|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
tja, het is maar net wat je vindt heersen natuurlijk MuayThaigerrr!! |
|
Ok, ik praat niet meer met jou. 1.) Antonio Banderas acteert erg leuk, en soms zelfs goed! 2.) Antonio Banderas vind zelfs ik als gozer een mooie man. 3.) Ik, eh, lijk op Antonio Banderas. |
|
Dat jij Antonio Banderas goed vindt acteeren en dat je hem een leuke man vind daar ga ik niet met je over in discussie, maar dat jij op hem lijkt !!! NO WAY! Ik vind jou eigelijk meer iets weg hebben van Jonny Depp. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Vraag ik me toch af of je dat als compliment of belediging moet opvatten.. MuayThaigerrr!! |
|
ja, het verschilt per foto... Ik ben gewoon multi-famous-faced. |
|
quote: Compliment SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Om eerlijk te zijn vind ik Johnny Depp niet echt aantrekkelijk. Hij's bleek, ingevallen gezicht en hij stinkt uit z'n bakkes. |
|
Vargen & Johnny Depp??? WHAHAHAHA Dan lijk ik op Sean Connery. |
|
en ik op ALF Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Johnny Depp is Maar euh, Vargen, je lijkt er van geen kanten op (toch niet op de foto's te zien)... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: ALF met een bad hair day Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
LOL! Misschien lach het aan de foto die ik van hem heb gezien SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Sean Connery is de enige man die bij het verstrijken van de jaren lekkerder wordt... |
|
quote:Dat is wel heel erg hard hoor Sharteel. |
|
quote: En Andy Garzia dan Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Johnny Depp...ik heb een paar mooie foto's gezien, maar op de meeste ziet hij er wel zwaar verslaafd uit, en dat vind ik nou niet bepaald geweldig MuayThaigerrr!! |
|
wordt het niet tijd om de topic titel aan te pasen ? LOL |
|
quote: Andy Garcia.....mmmmm heeft wel iets, maar echt lekker. Hij kijkt altijd zo nors/stijf. |
|
cameron diaz |
|
quote: MuayThaigerrr!! |
|
ja man ! ik sta al een tijdje droog, |
|
Noors: Ferdasyn Wat betekent dit woord? |
|
Vargen weer hoor ehrm zou ik ff aan me ma moeten vragen, en die is er nu ffies niet. |
|
hmz dat zou ik ook zo snel niet weten. Syn heeft iig met zien te maken, kan gezicht/uitzicht oid betekenen. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |