IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-04-2007 15:40 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 april 2007 13:24 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zat meer te denken aan het schrappen van subsidies voor 'kunstenaars' zodat zij eens geforceerd worden marktconform te werken of echt werk te gaan doen.

Heel gevaarlijk, aangezien kunst heden een andere functie heeft dan in het verleden: maatschappijkritiek. Bij marktconform werken valt deze verworvenheid weg en lijkt me een groot verlies.

quote:
het versoberen van opvang centra voor asielzoekers (gezien zij modernere fitnessapparatuur hebben dan ik terwijl ik ervoor betaal)

Nou hebben ze al helemaal niks en krijgen ze ook nog een fitnessruimte en ik heb dat niet!! Het is niet eerlijk!!

(...)





quote:
te stoppen met het pompen van miljarden in ontwikkelngslanden terwijl niemand er beter van wordt

Dat het geld verkeerd besteedt wordt ben ik met je eens, maar het belang van ontwikkelingshulp zelf lijkt me onomstreden. Het is de manier waarop waar het aan schort.


quote:
en geen windmolens meer bouwen gezien zij zichzelf nooit zullen terugverdienen. Doe mij nog maar een kerncetrale of twee.

Uranium is een uitputtelijke grondstof, net als olie. Met huidig wereldenergie-verbruik zijn we er zo doorheen.

Ik zeg niet dat kerncentrales geen oplossing zijn voor de middellange termijn, maar het wereldenergievraagstuk is een formidabele uitdaging voor de komende decennia, met een bizarre combinatie van OPEC-afhankelijkheid en klimaatveranderingsangst als motivatie, die ons onvermijdelijk voor keuzes zal doen komen te staan. Een breed spectrum aan maatregelen en ontwikkeling zal nodig zijn, om de opkomende problemen het hoofd te bieden.


Dear dirty delightful old drunken old days


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-04-2007 16:21 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Allochtonen willen net zo wonen als autochtonen
Uitgegeven: 10 april 2007 12:09
Laatst gewijzigd: 10 april 2007 12:48

RIJSWIJK - Allochtonen hebben dezelfde eisen aan hun woonomgeving als autochtonen. Dit blijkt dinsdag uit een onderzoek van de Erasmus Universiteit en Movisie, een nieuw kenniscentrum op het terrein van maatschappelijke zorg, naar de binding tussen allochtonen en de stad.

Net als veel autochtonen, trekken allochtonen uit de middenklasse steeds meer weg uit de stad naar randgemeenten en Vinex-wijken.

Volgens diverse schattingen kunnen allochtonen in gemeenten rond de grote steden in de komende jaren 30 procent gaan uitmaken van de bevolking.

Problemen

De stad kan met problemen te maken krijgen omdat actieve 'middenklassers' steeds minder aanwezig zijn.

Allochtonen uit de middenklasse willen graag wonen in nieuwbouwhuizen in veilige, groene wijken waar ook autochtonen leven. Zij hebben in tegenstelling tot autochtonen geen zin in huizen waar veel geklust moet worden. Dit doet te veel denken aan de oude huizen waarin zij zijn opgegroeid.

Reputatie

De nabijheid van kerken, moskeeën en andere religieuze centra speelt geen rol. Wel is het van belang dat er goede 'gemengde' scholen in de buurt zijn. Daarnaast speelt de reputatie van een wijk een belangrijke rol.

Kwaliteit

"Door snel te handelen en te zorgen voor woningen van goede kwaliteit moeten mensen in de stad blijven wonen", aldus onderzoeker Radboud Engbersen.

"De vanzelfsprekendheid van de uitvlucht is geen natuurfenomeen. Je kunt er iets aan doen. Er moet voor die groepen bewust worden gebouwd. Er moet rekening worden gehouden met wat zij belangrijk vinden. Daarbij gaat het vooral om kwaliteit op verschillende gebieden: de reputatie van de wijk, de leefomgeving, de publieke ruimte en de woningen."

Sorry dat ik het zeg, maar ik ben bezig om een huis te kopen..En ik wil echt niet dat er Marroks of Turken naast me wonen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-04-2007 16:26 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 april 2007 16:21 schreef Vikingblood het volgende:
Allochtonen willen net zo wonen als autochtonen
Uitgegeven: 10 april 2007 12:09
Laatst gewijzigd: 10 april 2007 12:48
Sorry dat ik het zeg, maar ik ben bezig om een huis te kopen..En ik wil echt niet dat er Marroks of Turken naast me wonen..

Dit gaat over de zogenaamde "succesvolle" allochtonen, die wel een fatsoenlijk huis kunnen betalen. Mensen dus met een goed betaalde baan. Ik weet niet wat je budget is, maar misschien heb je niet eens het geld om naast deze mensen te wonen!


Dear dirty delightful old drunken old days


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-04-2007 16:29 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 april 2007 16:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Dit gaat over de zogenaamde "succesvolle" allochtonen, die wel een fatsoenlijk huis kunnen betalen. Mensen dus met een goed betaalde baan. Ik weet niet wat je budget is, maar misschien heb je niet eens het geld om naast deze mensen te wonen!


Ik ben gelukkig niet zo pauperig..350K kunnen wij easy opboeren


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2007 16:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 april 2007 13:20 schreef Kramy het volgende:
Inderdaad. Kap maar eens met die JSF bullshit bijvoorbeeld
De JSF levert ons geld op.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2007 16:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 april 2007 13:42 schreef Jenje het volgende:
MWoa, ik vind dat men er wel over mag waken dat er geen complete scheefgroei gaat geburen zoals in de VS, want dit soort bonussen gaat gewoonweg nergens over.
Een topman in een bedrijf krijgt vaak alleen een bonus als hij zijn baan succesvol vervult. Verder draaien de bonussen om concurrentie, hoe hoger de bonus die je geeft in geval van succes, hoe meer talentvolle mensen je aantrekt. Zonder hoge bonussen krijg je alleen paupers en daar zit je als bedrijf niet op te wachten. En als een bedrijf ons land niet meer rendabel vindt, vanwege hoge belastingen en het gebrek aan de mogelijkheid talent aan te trekken, dan gaat een bedrijf hier weg. Ook niet echt een wenselijk scenario.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2007 16:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 april 2007 15:40 schreef Schaffelaer het volgende:
Heel gevaarlijk, aangezien kunst heden een andere functie heeft dan in het verleden: maatschappijkritiek. Bij marktconform werken valt deze verworvenheid weg en lijkt me een groot verlies.
Ik krijg ook geen geld om kritiek te leveren op de maatschappij. Sterker nog, geld krijgen om kritiek te leveren op de maatschappij is ondemocratisch, omdat een overheid in een democratie zich verre van het sponsoren van een mening dient te houden. Of wil je soms de NVU ook gaan sponsoren omdat ze maatschappijkritisch zijn?


quote:
Nou hebben ze al helemaal niks en krijgen ze ook nog een fitnessruimte en ik heb dat niet!! Het is niet eerlijk!!

(...)



Betaal jij het dan, als je het niet erg vindt, maar laat het ons niet betalen.



quote:
Dat het geld verkeerd besteedt wordt ben ik met je eens, maar het belang van ontwikkelingshulp zelf lijkt me onomstreden. Het is de manier waarop waar het aan schort.
Er wordt nu jaarlijks meer dan 100 miljard dollar ontwikkelingshulp in Afrika gestoken. In totaal hebben de VS 12,4 miljad dollar aan ontwikkelingshulp in Europa gestopt middels het Marshall-plan, waarvan een deel een lening was. Relatief gezien stoppen we nu per jaar meer geld in Afrika dan in totaal tijdens het Marshall plan in Europa is gestopt.
Het storten van geld in Afrika is niet effectief en zal niet effectief worden. Ontwikkelingshulp dmv het gooien van een zak geld naar een land werkt niet, heeft nooit gewerkt en zal nooit werken.



quote:
Uranium is een uitputtelijke grondstof, net als olie. Met huidig wereldenergie-verbruik zijn we er zo doorheen.

Ik zeg niet dat kerncentrales geen oplossing zijn voor de middellange termijn, maar het wereldenergievraagstuk is een formidabele uitdaging voor de komende decennia, met een bizarre combinatie van OPEC-afhankelijkheid en klimaatveranderingsangst als motivatie, die ons onvermijdelijk voor keuzes zal doen komen te staan. Een breed spectrum aan maatregelen en ontwikkeling zal nodig zijn, om de opkomende problemen het hoofd te bieden.
Kernenergie is slechts een overbrugging totdat we gebruik kunnen maken van kernfusie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-04-2007 16:53 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 april 2007 16:43 schreef Misanthrope het volgende:
Ik krijg ook geen geld om kritiek te leveren op de maatschappij. Sterker nog, geld krijgen om kritiek te leveren op de maatschappij is ondemocratisch, omdat een overheid in een democratie zich verre van het sponsoren van een mening dient te houden. Of wil je soms de NVU ook gaan sponsoren omdat ze maatschappijkritisch zijn?

Het beslissen tot geven van subsidies gebeurt op partijpolitiek niveau. Het verdelen van subsidies op ambtelijk niveau. Niks ondemocratisch aan.

quote:
Betaal jij het dan, als je het niet erg vindt, maar laat het ons niet betalen.

Gast, je hebt al zoveel. Mensen (we hebben het hier over mensen) die hier wachten op hun asielprocedure wat extra comfort geven is daar 1 van.

quote:
Er wordt nu jaarlijks meer dan 100 miljard dollar ontwikkelingshulp in Afrika gestoken. In totaal hebben de VS 12,4 miljad dollar aan ontwikkelingshulp in Europa gestopt middels het Marshall-plan, waarvan een deel een lening was. Relatief gezien stoppen we nu per jaar meer geld in Afrika dan in totaal tijdens het Marshall plan in Europa is gestopt.
Het storten van geld in Afrika is niet effectief en zal niet effectief worden. Ontwikkelingshulp dmv het gooien van een zak geld naar een land werkt niet, heeft nooit gewerkt en zal nooit werken.

Totale flauwekul. Nogmaals, de manier waarop het nu werkt, werkt niet, daar zijn we het over eens. Ontwikkelingshulp is een complex gebeuren (ZEKER niet te vergelijken met marshal hulp) en dient per land ge-evalueerd te worden, omdat in elk land de situatie weer anders is. Dus IDD geen zak geld toegooien, maar per land bekijken wat er gedaan moet worden.

Verstop jij je trouwens voor de problemen, of heb je een zinnig alternatief??

quote:
Kernenergie is slechts een overbrugging totdat we gebruik kunnen maken van kernfusie.
Kernfusie zal zelfs in optimale werking, nooit meer dan 50 % in onze energie-behoefte kunnen voorzien. Dat zeggen de ontwikkelaars van kernfusie zelf, een nogal optimistische bron lijkt me.

Het lijkt me handiger je wat meer in te lezen in deze complexe materie alvorens aan te komen met simplistische oplossingen, dit geldt eigenlijk voor al jouw bovengenoemde reacties...


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-04-2007 17:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 april 2007 16:53 schreef Schaffelaer het volgende:
Het beslissen tot geven van subsidies gebeurt op partijpolitiek niveau. Het verdelen van subsidies op ambtelijk niveau. Niks ondemocratisch aan.
Dat heeft niets met mijn punt te maken. Subsidies verschaffen aan meningen in een democratie is onwenselijk. Vooral omdat het dus mensen met een mening zijn die die subsidies verschaffen. Wie bepaald wat kunst is? Wie bepaald welke maatschappijkritiek gesubsidieerd mag worden?
Als het objectief zou zijn, zou de NVU kunnen stellen dat hun vlaggen kunstuitingen zijn en ze dus, vanwege hun kunstige uiting van maatschappijkritiek recht hebben op subsidie.


quote:
Gast, je hebt al zoveel. Mensen (we hebben het hier over mensen) die hier wachten op hun asielprocedure wat extra comfort geven is daar 1 van.
Wat extra comfort? Ze krijgen meer comfort dan ik. Ze krijgen betere spullen dan ik. Ze krijgen zelfs betere spullen dan onze kinderen op school krijgen en onze bejaarden in bejaardentehuizen. Waarom moeten zij dat uberhaupt zomaar krijgen? Waarom moeten wij ervoor werken en krijgen zij het zomaar?


quote:
Totale flauwekul. Nogmaals, de manier waarop het nu werkt, werkt niet, daar zijn we het over eens. Ontwikkelingshulp is een complex gebeuren (ZEKER niet te vergelijken met marshal hulp) en dient per land ge-evalueerd te worden, omdat in elk land de situatie weer anders is. Dus IDD geen zak geld toegooien, maar per land bekijken wat er gedaan moet worden.

Verstop jij je trouwens voor de problemen, of heb je een zinnig alternatief??
Ik verstop me niet voor problemen. Maar simpele observatie doet concluderen dat ontwikkelingshulp NIET werkt. En de ontwikkelingshulp aan Afrika is zeker wel te vergelijken met de ontwikkelingshulp aan Europa. Juist omdat het hier wel werkte en daar niet. Waarom denk je uberhaupt dat 'ontwikkelingshulp' werkt? Waar naartoe moeten ze zich ontwikkelen? Wie bepaald hoe ze zich moeten ontwikkelen?

quote:
Kernfusie zal zelfs in optimale werking, nooit meer dan 50 % in onze energie-behoefte kunnen voorzien. Dat zeggen de ontwikkelaars van kernfusie zelf, een nogal optimistische bron lijkt me.

Het lijkt me handiger je wat meer in te lezen in deze complexe materie alvorens aan te komen met simplistische oplossingen, dit geldt eigenlijk voor al jouw bovengenoemde reacties...
Deze cijfers zijn je reinste poep, waar heb je ze vandaan?

De zon werkt op kernfusie, en je gaat me nier vertellen dat die reactie zo weinig energie opwekt dat als wij het nadoen, het zo weinig energie oplevert.
Verder hebben NASA-geleerden al een plan ingediend om de benodigde grondstoffen van de maan te halen en hier te verwerken, zodat middels de bouw van 1 maancentrale genoeg energie geleverd kan worden voor de energielevering aan 10 miljard mensen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2007 17:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 april 2007 15:40 schreef Schaffelaer het volgende:
Heel gevaarlijk, aangezien kunst heden een andere functie heeft dan in het verleden: maatschappijkritiek. Bij marktconform werken valt deze verworvenheid weg en lijkt me een groot verlies.
Dan gaan ze toch lekker maatschappij kritisch zijn in hun eigen tijd op hun eigen kosten? Ik zie het probleem niet. Waarom moet ik mijn hobbies wel zelf bekostigen en, veel, kunsternaars, in principe, niet.


quote:
Nou hebben ze al helemaal niks en krijgen ze ook nog een fitnessruimte en ik heb dat niet!! Het is niet eerlijk!!

(...)



Volgens mij mis je een beetje mijn punt. Ik doelde middels een voorbeeld op de overbodige luxe.



quote:
Dat het geld verkeerd besteedt wordt ben ik met je eens, maar het belang van ontwikkelingshulp zelf lijkt me onomstreden. Het is de manier waarop waar het aan schort.
Het kan iig veel efficienter. En als het efficienter besteed wordt kan het dus met minder dan nu.



quote:
Uranium is een uitputtelijke grondstof, net als olie. Met huidig wereldenergie-verbruik zijn we er zo doorheen.

Ik zeg niet dat kerncentrales geen oplossing zijn voor de middellange termijn, maar het wereldenergievraagstuk is een formidabele uitdaging voor de komende decennia, met een bizarre combinatie van OPEC-afhankelijkheid en klimaatveranderingsangst als motivatie, die ons onvermijdelijk voor keuzes zal doen komen te staan. Een breed spectrum aan maatregelen en ontwikkeling zal nodig zijn, om de opkomende problemen het hoofd te bieden.
Ik zeg ook nergens dat kerncetrales de enige optie zijn. Ik wijs er slechts op dat er momenteel geld uitgegeven wordt aan projecten waarvan we weten dat ze zichzelf op geen manier terugverdienen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-04-2007 20:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 april 2007 16:53 schreef Schaffelaer het volgende:
Gast, je hebt al zoveel. Mensen (we hebben het hier over mensen) die hier wachten op hun asielprocedure wat extra comfort geven is daar 1 van.


wat een bullshit


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 20:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 april 2007 17:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik verstop me niet voor problemen. Maar simpele observatie doet concluderen dat ontwikkelingshulp NIET werkt. En de ontwikkelingshulp aan Afrika is zeker wel te vergelijken met de ontwikkelingshulp aan Europa. Juist omdat het hier wel werkte en daar niet. Waarom denk je uberhaupt dat 'ontwikkelingshulp' werkt? Waar naartoe moeten ze zich ontwikkelen? Wie bepaald hoe ze zich moeten ontwikkelen?


nu ben ik niet echt voor directe ontwikkelingshulp, maar marshallplan(= geen ontwikkelings hulp maar wederopbouw) en ontwikkelingshulp vergelijken is echt ver gezocht.
ten eerste was europa ooit wel ontwikkeld, en is er in 5 jaar wel gigantisch veel verwoest. Maar het materiele was gemakkelijk op te bouwen alleen beetje geld voor nodig, maar de mensen hadden hun opleiding en industriele cultuur nog behouden. Dat is makkelijk met een beetje geld op te lossen.

in Afrika is er zeer weinig kennis om een erg industriele economie te hebben, bovendien kun je met een cultuur die 200 jaar geleden niet meer dan middeleeuws was maar moeilijk in 50 jaar zelfstandigheid industrieel krijgen.
Nu zijn veel technologieen ook voor ons bruikbaar maar economisch niet haalbaar dat is nog sterker in Afrika.

je hebt idd gelijk dat we teveel willen sturen(kijk alleen al hulp via de kerk) Zo geven we als grootste "klimaatvervuilers"(geloof zelf niet in menselijke global warming) geen mogelijkheden om gewone standaard electriciteits voorzieningen te bouwen, maar bieden we zonne of wind energie aan, 3 keer zo duur en erg onbetrouwbaar, dat is niet echt handig wil je iemand laten ontwikkelen.

Ik ben voor duurzamere manieren zoals bedrijven die zich daar kunnen verstigen. Natuurlijk krijgen die mensen in onze ogen een hongerloontje, maar het gaat erom dat ze zelf een verbetering meemaken en daar zelf aan bijdragen.

quote:
Deze cijfers zijn je reinste poep, waar heb je ze vandaan?

De zon werkt op kernfusie, en je gaat me nier vertellen dat die reactie zo weinig energie opwekt dat als wij het nadoen, het zo weinig energie oplevert.
Verder hebben NASA-geleerden al een plan ingediend om de benodigde grondstoffen van de maan te halen en hier te verwerken, zodat middels de bouw van 1 maancentrale genoeg energie geleverd kan worden voor de energielevering aan 10 miljard mensen.

Er zijn idd nog veel sceptici over kernfusie, sommigen denken zelfs dat het nooit mogelijk is een rendabele energie centrale te krijgen, waar anderen weer denken dat koude kernfusie in een huiskamertje al mogelijk moet zijn.
maar zoals het er nu uitziet is het een veelbelovende energie bron.
ik denk alleen niet dat dat plan van nasa zo goed uitgewerkt is, het moet economisch ook nog aantrekkelijk blijven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-04-2007 20:57 by WMP Profiel van WMP

Misantroopje, nagenoeg het halve forum wordt bedolven onder je kritische opmerkingen (ik zou het persoonlijk eerder onder 'gezeur' kwalificeren, maar dat terzijde) over wat er allemaal mis is met allerlei dingen en hoe dingen anders zou moeten, maar nergens (en als het wel ergens staat, laat het me dan zien, ik ben het in ieder geval niet tegengekomen) kom je zelf met een mogelijk alternatief. Iets afkraken kan iedereen, maar kom eens zelf met een goed onderbouwd alternatief.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-04-2007 20:59]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 21:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 april 2007 14:53 schreef Greycloak het volgende:
Ook erg hip naturlijk:



http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/artikel/asp/artnr/147192/ voor een leuk YouTube filmpje.


haha anders zoek je nog verder, op deze manier kun je heel nederland uitmoorden. aangezien iedereen weleens een product heeft gebruikt wat op dieren getest is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 21:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 april 2007 20:57 schreef WMP het volgende:
Misantroopje, nagenoeg het halve forum wordt bedolven onder je kritische opmerkingen (ik zou het persoonlijk eerder onder 'gezeur' kwalificeren, maar dat terzijde) over wat er allemaal mis is met allerlei dingen en hoe dingen anders zou moeten, maar nergens (en als het wel ergens staat, laat het me dan zien, ik ben het in ieder geval niet tegengekomen) kom je zelf met een mogelijk alternatief. Iets afkraken kan iedereen, maar kom eens zelf met een goed onderbouwd alternatief.


hmm dan slaat het iig niet op de laatste post aangezien hij daarzo ontwikkelingshulp niet nodig acht. En bij kernfusie geeft hij wel degelijk een oplossing.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-04-2007 21:38 by WMP Profiel van WMP

Als Misantroopje had opgelet, dan had hij gemerkt dat dat idee allang afgeschoten is (door onder andere Jim Benson van SpaceDev) omdat het verkrijgen van de benodigde materialen op de maan veel meer energie kost dan dat het uiteindelijk zal opleveren.
Ik had het dus ook over 'goed onderbouwde alternatieven'.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2007 21:53 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 april 2007 21:38 schreef WMP het volgende:
Als Misantroopje had opgelet, dan had hij gemerkt dat dat idee allang afgeschoten is (door onder andere Jim Benson van SpaceDev) omdat het verkrijgen van de benodigde materialen op de maan veel meer energie kost dan dat het uiteindelijk zal opleveren.
Ik had het dus ook over 'goed onderbouwde alternatieven'.


Alle populisten een enkeltje richting de maan vind ik dan eigenlijk wel weer een aardig alternatief...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 22:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 april 2007 21:38 schreef WMP het volgende:
Als Misantroopje had opgelet, dan had hij gemerkt dat dat idee allang afgeschoten is (door onder andere Jim Benson van SpaceDev) omdat het verkrijgen van de benodigde materialen op de maan veel meer energie kost dan dat het uiteindelijk zal opleveren.
Ik had het dus ook over 'goed onderbouwde alternatieven'.

ik geloof ook niet dat het op die manier zal werken, maar hij bied een oplossing.
en "normale" kernfusie sluit hij niet uit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-04-2007 22:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 april 2007 21:38 schreef WMP het volgende:
Als Misantroopje had opgelet, dan had hij gemerkt dat dat idee allang afgeschoten is (door onder andere Jim Benson van SpaceDev) omdat het verkrijgen van de benodigde materialen op de maan veel meer energie kost dan dat het uiteindelijk zal opleveren.
Ik had het dus ook over 'goed onderbouwde alternatieven'.
De grap is dat jij nog nooit een onderbouwde post hebt geplaatst. Laat staan dat jij ooit een zinnig pleidooi hebt gehouden voor een zogenaamd goed onderbouwd alternatief. Misanthrope daarentegen weet meestal wel te zeggen hoe hij iets liever ziet, of wat hij denkt dat juister is dan het gene wat hij aanvalt. Behoorlijk pot ketel zwart weer hier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-04-2007 22:36 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 april 2007 20:57 schreef WMP het volgende:
Misantroopje, nagenoeg het halve forum wordt bedolven onder je kritische opmerkingen (ik zou het persoonlijk eerder onder 'gezeur' kwalificeren, maar dat terzijde) over wat er allemaal mis is met allerlei dingen en hoe dingen anders zou moeten, maar nergens (en als het wel ergens staat, laat het me dan zien, ik ben het in ieder geval niet tegengekomen) kom je zelf met een mogelijk alternatief. Iets afkraken kan iedereen, maar kom eens zelf met een goed onderbouwd alternatief.



Voornaamste eigenschap van populisme: het zeer goed kunnen signaleren van problemen en misstanden (en dan vooral die bij "de gewone burger" de heftigste gevoelens losmaken), maar er vervolgens geen of onzinnige oplossingen voor bieden.


Dear dirty delightful old drunken old days


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 10-04-2007 22:40 by Iskariot Profiel van Iskariot

Compleet elftal verdrinkt
Uitgegeven: 10 april 2007 19:05

LUCKNOW - Elf jonge voetballers zijn in een Indiase rivier verdronken. Zij sprongen een voor een in het water om hun kameraden te redden, nadat een jongen in het water was gevallen om hun bal uit de rivier te vissen.

Het hele elftal werd slachtoffer van de sterke stroom, meldde de politie dinsdag. De jongens waren acht tot dertien jaar.


Hehehe, Lemmings


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 22:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ hierboven: haha teamspirit!


onzinnig is natuurlijk een erg relatief antwoord, de een ziet het niet als oplossing, de ander ziet niet eens een probleem. Elkaar verwijten geen oplossingen te bieden is meestal niet op zn plek, probeer gewoon eens in te leven in elkaars visie ipv altijd te verwijten naar elkaar.

(nu maak ik zelf een verwijt )

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-04-2007 22:43]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2007 22:43 by M. Profiel van M.

Opflikkeren met die nuance, meer haat graag.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-04-2007 22:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach kanker toch op man! jij met je domme opmerkingen altijd, geef nou gewoon eens een normaal antwoord!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2007 22:45 by M. Profiel van M.

Uitstekend, mijn zoon. Nu verder je bek houden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen