IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws is gay [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-03-2007 13:03 by Iskariot Profiel van Iskariot

EU-leiders definitief eens over ambitieus klimaatplan

Uitgegeven: 9 maart 2007 12:49
Laatst gewijzigd: 9 maart 2007 12:49
BRUSSEL - De leiders van de 27 EU-landen zijn het vrijdag op een klimaattop in Brussel definitief eens geworden over een ambitieus klimaat- en energieplan. Doel is dat Europa zuiniger wordt met energie en dat schoner gaat produceren.

Het plan moeten leiden tot minder opwarming van de aarde en minder stijging van de zeespiegels en moet Europa bovendien minder afhankelijk maken van energie uit landen als Rusland en Iran.

Donderdag waren de regeringsleiders en staatshoofden het al eens over de hoofdlijnen, vrijdagochtend sloten ze zich definitief aan bij nieuwe tekstvoorstellen van huidig EU-voorzitter Duitsland.

Uitgangspunt

Uitgangspunt is dat de aarde niet verder mag opwarmen dan met 2 graden Celsius. Daarvoor gaat de EU als geheel 20 procent energie besparen, 20 procent minder van het broeikasgas kooldioxide (CO2) uitstoten in 2020 (ten opzichte van 1990).

Bovendien zal in 2020 20 procent van de Europese verbruikte energie afkomstig zijn uit hernieuwbare energiebronnen als zon, wind, water en aardwarmte. Ook moet 10 procent van de brandstof voor transport afkomstig zijn van biobrandstoffen, bijvoorbeeld biodiesel.

Tegenstribbelaars

Een aantal Oost-Europese landen en Frankrijk stribbelden donderdag nog tegen. Maar Frankrijk kreeg in de tekst enige erkenning voor het feit dat de vele Franse kerncentrales nauwelijks CO2 uitstoten en de Oost-Europese landen kregen de belofte dat met hun lokale situatie rekening wordt gehouden bij het maken van "billijke" afspraken.

Nederland gaat op sommige punten verder dan de EU-plannen. Zo heeft het kabinet in het nieuwe regeerakkoord al een CO2-reductie van 30 procent beloofd.


Mooi plan , maar eerst maar even kijken of het uitvoerbaar is.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-03-2007 13:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 maart 2007 12:30 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
Russen waren allemaal tuig ja
+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 13:10 by Heiden Profiel van Heiden

@Iskariot;
Laten we het hopen, maar het blijft allemaal jammer genoeg niet meer als een doekje voor het bloeden. De honger naar winst heeft ons allemaal doen laten verliezen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-03-2007 13:11]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-03-2007 13:14 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 9 maart 2007 13:03 schreef Iskariot het volgende:
EU-leiders definitief eens over ambitieus klimaatplan
lang verhaal


Zolang dit alleen in Europa gebeurt en o.a Amerika als een dolle stier uitlaatgassen de lucht in jaagt lijkt het mij en redelijk kansloos idee...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 09-03-2007 13:23 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 9 maart 2007 13:14 schreef Staalman het volgende:
Zolang dit alleen in Europa gebeurt en o.a Amerika als een dolle stier uitlaatgassen de lucht in jaagt lijkt het mij en redelijk kansloos idee...


Sommige Amerikaanse staten gaan inmiddels verder dan de Amerikaanse regering.
Het Europese initiatief prikkelt misschien andere landen om mee te doen.

Probeer het een beetje positief te bekijken...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-03-2007 13:26 by Staalman Profiel van Staalman

Waanzinnig idee!!!!! Helemaal het einde!!!!!

DIT GAAT WERKEN!!!!!!!!!!



Zo goed


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 13:27 by Heiden Profiel van Heiden

Bekeken maar wat meer mensen het negatief, dan zou de onhoudbaarheid van de situatie misschien eindelijk eens doordringen. Hoe kun je nu positief zijn oven een kwestie van leven en dood? In dit geval dus duidelijk dood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2007 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 maart 2007 13:03 schreef Iskariot het volgende:
EU-leiders definitief eens over ambitieus klimaatplan

Uitgegeven: 9 maart 2007 12:49
Laatst gewijzigd: 9 maart 2007 12:49
BRUSSEL - De leiders van de 27 EU-landen zijn het vrijdag op een klimaattop in Brussel definitief eens geworden over een ambitieus klimaat- en energieplan. Doel is dat Europa zuiniger wordt met energie en dat schoner gaat produceren.

Het plan moeten leiden tot minder opwarming van de aarde en minder stijging van de zeespiegels en moet Europa bovendien minder afhankelijk maken van energie uit landen als Rusland en Iran.

Donderdag waren de regeringsleiders en staatshoofden het al eens over de hoofdlijnen, vrijdagochtend sloten ze zich definitief aan bij nieuwe tekstvoorstellen van huidig EU-voorzitter Duitsland.

Uitgangspunt

Uitgangspunt is dat de aarde niet verder mag opwarmen dan met 2 graden Celsius. Daarvoor gaat de EU als geheel 20 procent energie besparen, 20 procent minder van het broeikasgas kooldioxide (CO2) uitstoten in 2020 (ten opzichte van 1990).

Bovendien zal in 2020 20 procent van de Europese verbruikte energie afkomstig zijn uit hernieuwbare energiebronnen als zon, wind, water en aardwarmte. Ook moet 10 procent van de brandstof voor transport afkomstig zijn van biobrandstoffen, bijvoorbeeld biodiesel.

Tegenstribbelaars

Een aantal Oost-Europese landen en Frankrijk stribbelden donderdag nog tegen. Maar Frankrijk kreeg in de tekst enige erkenning voor het feit dat de vele Franse kerncentrales nauwelijks CO2 uitstoten en de Oost-Europese landen kregen de belofte dat met hun lokale situatie rekening wordt gehouden bij het maken van "billijke" afspraken.

Nederland gaat op sommige punten verder dan de EU-plannen. Zo heeft het kabinet in het nieuwe regeerakkoord al een CO2-reductie van 30 procent beloofd.


Mooi plan , maar eerst maar even kijken of het uitvoerbaar is.
Hmm, hopelijk komen de subsidies voor groene stroom, bio gas e.d. e.d. weer terug .... laatste regering heeft dat allemaal afgekapt ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 13:33 by Heiden Profiel van Heiden

Angst is de meest primitieve en vooral onverdunbare emotie. Negativiteit is nodig. Ik ben bang en dat zouden jullie ook moeten zijn. Zelfbehoud.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2007 13:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

Bruidegom trouwt per ongeluk met getuige | Grappig

Een pastgetrouwde bruid was woedend toen ze hoorde dat haar man eigenlijk niet met haar, maar met de getuige getrouwd was. (Bron: WaarMaarRaar.nl, 02-25/15:00)

De 19-jarige Gemma Mortell en de 33-jarige Chris Adams uit het Britse Chester stapten op Valentijnsdag in het huwelijksbootje, maar toen ze deze week van hun huwelijksreis terugkeerden bekeken ze hun trouwakte en merkten ze dat het papier verkeerd ingevuld was. Bruid Gemma had per ongeluk getekend in het vakje voor de getuige en de 42-jarige getuige had zijn handtekening in het vakjes van de bruid geschreven."Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik de akte zag," zegt chef-kok Chris. "Ik ken Paul, de getuige al 20 jaar en hij is een fantastische kerel, maar ik wil niet dat hij mijn vrouw is." Het koppel vreest nu dat hun huwelijk niet legaal is, ondanks de ceremonie en het feest voor 70 mensen. "Ik wilde hem eerst niet geloven toen hij zij dat Paul zijn vrouw geworden was. Ik dacht dat hij een grapje maakte," aldus Gemma. "Maar toen ik het papier zag, merkte ik dat hij de waarheid sprak. Het is niet grappig: dit was de mooiste dag van ons leven. Negen maanden lang hebben we elk detail gepland, en dan gebeurt er dit.""Het paar moet zich geen zorgen maken, ik heb hen verteld dat ik hen een nieuw certificaat kan bezorgen om de fout recht te zetten," stelt Elain Skinner, die het huwelijk voltrok


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-03-2007 13:55 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2007 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

33 jarige met 19 jarige met 42 jarige getuige ...


hmm ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 13:55 by Heiden Profiel van Heiden

Engelsen, hé?
Je moet bezopen worden ná het ja-woord, prutsers.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-03-2007 13:57 by Smoochy Profiel van Smoochy

Vrouw 25 jaar verdwenen door verkeerde bus | Vreemd

Een 76-jarige Thaise vrouw die 25 jaar geleden verdween nadat ze in de verkeerde bus was gestapt, is herenigd met haar familie. De vrouw, afkomstig uit het zuiden van Thailand, stapte in de verkeerde bus omdat ze geen Thai sprak, waarna ze helemaal in het noorden van het land terechtkwam. Daar heeft ze een kwart eeuw als bedelaar overleefd. (Bron: Fok.nl, 02-06/14:04)


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-03-2007 14:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 maart 2007 13:33 schreef Jenje het volgende:
Hmm, hopelijk komen de subsidies voor groene stroom, bio gas e.d. e.d. weer terug .... laatste regering heeft dat allemaal afgekapt ...
Dat zou een heel goed begin zijn ja



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-03-2007 14:36 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 14:41 by Heiden Profiel van Heiden

Wat mij betreft mogen alle Marrokanen uit de cel voor een tripje naar Marroko. Enkele reis welteverstaan.

Maar in deze context; triest.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-03-2007 14:45 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Ja, echt hoor. Wie mij kan uitleggen waarom een prutsertje die op heterdaad tijdens een inbraak is betrapt vertroeteld word met een reisje ter waarde van € 4000 de man mag het zeggen.

Nederland is geloof ik het enige land waar misdaad toch wel loont. Ik schaam me dood om hier te wonen.. als het aan mij ligt emigreer ik over enkele jaren naar een fatsoenlijk land.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 14:52 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 9 maart 2007 14:45 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ja, echt hoor. Wie mij kan uitleggen waarom een prutsertje die op heterdaad tijdens een inbraak is betrapt vertroeteld word met een reisje ter waarde van € 4000 de man mag het zeggen.

Nederland is geloof ik het enige land waar misdaad toch wel loont. Ik schaam me dood om hier te wonen.. als het aan mij ligt emigreer ik over enkele jaren naar een fatsoenlijk land.


Dan doe je hetzelfde als hun. We kunnen beter werken aan ons eigen land, onze geboortegrond, in plaats van met de staart tussen de benen af te nokken. Het predikaat Nederlander raak je toch niet kwijt. Als jij straks in Finland woont, schaam je je nog net zo hard voor dit soort uitwassen. Hoe ver je ook wegrent.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-03-2007 15:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

toe maar. wel leuk dat Zalm zoiets doet,maar alleen jammer dat het bij zo een kutprogramma is.

Zalm wordt sidekick De Wereld Draait Door

Oud-minister van Financiën, Gerrit Zalm, wordt sidekick bij het VARA-televisieprogramma De Wereld Draait Door. Zalm wordt de vaste vervanger van Marc-Marie Huijbregts, die doorgaans op vrijdagen aanschuift bij de talkshow.

Gerrit Zalm was onlangs te gast bij De Wereld Draait Door om te vertellen over zijn afscheid als minister, zijn postzegelverzameling en het computerspelletje Heroes of Might and Magic, dat hij graag speelt (klik hier voor die aflevering).

De sfeer bij De Wereld Draait Door beviel hem blijkbaar zo goed, dat hij nu dus vaker, aan de andere kant van de tafel, aan zal schuiven in het televisieprogramma. Wanneer zijn eerste optreden als sidekick zal zijn, is nog niet bekend.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-03-2007 16:55 by Heiden Profiel van Heiden

Argh. Alsof we die zure bek van 'm nog niet genoeg hadden gezien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-03-2007 17:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maar Heroes of Might and Magic is wel stoer!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-03-2007 17:27 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

was toch best al een kut programma. Yuotube heerscht meer.


Suck my piss


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-03-2007 17:32 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 9 maart 2007 14:52 schreef Heiden het volgende:
Dan doe je hetzelfde als hun. We kunnen beter werken aan ons eigen land, onze geboortegrond, in plaats van met de staart tussen de benen af te nokken. Het predikaat Nederlander raak je toch niet kwijt. Als jij straks in Finland woont, schaam je je nog net zo hard voor dit soort uitwassen. Hoe ver je ook wegrent.


precies.. maar mensen die zulke ideeen hebben moeten misschien ook gewoon ergens anders gaan wonen... wat heb je aan dat soort kwezels


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-03-2007 19:39 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De Britse automonteur Chris Donald heeft graag seks met auto's, schrijft de Engelse krant The Sun vandaag. In 20 jaar tijd heeft hij de liefde bedreven met 30 verschillende modellen alsmede twee motorboten en een jetski.

De 38-jarige Donald, die een vriendin heeft, zegt in de krant: ''Een mooie auto voor mij is een feestmaal voor de zin. Het is de geur, het gevoel en de smaak. Indien ik een prachtige Mercedes zie, wil ik er meteen de koffer mee induiken''. Deskundigen menen dat Donalds ongewone seksuele gedrag (paraphilia) voortkomt uit dingen die hij in zijn jeugd heeft meegemaakt. De motoringenieur bedrijft zijn liefde met auto's in een verwarmde en met tapijt belegde dubbele garage van zijn huis.

Chris heeft zijn eigen website waarop hij zijn merkwaardige fetisj beschrijft. Hij zegt via internet al in contact te zijn gekomen met gelijkgestemden (waaronder ook vrouwen). Chris schrijft op zijn site verhalen over 'auto-erotiek' en heeft een handboek gemaakt getiteld: 'Hoe een auto het hof te maken'.




dat meen je toch niet


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen