|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
"FUCK YOU ALL" wat zou de nederlandse zanger van de band Epoxyhars daar nou mee bedoeld hebben toen hij het metal-publiek aansprak? Dit slaat nergens op. |
|
quote: S.A.S de l'Argiliere, zanger van MISANTHROPE en belangrijk lid van het label HOLY RECORDS, is niet het meest geapprecieerde individu in de extreme underground metal scene, namelijk vanwege de attitude en de geestestoestand van de groep. Ziehier een klein interview tijdens dewelke ik geprobeerd heb enkele geruchten op te helderen... Spijtig genoeg wou Mr. de l'Argiliere er niet op antwoorden. Je kan wel enkele vragen lezen die we hem gesteld hebben. 1. Vind je het concept van MISANTHROPE niet een beetje paradoxaal met het feit dat je zoveel cd's uitbrengt, dat je een van de mensen bent die aan het hoofd staan van HOLY RECORDS en dat je daarmee bepaalde mensen 'belachelijk maakt'? [=gaan langs; nabij zijn..? weet niet hoe dat vrij te vertalen]. 2. MISANTHROPE ontwikkelt een zekere burgerlijke, voorname kant... Vind je niet dat de kant die ik net beschreven heb in conflict komt met een van de basiscomponenten van de richting van extreme metal: rebellie tegen een verburgerlijkte, gekunstelde en weldenkende maatschappij? 3. HOLY RECORDS, en MISANTHROPE zoeken in zekere zin originaliteit. Denk je niet dat het zoeken naar originaliteit alle betekenis kan verliezen wanneer men origineel is om origineel te zijn, net zoals men brutaal kan zijn om brutaal te zijn.. Heb je al bands getekend waarin je geloofde, maar waarvan je dan spijt kreeg nadat ze een plaat uitbrachten? 4. Er zijn geruchten en metalheads die zeggen dat de leden van MISANTHROPE enorm arrogant zouden zijn, gezien hun poses op foto's en voorpagina's van bladen, of door de soms een beetje "hoogmoedige" inhoud van sommige interviews.. Jouw reactie? 5. De uitingen en gedragingen van MISANTHROPE op het podium en op fotosessies en interviews, zijn die serieus te nemen in de zin dat ze deel uitmaken van jullie persoonlijkheid, of zijn dat rollen die jullie aannemen voor promotiedoeleinden (poses, goedgebouwde uitspraken...). 6. ... Pfff ik moet weg.. Kan iemand verder doen? (Geen wonder dat die vragen niet beantwoord werden) [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 02-05-2003 12:07] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Iemand die voor mij de woorden en derhalve ook een zinsnede: "PASSION RULES" in het latijn kan vertalen??? I Find That I Am Not There... |
|
libido regnat/imperat? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
ik dacht aan iets van "Amor Dominate" Zenial |
|
Passio ducet.. Amor ducet = de liefde leidt, heerst of Amor Dominat.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Rare zinsnede, waar is het voor? Ik zou eerder zeggen dat de liefde verleidt, of lokt . Wat is dat eigenlijk in het latijn? |
|
quote: Zeg hé, ik leer op school alleen maar van Latijn naar Nederlands te vertalen hoor.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Hey Mislyd bedankt! Ik zie je werk nu pas. 1000x dank. Ik dacht al wel dat dat interview nooit plaatsgevonden had. Goed verzonnen van hem. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 16-05-2003 21:10] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het is voor in een ring. Zelf daht ik in de richting van Amor Regno (maar ik weet de uitgangen van de werkwoorden niet zo goed meer..... (tis alweer 7 jaar terug dat ik latijn gehad heb) Thanks for the input!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Graag gedaan hoor Ow, ik was vergeten dat ik het maar half afgewerkt heb....... [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 16-05-2003 23:54] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ooooooooeeeeeh romantisch!!! quote: Euhmm.... amor pellicere? Zenial |
|
edit: een quote-knop is iets anders dan een edit-knop [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 16-05-2003 23:55] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Was je nog van plan om het af te maken dan? Cool! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Tja je moet wat als je je vrouwtje blij wilt houden he! misschien moet ik de tekst maar gewoon in het engels houden... kben er nog niet uit. I Find That I Am Not There... |
|
quote: Nou, nou, wat een prozaïsche uitleg weer . 'Schat ik hou van je' 'Ik merk er anders niets van, geef me eerst eens zo'n ring, dan praten we verder' |
|
quote: Als je het nog wilt weten Dat onze woorden sterk en krachtig en onze zwaarden geduldig en scherp zijn en altijd gereed zijn voor gevecht. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
I Donmhan Anseo Nach Bhfull Anseo I Chnoic Draíochta Ag Cónaí Go Saor Daoine Álainn Túatha Dé Danrnn Is Rí Na Sidhe Weet iemand wat hier staat? FREEZE |
|
quote: Ja iets in die geest ja! nee hoor, tis mijn eigeste idee om haar een ring te geven en ik dacht dat een inscriptie wel leuk zou zijn! ze is heel lief dus daarom! I Find That I Am Not There... |
|
CHD heeft een recensie gescoord op een Italiaanse ezine, alleen ik snap er de ballen van! Iemand die dit kan vertalen aub? Control Human Delete - Error Spectre Avant black metal dall' Olanda, per la precisione una mistura di industrial, death/black metal dell' ultima generazione e inserti elettronici. Minicd autoprodotto dal notevole impatto grafico e sonoro, non nasconde però un notevole elitismo nelle soluzioni, che tendono a rendere fin da subito questo prodotto ostico. I punti di riferimento sono noti: la scuola Code 666, And Oceans, una versione sintetica degli Zyklon e dei Myrksorg (primo album mi raccomando!!!). La prima traccia è una lunga intro con voce narrante, seguita da "Seeking for the end of life", un pezzo che si bilancia tra suoni metallici, voci filtrate e parti cadenzate. La terza "Discipline towards destruction" è molto bella, condita da un pianoforte assolutamente fuori luogo che richiama l' attenzione dell' ascoltatore: il resto è un pezzo lungo e complesso, il più "suonato" e "sentito" di tutto il cd. Perché in fondo, se proprio vogliamo trovare un difetto a questo "Error Spectre", è la grande densità di intro, voci, suoni campionati, che rendono le canzoni spesso complesse, difficili. Per quanto riguarda la musica in sé, il riffing andrebbe variegato un attimo di più e forse andrebbero aggiunte più parti d' impatto, perché quando i CHD pestano, la fanno molto bene. Avanti ancora. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Voor Engels en Duits kun je ook bij mij terecht. Ik kan ook alles wel vertalen in het Noors.. Ik heb 2 Noorse vrienden waar ik dagelijks mee chat.. die helpen me wel uit de brand.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
weet soms iemand wat volgende cd titels van de heer falkenbach betekenen ??? En Their Medh Riki Fara Magni Blandinn Ok Megintiri Ok Nefna Tysvar Ty occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Weet iemand wat de volgende tekst betekent? Staat achter op een shirt van Finntroll Försvinn du som lyser över mitt folk |
|
quote: Dit zegt AltaVista: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |