|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:dankjewel |
|
Hmmm... wat zou je in het engels kunnen gebruiken voor 'het onder tafel vegen van alle maatschappelijke waarden en normen'... |
|
onder tafel vegen = brushed aside rest kun je zelf neem ik aan |
|
Jeps, twas maar voor de context aan te geven |
|
Help, wie weet wat voor taal dit is? In de tekst herken ik het woord Srbije (Servie? Servisch?) maar 'dva, pet, deset' herken ik weer uit het Tsjechisch... quote: Kan iemand het vertalen? |
|
Miss Lucifer zou dit voor je moeten kunnen vertalen. Het is een joego variant. Dva Pet en Deset komen in bijna alle Slavische talen voor: Pools b.v.: Dwa, Piec, Dziesiec KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat betekenen die woorden dan? |
|
2,5,10 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ongeveer 't zelfde als in 't Russisch dus, alleen dat je er daar grappige cyrillische tekentjes gratis bovenop krijgt. Die vind ik namelijk zo lief! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Teksten in het Duits, Frans, Spaans, Grieks, Zweeds, Fins, Turks, Pools, Bulgaars, Litouwens, Chinees, Koreaans, en nog een hoop van dat, kan ik met enige tijd vertaald krijgen. Moest ik iemand daar een plezier mee doen, post ze maar "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Hebbie een paar cursussen gevolgd of zo? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Nee "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Bij ons op school zaten er nog meer verschillende naties. Gelukkig heb je geen Russisch genoemd. Ik mag hopen dat ze gweerd worden? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-06-2004 13:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hier zitten een stuk of 50 naties. Ik wist gewoon niet meer precies dewelke dat allemaal zijn, waarvoor "en nog meer van dat" En dat Russisch verzweeg ik bewust, om jou niet te beledigen "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Done... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Nou wat is het dan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Twee, vijf en tien "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Oftewel je kent al die talen niet, maar laat het door anderen vertalen. Handig F*ck hippies |
|
quote:Wat dacht je nou! Daarom dat ik er ook bij zette "met enige tijd krijg ik die wel vertaald" Staat nergens bij dat ik dat persoonlijk zou doen "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Jammer jammer jammer. F*ck hippies |
|
quote:Neen, handig "Obras son amores y no buenas razones" |
|
http://www.plasmatweeter.de/ kan iemand mij vertellen wat die plasma tweeters zijn, is het een tweeter die op plasma werkt oid edit: misschien handig als ik volgende keer op english druk [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 28-07-2004 23:14] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[dronken gebral] [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 29-07-2004 8:38] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |