PWNED!! Bruce Banner |
|
Zanger Muse heeft kritiek op Live Earth Uitgegeven: 12 april 2007 19:21 Laatst gewijzigd: 12 april 2007 19:29 AMSTERDAM - Matthew Bellamy, de zanger van de Britse band Muse, heeft kritiek geuit op de organisatoren van Live Earth. Het evenement, dat 7 juli wereldwijd plaatsvindt, laat de artiesten die optreden per vliegtuig vervoeren naar de bestemming. "Er worden privévliegtuigen gebruikt, en dan hebben we het over een schoner klimaat", zegt de zanger tegen het Britse radiostation 6 Music. De beroemdheden die worden ingevlogen zijn onder anderen Madonna, The Police en de rockformatie Bloc Party. De reeks concerten worden onder meer in Londen, Shanghai en Sydney gehouden. De organisatoren van het evenement weerleggen de kritiek van Bellamy. "Als er al vervuiling ontstaat door de vliegtuigen, dan wordt dat gecompenseerd door de promotie die we maken voor een schonere wereld", laten zij weten. (c) Novum |
|
quote: Well duh! Tering, alsof hun vliegtuigen niet vervuilen quote: Daadwerkelijke vervuiling goedmaken met promotie tegen vervuiling aaaaaaaaa sommige mensen... Zenial |
|
quote: Kijk, dat zijn de betere feestjes, mits het niet bij je eigen huis gebeurt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Bij nader inzien vind ik kippen toch best gave beesten "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
editscheef. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-04-2007 11:36] Suck my piss |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Kippen Heerschen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Altijd al gedacht, zoiets wordt toch in Jurassic Park al gezegt? |
|
quote: Ben je ook wel triest als je zoiets flikt, godverdomme zeg.. Als dat mijn dochter geweest zou zijn, had zij die hele maand in die smeerbende moeten blijven wonen. |
|
Goudvis gaat op in Luxor AMSTERDAM - Undergroundmuziekpodium de Goudvishal in Arnhem moet eraan geloven. De subsidie, à 50 duizend euro per jaar, stopt. Het wordt overgeheveld naar een geheel nieuwe poptempel: Luxor Live. De oude Luxor-discotheek is al een tijd dicht en zal eind dit jaar glorieus herrijzen. De functie van de Goudvishal ‘zal voortvloeien in die van het nieuwe Luxor’, aldus gemeentelijk cultuurbeleidsmedewerker Rick Alofs. Logisch dus dat de subsidie wordt overgeheveld. Toch? Niet helemaal. Directeur Harold Oddens van de Goudvishal nam voorzorg en vertrekt alvast naar poppodium de Kelder in Amersfoort. Een ‘persoonlijke afweging’. Maar over de rest van de Goudvishal heeft hij zorgen. ‘Er is nog geen duidelijkheid over wat er gebeurt met het profiel en de staf van de Goudvishal’. Daarover wil hij in gesprek met gemeente en het bestuur van Luxor Live. ‘We willen recht doen aan wat Arnhem aan muziek biedt.’ Maar die duidelijkheid is er al lang, zegt Alofs. De vier betaalde medewerkers en de vrijwilligers van de Goudvishal krijgen ’speciale aandacht’ bij de sollicitaties voor Luxor Live. Maar het profiel van de Goudvishal, ja, die gaat natuurlijk verloren, zegt hij: ‘We beogen met Luxor Live een breed publiek. Bij de Goudvishal zal je geen reggae, dance of cross-overs vinden. Bij Luxor Live wel.’ Oddens is niet gerust: ‘We mogen hopen dat dit nog een staartje krijgt’. Bron: Volkskrant.nl Daaaaaaag metalconcerten.. |
|
quote:mwah, er zal meer mainstream spul van de Willemeen naar die nieuwe tent verhuizen en meer metal naar Willemeen gaan dan. Maar toch zonde. |
|
Hoorde laatst wel dat ze in Luxor de wat grotere namen in metalland gaan neerzetten. Dus wat dat betreft.. Maar toch, vind de vissenkom altijd wel gezellig. |
|
Hoeveel man kan er in die nieuwe tent dan? Tevens ook meteen de nieuwe thuisbasis van de AMM? |
|
quote:gaat weer helemaal nergens over dit...walgelijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoop het niet, ik vind dat Musis Sacrum juist zo tof! Zenial |
|
quote:Met je dikke aarsch naar Mekka wijzen is meer dan die tweederangsbadplaats verdient. De zwarte steen zal ontstemd zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ok, één of andere imam moet ze nu gaan wijsmaken dat ze door deze fout voor eeuwig in de hel zullen branden. Dan is het feest compleet! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Neem het eens op voor die homo's die in hun waanwereldje verstoord zijn, idioot. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: De toekomst van popmuziek in Arnhem Luxor moet, als het aan de popinstellingen ligt, het vlaggenschip worden van de popmuziek in Arnhem. Een centrum met een zaal voor ongeveer 700 bezoekers en een voor zo’n 200 bezoekers. Luxor wordt een podium waar bekende en minder bekende bands optreden; een podium waar ruimte is voor artistiek interessante programmering met een zaal die zich niet alleen door haar enorme schoonheid onderscheidt van alle anderen. Luxor zal deel gaan uitmaken van het bekende “clubcircuit”. Liefhebbers van verschillende muziekstromingen zullen hier zeker aan hun trekken kunnen komen. Zoals de Nederlandse popliefhebber gewend is, zal een poppodium ook ruimschoots aandacht schenken aan andere kunstvormen. Denk hierbij aan audiovisuele kunst, poetry slams, theater, literatuur, etc... Het zal een centrum worden waar de eigentijdse populaire cultuur haar weg zal vinden. Luxor moet ook een plek worden waar lokaal talent zich kan ontwikkelen door ervaring op te doen op een professioneel podium, waar Arnhemse bands de uitgebrachte cd's op niveau kunnen presenteren. Arnhem zal voorzien in álle behoeftes op popgebied op een niveau dat bij de stad past, op facilitair en educatief gebied én natuurlijk voor wat betreft de concerten. Ook de muzikant moet zich thuis voelen in het Arnhemse, de amateur en de student maar ook de professional. Daarom willen wij gaan samenwerken met conservatoria, muziekscholen, regionale en landelijke popkoepels. De komst van een goed poppodium zal, naast een verbetering van het culturele aanbod in de stad, meer positieve bij-effecten hebben. Zo wijst de ervaring in andere steden uit dat de horeca goed gedijt bij de aanwezigheid van een popcentrum. Ook andere economische sectoren kunnen profiteren, een belangrijke factor bij het bepalen van de vestigingsplaats voor ondernemers is het culturele klimaat in een stad. En nee denk niet dat de AMM daar ook in terecht komt. |
|
Als het homo's waren moesten ze toch met hun hoofd naar beneden van een hoog gebouw worden gegooid? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Zolang hij door gaat met waar hij mee bezig was word ik hier alleen maar vrolijk van. Eindelijk leuke bandjes waar ik op de fiets heen kan en niet het voor elk concert het halve land af met de trein en nooit terug kunnen komen. Ah goed, ik hoop dat het zich verplaatst. Al vond (vind?) ik de goudvishal een erg fijne zaal. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
De kelder is zo klein |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |