![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hell yeah! 0-1 voor Sparta tegen Roda. Hou dat vol! ![]() |
|
En nog meer goed nieuws: Doelman Gomes blijft tot medio 2013 bij PSV. De 26-jarige Braziliaan bereikte donderdagavond overeenstemming met de Eindhovense club over de tweejarige verlenging van zijn contract. Anderhalve week geleden dreigde Gomes nog met een vertrek omdat PSV volgens hem zijn beloftes niet nakwam. Gomes sprak al in augustus met PSV over een nieuw contract dat hem tot medio 2013 in Eindhoven zou houden. "Maar toen ging het mis, een lange stilte brak aan", aldus Gomes twee weken geleden in Voetbal International. "Reker zei dat hij eerst nog met de Raad van Commissarissen moest praten, terwijl hij al had toegezegd dat het nieuwe contract akkoord was." Een week later was de lucht tussen de club en de doelman geklaard. "Het goede gevoel komt langzaam terug", zei de doelman afgelopen dinsdag tegen het ANP. "Ik wil hier graag voor een langere periode blijven, maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat we om de prijzen kunnen spelen." Donderdag werd de hernieuwde vriendschap tussen keeper en club beklonken. Eerder al verlengde PSV de contracten van Timmy Simons, Carlos Salcido en Ibrahim Afellay. "Met het langer vastleggen van haar dragende spelers wil de club een duidelijk signaal afgeven wat betreft de sportieve ambities voor de toekomst", schrijft PSV op de clubsite. ![]() ![]() |
|
Eerlijk gezegd is Gomes de enige dragende speler van PSV op dit moment. ![]() |
|
0 - 3 voor Sparta!! ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
WTF? Zegt wel genoeg hoe beroerd de Nederlandse Eredivisie is. ![]() |
|
quote:HE DROPLUL!!! Had je nou nog wat ??? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik zeg, gevalletje scorebordjournalistiek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Wat jij zegt zal me aan mijn behaarde reet roesten, M. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Toch prima prestatie van Sparta, kan niet anders zeggen ![]() ![]() |
|
quote:+1 5de plaats ole ole ![]() En morgen hopelijk de 4de plek ![]() ![]() |
|
Proficiat Mental, keurig resultaat ![]() Zal moeilijk zijn, maar benieuwd of wij de stijgende lijn morgen in Groningen kunnen vasthouden.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:danke, Danke. als wij nou nog winnen van NAC is t helemaal kat in t bakkie.dan nog gelijkspelen bij feyenoord ofzo, hehe. success iig ! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wat belachelijk weer en wat een non-argumenten!! ![]() ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Dit staat op teletekst: quote: Bareuh... ![]() |
|
quote: And the beat goes on... ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Zei ik het niet? ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Jammer maar helaasch... ![]() |
|
quote: ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Ik heb er nog niks van teruggezien maar ik kon mijn oren niet geloven toen ik het vannacht navroeg op station Breda aan een controleur: "O ja, wat heeft NAC gedaan vanavond?" - "Ehmz.. 5-1 geloof ik.." "Wow! 5-1! Vet! Dan staan we dik 4de nu!" - "Nee, ze hadden met 5-1 verloren.. Geloof ik.." " ![]() Nog even wat reacties nagelezen en het schijnt terecht geweest te zijn. Collectieve off-day van NAC met een paar blunders en Heerenveen was stukken beter georganiseerd. Mijn felicitaties richting het Noorden derhalve ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
PWN ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:hehe thanks. Heb de hele wedstrijd gezien. In het begin drong NAC nog wel eens aan, maar na een half uur was het Heerenveen wat de klok sloeg. Maar sowieso vier van de vijf doelpunten waren forse persoonlijke fouten van NAC. Wel een lueke wedstrijd trouwens! Dat jij niet eens aanwezig was?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Mijn "vaste" vak (de B-side, voor de TV kijkers de korte zijde achter het linkerdoel) is dit hele seizoen uitverkocht met seizoenkaarthouders. En die heb ik net als vorig seizoen geen genomen dit seizoen. Iets met vriendinnetjes die je graag wilt zien in het weekend en drukke werkzaamheden in Eindhoven ![]() Ik heb maar een clubcard besteld. Als het goed is met een maat van me naar NAC-VVV. Jammergenoeg wel op een andere tribune maar ach. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |