IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 11:43 by stigma Profiel van stigma

Hihihihi!

Maar indeed, ik ben nou ook niet zo dol op Shakira en Christina en al die andere troela's maar ze hoeven nou ook niet in een zware depressie te komen van mij.
Is zo gemeen wel eigenlijk...


Subtiel kamerolifantje


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 20-03-2007 11:45 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:
Op 20 maart 2007 11:13 schreef Jenje het volgende:
Sjees hoe sneu kan het worden ... ik denk ook niet dat de orgainsatie echt wat ten laste gelegd kan worden als er een vergunning afgegeven is. ...

Inderdaad, laat 'ze' de gemeente maar lastig vallen. Zijn 'wij' er vanaf


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 11:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 11:43 schreef stigma het volgende:
Hihihihi!

Maar indeed, ik ben nou ook niet zo dol op Shakira en Christina en al die andere troela's maar ze hoeven nou ook niet in een zware depressie te komen van mij.
Is zo gemeen wel eigenlijk...
Ik vraag mij ten zeerste af in hoe verre mevrouw dit niet zelf gecre-eerd heeft door zichzelf heel erg zielig te vinden en in hoe verre dit geen doorgeschoten aanstellerij is. Owkej; Dan zit er nog steeds iets niet lekker en moet je misschien idd geholpen worden. Maar ik vind t dan wel minder zielig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-03-2007 11:55 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 maart 2007 11:52 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vraag mij ten zeerste af in hoe verre mevrouw dit niet zelf gecre-eerd heeft door zichzelf heel erg zielig te vinden en in hoe verre dit geen doorgeschoten aanstellerij is. Owkej; Dan zit er nog steeds iets niet lekker en moet je misschien idd geholpen worden. Maar ik vind t dan wel minder zielig.

Ik vraag me af hoeveel mensen nou eigenlijk echt goed met zo'n gigantische mate van beroemdheid en (negatieve) aandacht om kunnen gaan...


Zenial


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 11:56 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 maart 2007 11:52 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vraag mij ten zeerste af in hoe verre mevrouw dit niet zelf gecre-eerd heeft door zichzelf heel erg zielig te vinden en in hoe verre dit geen doorgeschoten aanstellerij is. Owkej; Dan zit er nog steeds iets niet lekker en moet je misschien idd geholpen worden. Maar ik vind t dan wel minder zielig.

Waarschijnlijk was ze gewoon bummed omdat Christina met haar strakke lijf te hitlijsten beklom en het enige waar zij nog op klom als dik propje was de stoel van de gynaecoloog.
Maar zeg eens eerlijk, is dit echt boeiend om te weten? Het mens is zielig en has gone Sinead O'Conner on our ass. Héél interessant.


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 11:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 11:55 schreef Zenial het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen nou eigenlijk echt goed met zo'n gigantische mate van beroemdheid en (negatieve) aandacht om kunnen gaan...
Daar heb je zeker een punt. Maar dat is nog geen vrijbrief aan jezelf om het jezelf geestelijk moeilijk te maken, lijkt mij zo.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 11:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 11:56 schreef stigma het volgende:
Waarschijnlijk was ze gewoon bummed omdat Christina met haar strakke lijf te hitlijsten beklom en het enige waar zij nog op klom als dik propje was de stoel van de gynaecoloog.
Maar zeg eens eerlijk, is dit echt boeiend om te weten? Het mens is zielig en has gone Sinead O'Conner on our ass. Héél interessant.
Is er uberhaupt veel boeiend wat op dit forum gepost wordt? Nee, eigenlijk niet. Maar je moet wat met je tijd die je niet fatsoenlijk wil opvullen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 12:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 maart 2007 11:43 schreef stigma het volgende:
Hihihihi!

Maar indeed, ik ben nou ook niet zo dol op Shakira en Christina en al die andere troela's maar ze hoeven nou ook niet in een zware depressie te komen van mij.
Is zo gemeen wel eigenlijk...
M-lator geniet blijkbaar van andermans leed. Anders heeft hij misschien afkeer van mensen die WEL succes in hun leven beleefd hebben en wenst hun allemaal toe dat ze net als Britney de afgrond inrollen. Misschien heeft hij gewoon een overactieve galblaas. Wie zal het zeggen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 12:01 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 maart 2007 11:59 schreef kwelgeest het volgende:
Is er uberhaupt veel boeiend wat op dit forum gepost wordt? Nee, eigenlijk niet. Maar je moet wat met je tijd die je niet fatsoenlijk wil opvullen.

Ach knul, heb je niets beters te doen? Een discussie over Britney's depressie gaat wel érg ver hoor. Dan kunnen we net zo goed gaan posten welke 'toevalligheden' ons overkomen zijn in Julia's zweeftopic.


Subtiel kamerolifantje


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 12:07 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2007 11:45 schreef Der_Ries het volgende:
Inderdaad, laat 'ze' de gemeente maar lastig vallen. Zijn 'wij' er vanaf
Ehmz.. die lui ZIJN het gemeentebestuur aldaar



Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 20-03-2007 12:32 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

Viertal opgepakt voor schieten op bejaarde
Uitgegeven op dinsdag 20 maart 2007 om 12:22:13

(Novum) - Vier jongens van 15 jaar zijn in het Zuid-Hollandse Alblasserdam aangehouden op verdenking van schieten op een 67-jarige man. De bejaarde werd maandagmiddag op zijn balkon in de Rijnstraat beschoten met een luchtbuks. Het slachtoffer liep een wondje op in zijn rug, meldt de politie dinsdag.

Na verhoor van de vier bleek dat één van de jongens er niets mee te maken had. Een tweede jongen was er wel bij, meldt de politie, maar heeft niet gesschoten. De twee andere 15-jarigen zouden wel hebben geschoten. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt. De jongens zijn inmiddels vrijgelaten.




kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 12:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Compleet normaal gedrag. Licht vergrijp wat de beste kan doen in een opwelling, iemand beschieten. Meer dan zwaar genoeg, zo'n proces verbaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 20-03-2007 12:57 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

mja , ik weet wel dat als ik bejaard ben toch ff een mg42 op dat balkon plaats en terug vuur



Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 20-03-2007 13:00 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

Vloekverbod op Festival Rijssen;

De gemeente Rijssen controleert op het metalfestival Elsrock in augustus op godslasterlijke taal. Eventueel volgt er een rechtszaak tegen de organisatie. Elsrock leidde vorig jaar tot beroering in het streng gereformeerde Rijssen.

wraahaaargh!

[Dit bericht is gewijzigd door Herr von Wolfenstein op 20-03-2007 13:01]



Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 20-03-2007 13:02 by Der_Ries Profiel van Der_Ries

quote:
Op 20 maart 2007 12:07 schreef Judge M. het volgende:
Ehmz.. die lui ZIJN het gemeentebestuur aldaar

Hmm inderdaad. Had wel wat beter op mogen letten.

Maar als ik het juist heb is het ook de gemeente die de vergunning voor zo'n festival moet afgeven.

[Dit bericht is gewijzigd door Der_Ries op 20-03-2007 13:03]


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 13:03 by stigma Profiel van stigma

Hey, het is zelfs op de radio.


Subtiel kamerolifantje


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-03-2007 13:06 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Godverredomme mooi man!


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-03-2007 14:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Mooi land leven we toch. Zo worden Amsterdammers, die graag op de hoogte blijven van autosport, live voetbal en zakennieuws, gedwongen te verhuizen. De geytenwollen fatsoensrakkers van de programmaraad heeft namelijk zojuist besloten dat RTL 7 moet verdwijnen. Daarvoor in de plaats krijgen de bewoners van de hoofdstad en omgeving de Arabische familiezender Rotana Music Europe. Volgens de programmaraad heeft RTL 7 te weinig toegevoegde waarde. En boven verstaan de Arabieren toch geen tiefus van Olav Mol, Alard Kalf en Johan Derksen. Wie toch nog wil genieten van Barbara Barend dient daarom gewoon een schoteltje aan te schaffen. Misschien goedkoop over te nemen van uw Turkse buurman...


HAHAHA. En weer drie zetels erbij voor Wilders.

Jongens jullie doen het goed!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 14:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

UPC maakt eigen keuze tussen RTL7 of Arabische zender

Uitgegeven: 20 maart 2007 12:18
Laatst gewijzigd: 20 maart 2007 13:00

AMSTERDAM - UPC beschouwt het advies van de Algemene Programmaraad (APR) in Amsterdam om de Arabische muziekzender Rotana Music Europe op te nemen in het zenderpakket ten koste van RTL7 als "volstrekt vrijwillig en vrijblijvend".

De kabelmaatschappij zal de komende maanden een eigen afweging maken en maakt eind mei bekend welke zenders zij opneemt in het standaardpakket, aldus een woordvoerder dinsdag.



De APR adviseerde maandag RTL7 - dat overdag zakennieuws en 's avonds vooral sport en herhalingen van andere RTL-zenders brengt - te schrappen uit het standaardpakket voor Amsterdam en omstreken.

De zender zou geen toegevoegde waarde hebben. Op basis van de bevolkingssamenstelling van de hoofdstad en tien omliggende gemeenten kiest de APR voor een Arabische zender.

Boekje te buiten

Volgens een woordvoerder van UPC gaat de APR met het advies verder dan zijn bevoegdheid strekt. "De APR moet adviseren over de vijftien zenders in het basispakket, maar laat zich nu uit over de overige zestien zenders die deel uitmaken van het standaardpakket.

We zullen dat advies meewegen, maar voelen ons er niet door gebonden".

'RTL7 meer prioriteit'

UPC stelt het standaardpakket vast op basis van marktonderzoek onder klanten en kijkcijfers. Hieruit komt naar voren welke zenders prioriteit hebben. "Zonder vooruit te lopen op ons uiteindelijke besluit kan ik nu al zeggen dat RTL7 meer prioriteit heeft dan RME", aldus de UPC-woordvoerder. De Arabische muziekzender is niet bekend bij de kabelmaatschappij. RME zit ook niet in het digitale pakket van UPC waarvan wel een Marokkaanse publieke zender, een Arabische entertainmentzender en Al Jazeera onderdeel uitmaken.

RME heeft zich zelf gemeld bij de APR in Amsterdam, legt de secretaris van de raad uit. "Zenders kunnen zich bij ons melden waarna de APR beoordeelt wat de zender te bieden heeft, of het iets nieuws toevoegt, of de organisatie professioneel is, etcetera". De Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft Kamervragen over de kwestie gesteld aan minister Ronald Plasterk (OCW) als portefeuillehouder Media.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 15:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Kabinet tegen snelle terugtrekking VS uit Irak

Uitgegeven: 20 maart 2007 14:52

DEN HAAG - Het kabinet ziet geen heil in een snelle terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Irak. Zolang er in het land zelf geen alternatief is, zal een aftocht binnen een jaar van de Amerikaanse militairen grote gevolgen hebben voor de veiligheid.

Dat zei premier Jan Peter Balkenende dinsdag tijdens het vragenuurtje in de Tweede Kamer in antwoord op vragen van fractieleider Femke Halsema van GroenLinks. Zij wilde weten waar Nederland staat als trouwe bondgenoot van de Amerikaanse president George Bush.


Aanleiding was een oproep van de Franse premier Dominique de Villepin aan de VS om zich binnen een jaar uit Irak terug te trekken.


Ik ben het met de Balk eens maar ik vind hem toch een tikje hypocriet. Waarom zijn er geen Nederlandse militairen meer aanwezig in Irak als het kabinet van mening is dat Irak beter af met de aanwezigheid van buitenlandse militairen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 15:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hypocriet is hij inderdaad zeker. De boel steunen onder valse voorwendselen en daarna het doel maar bijstellen (de rotzooi opruimen die er eigenlijk al niet eens had moeten zijn) zodat het nog enigszins wat lijkt.

Geef gewoon toe dat je je voor het karretje van Bush hebt laten spannen om zo De Hoop Scheffer zijn post bij de VN te bezorgen vuile hypocriete leugenaar



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 15:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 15:11 schreef Judge M. het volgende:
Hypocriet is hij inderdaad zeker. De boel steunen onder valse voorwendselen en daarna het doel maar bijstellen (de rotzooi opruimen die er eigenlijk al niet eens had moeten zijn) zodat het nog enigszins wat lijkt.

Geef gewoon toe dat je je voor het karretje van Bush hebt laten spannen om zo De Hoop Scheffer zijn post bij de VN te bezorgen vuile hypocriete leugenaar
Nederland heeft nooit de invasie van Irak gesteund op basis van vermeende massavernietigingswapens. De toenmalige Nederlandse regering had het gewoon gehad met Saddam en zijn overtreden van VN-resoluties. Wapens of geen wapens. Anders dan in Engeland en de VS waren die wapens voor onze regering niet van belang en ook niet de directe reden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2007 15:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2007 15:27 schreef kwelgeest het volgende:
Nederland heeft nooit de invasie van Irak gesteund op basis van vermeende massavernietigingswapens. De toenmalige Nederlandse regering had het gewoon gehad met Saddam en zijn overtreden van VN-resoluties. Wapens of geen wapens. Anders dan in Engeland en de VS waren die wapens voor onze regering niet van belang en ook niet de directe reden.
Daar ben ik niet eens zeker van. En zo lang men blijft weigeren een parlementair onderzoek in te stellen zal de echte waarheid wel nooit boven tafel komen. Ik twijfel er geen seconde aan dat er een boel beslist is op basis van zaken die stinken als een beerput die al jaren niet geopend is.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-03-2007 15:34 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
D66: Is mevrouw Wilders nog Hongaars?

D66-fractieleider Alexander Pechtold zal wanneer er weer een confrontatie in de Tweede Kamer plaatsvindt met PVV-leider Geert Wilders vragen hoe het zit met het paspoort van Wilders' echtgenote. De vrouw van Wilders komt uit Hongarije, en Pechtold wil weten of zij dat paspoort nog bezit.

Pechtold zegt dat het hem in feite geen lor interesseert of mevrouw Wilders een Hongaars paspoort bezit, maar dat hij Wilders' achterban een spiegel wil voorhouden. ''Je kunt laten zien dat hij vaak inconsequent is.'' De D66'er denkt dat zijn aanpak beter werkt dan een puur zakelijk debat. ''In het verleden zijn democratieën kapot gegaan aan politieke correctheid. Dictaturen ontstaan als de democratie niet functioneert of als er geen tegenwicht wordt geboden wanneer die wordt uitgehold.''

Andere Tweede Kamerfracties willen Wilders juist wel zakelijk benaderen. Alhoewel er volgens het Parool binnen de VVD vraagtekens worden gezet bij de steun die Wilders kreeg bij zijn aanvraag voor een spoeddebat over de nevenfunctie van PvdA-Kamerlid Khadija Arib.

Wilders heeft nog geen reactie gegeven. Mede vanwege de continue reeks van bedreigingen aan zijn adres, houdt hij zijn vrouw tot nog toe buiten de publiciteit.

Zolang de vrouw van Geert geen twee paspoorten heeft, heeft dit niets te maken met de discussie over de dubbele nationaliteiten. Wat maakt het uit dat zijn vrouw nog een Hongaars paspoort heeft


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2007 15:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 15:33 schreef Judge M. het volgende:
Daar ben ik niet eens zeker van. En zo lang men blijft weigeren een parlementair onderzoek in te stellen zal de echte waarheid wel nooit boven tafel komen. Ik twijfel er geen seconde aan dat er een boel beslist is op basis van zaken die stinken als een beerput die al jaren niet geopend is.
De rede dat er geen parlementair onderzoek komt is omdat die niet nodig is. Dit omdat de Nederlandse steun was gebaseerd op informatie die voor iedereen na te trekken was en is. De regering Saddam overtrad VN-resoluties. Dat is geen gissing, dat is een feit. Zo'n parlementair onderzoek is een verspilling van geld en zal waarschijnlijk slechts irrelevante informatie en vragen opleveren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen