|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een gelijkspel was inderdaad meer op zijn plaats geweest, we mogen blij zijn dat het 0-1 is gebleven. Gelukkig komen er weer wat spelers terug van een blessure. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Noem je mij nou een Ajaxied? Nee toch hoop ik? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Blij dat er toch ook nog mensen zijn die er wel een realistische kijk op hebben. Sommige doen net of we met 5-0 weggespeeld zijn |
|
WTF quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
quote: Ga toch wieberen, gloryhunter. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Afscheid komt een seizoen te laat als je het mij vraagt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: + 1 |
|
Aangezien het overgrote merendeel van onze tegendoelpunten tot nu toe (direct of indirect) de schuld van Stam waren... Dit is het beste nieuws van dit seizoen tot nu toe! Maakt mijn dag weer helemaal goed. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Weer wat meer speeltijd voor Colin dus |
|
Jammer dat Stam zijn carriere niet in grotere eer en glorie heeft afgesloten, of dat nou eerder had moeten zijn of hij het beter had moeten doen. Machtig goede en stoere voetballer is hij geweest, wat een koning Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Net terug uit het Jan Louwersstadion en FC Eindhoven ligt uit de beker. Een verdiende 1-3 nederlaag tegen een scherper Haarlem. De spirit van de zege tege de fietstassen was enkel even te bekennen na de 2 snelle tegengoals in de verlenging maar toen was het al te laat. En morgen gaat NAC een ronde door |
|
Hehe, fietstassen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Die nepclub uit Arnhem |
|
Ik was even onbegrijpend aan het lezen. Dacht er even uit te halen dat je Haarlemmers fietstassen noemde, vond het wel tof klinken eigenlijk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
cool dat Castro scoorde voor Roda |
|
quote:al werd hij wel slecht gedekt |
|
quote: Ja, ben je in de 80 en net een operatie achter de rug, best knap. |
|
Treffers uit, altijd lastig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een ding is zeker, Eagles uit de beker! Wh00t111 |
|
Ik heb van Roda JC - De Graafschap alleen de tweede helft en de verlenging gezien. Ik hoop dat de eerste helft boeiender was dan de tweede, want het was nogal rommelig. De verlenging was wel weer erg spannend, jammer dat Van Fessem in de 120e minuut niet scoorde. Vanavond: De Treffers – NEC (20.00 uur) Deurne – UNA (20.00 uur, sportpark 't Heereind, Beek en Donk) Groene Ster – Quick Boys (20.00 uur) Sparta Rotterdam – NAC Breda (20.00 uur) RKC Waalwijk - BV Veendam (20.00 uur) Ajax – sc Heerenveen (20.45 uur) De laatste wedstrijd wordt live uitgezonden. |
|
En uiteraard gaan we NAC verslaan. zoniet post ik hier een week niet meer. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |