|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Nieuwe naam voor de SP, de NSP? Ja dat volksnationalisme zit er dik in bij die partij. Grappig dat menig SPer te blind en naief is om dat te zien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Volksnationalisme is helaas iets wat weinig Nederlanders aanhangen. Het wordt ook vaak in verband gebracht met extreem-rechts, terwijl het een vrij normale zaak is.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 31-03-2007 14:58] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hahaha de tering Fuck the world and fuck you |
|
Wel logisch eigenlijk "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Het bewijs, voetbalvolk is dom volk. |
|
quote: Bedankt |
|
dan maar geen brandblussers! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De tering voor jou, Jenje. Ik kan niet anders dan het hierover met je eens zijn. Hou daar eens mee op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Het zou Nederland zeker goed doen. Het is nu bijna verboden ergens een Nederlandse vlag te dragen oid, echt te maf voor woorden. Toch ben ik zelf alles behalve volksnationalist, als emigrant mss zelfs eerder een 'volksverrader'? Een van de meest karakteristieke kanten van de Nederlandse volksaard vind ik nou juist het grensoverschrijdende denken. Nederlandse volksnationalist voelt voor mij dan ook als een paradox. Ik vraag me daarom af waar Nederlandse volksnationalisten nou precies trots op zijn? (no offense) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Dat heeft niet per se iets met trots te maken. Eerder met opkomen voor de staat, het bevorderen van de toekomst voor Nederland. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Tsja, je kinderen dien je niet zelf op te voeden, daar heb je de overheid voor, duh. Het enige waar de burger voor verantwoordelijk moet zijn aangaande kinderen is het verwekken ervan. Totdat de overheid ook díe zorg uit handen kan nemen. *wil ook graag tot laat in de kroeg kúnnen hangen* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-03-2007 18:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kleinzoon veilt oma Het wordt steeds gekker met aanbiedingen op veilingsites. Hadden we al van een baby voor 150 euro gehoord, nu kun je ook een oma aan de haak slaan. Voor de schamele 50 euro wordt oma aangeprezen als een rokende, zuipende en naar metal luisterende draak. De aanbieder geeft aan radeloos te zijn en zo snel mogelijk van zijn oma af te willen zijn. bron: waarmaarraar.nl [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 31-03-2007 18:43] Het is de lichtinval ;') |
|
Doe mij die link eens, maar eens op bieden. :') |
|
Die link is al weggehaald helaas Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Kan, maar dan noem je het volgens mij geen volksnationalisme. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: En dan snappen wij in het "beschaafde westen" niet dat Moslims zich zo druk kunnen maken om wat prenten van de Profeet Mohammed? Same shit, Different name. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-04-2007 9:59] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Niet helemaal same shit. Een protest zoals hietboven ligt niemand wakker van, dit is een normale manier van je ongenoegen uiten waartoe iedereen het volste recht heeft. De moslims gingen over tot gewelddadige protesten over. Dat is toch een wezenlijk verschil medunkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik doelde meer op de ophef die men er over kan maken. De manier waarop men zijn punt duidelijk probeert te maken is uiteraard een heel ander verhaal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als iemand in België een groot beeld van Beatrix uit paardestront zou maken, zou dat ook de nodige ophef veroorzaken. Niks mis mee. quote:Werd tijd ook! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
BOMAANSLAG BIJ RECHTBANK IN OSDORP 2-4-2007 Bij de zwaar beveiligde rechtbank aan de Zuidermolenweg in Osdorp zijn maandagochtend rond 03.00 uur verschillende bommen afgegaan. Maandag gaat in De Bunker het proces tegen Willem Holleeder, de crimineel die wordt verdacht van het afpersen van vier vastgoedhandelaren, van start. Ook een aantal handlangers staat terecht. Het gebouw raakte aan de achterkant beschadigd. Vanaf de straat zou een projectiel zijn afgevuurd. Op de eerste etagen zijn ruiten gesprongen en de rolluiken vernield. Persoonlijke ongelukken deden zich niet voor. www.at5.nl er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: quote: LOOL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waar komen die vergelijkingen vandaan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |