|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Anaal Nathrakh .... |
|
Ik Rockbitch. |
|
haha. Wat een slimmerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Geen nadeel van de naam!? Ik ken iemand die Frodo heet. Alleen al het uitroepen van zijn naam werkt bij veel collega's en omstanders al op de lachspieren. Als ouders met zulke namen beginnen, dan moet het hen verboden worden om überhaupt aan kinderen te beginnen. |
|
quote: Hier bij ons werkt ook een Frodo. Ik noem hem altijd Bilbo. Hij is een junior, dus dat mag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Het lijkt me eerder dat je hem zo noemt zodra hij senior is. Nu lijkt Frodo me toch de beste benaming |
|
quote: Dat is boektechnisch wel juist. In-de-zeik-zet-technisch niet. En wat dit onderwerp in het algemeen beteft: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-03-2007 13:31] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heet die gast(??) echt "gregorius"??, dan had hij als eerste zijn eigen ouders een nekschot mogen geven |
|
Dus die Chellie jr. zal geen Financius gaan heten? |
|
quote: of "zalmie" |
|
quote:Marx? |
|
hehe bij mij in de klas zit iemand die socrates heet hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is sneu, vooral als je dan erg dom bent. |
|
Bij mij zit er een in de klas die Rocky heet, z`n figuur heeft hij in ieder geval niet mee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hehe nee hij is juist een nerd hehe noujah altijd beter dan spandex [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-03-2007 13:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mwah vind Gregorius niet zo'n hele rare naam hoor, zijn genoeg mensen die zou hebben geheten, misschien als roepnaam een beetje vreemd. |
|
quote: daar hebben we het toch over?? mijn doopnamen zijn ook johannes paulus(en dan nog een paar). echter, die worden gelukkig nooit en te nimmer in de praktijk gebruikt. maar frodo als roepnaam (of "moon", of "metallica" of socrates of wat dan ook) is een redelijk domme actie van de ouders [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-03-2007 13:59] |
|
Hoezo dat kind gaat geëtterd worden ... |
|
Mwah, met die multiculturele samenleving van tegenwoordig is men wel wat gewend. Sowieso kan je van iedere naam wel iets belachelijks maken, en anders pesten ze je wel om je bril/lengte/breedte/IQ/kleding wanneer ze dat nodig vinden. Ik vind dingen als Frodo, Gregorius en Socrates best kunnen. Metallica vind ik niet echt een naam voor een persoon, maar goed, ze doen maar! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Van Frodo kan je moeilijk een andere of kortere naam maken, je zult altijd aan Frodo vast zitten (Fro klinkt ook niet echt hehe). Gregorius kan je makkelijk afkorten tot Gregor ofzo, wat een redelijk normale naam is, net zoals bij Johannes etc. |
|
Bij mij op de basisschool zat er een jongen die -eerlijk waar- Ruckly heette |
|
Mijn vriendin heet Cher... "Oh net als die zangeres". Ja. |
|
Ziet ze er ook zo uit? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Lol, nee, wacht ff, moeje foto hebben? Best een hot chick enzo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |