|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dat hakt er weer lekker in! 4-0!!! en dat met nog geen 40% balbezit. wat een dodelijk effectieve ploeg hebben "we" dit jaar toch. |
|
hehe de Graafschap ftw dit jaar. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Pfff grote muil weer he |
|
AZ, met die mooie 12e plek, zal wel nog verder afzakken dit weekend. Hopen dat Alves er weer een stuk of 10 in kegelt. |
|
Zo, MVV naar een gedeelde 4e plaats, dat begint ergens op te lijken Al hadden er nog wel wat meer goals mogen vallen tegen zo'n belabberde ploeg als Haarlem. Wat een absurde redenatie van die Fontein over het bekertoernooi. Net alsof er ooit een amateurclub de beker zou kunnen winnen. Als je als topclub zo'n grote problemen hebt om van amateurs te winnen is de oplossing dat je een team neerzet waar je je niet dood voor hoeft te schamen in plaats van dat je gaat roepen dat amateurs niet meer mee mogen doen omdat dan de 'topclubs' eruit vliegen. Dat ie zich niet schaamt voor z'n eigen argumenten... Dit bevestigt dan toch maar weer mooi de topictitel |
|
quote: Maar eerlijk dit heeft de Graafschap mooi gefikst Against God and Government |
|
Precies, hehe. Hij riep ook nog dat zo'n club in voor voorronde CL makkelijk uitgeschakeld zou worden, eeh wat deed ajax ook alweer de afgelopen twee keer Wat een sukkel. |
|
quote: Dat wel. |
|
btw. wat is Mental stil Against God and Government |
|
quote: Hij is ook niet online, zal nog wel in zijn nest liggen |
|
quote: Ja wat is "zo'n club" dan? Net alsof de Spakenburgse Boys ooit op het einde van 't toernooi die schaal zouden hebben... en al wonnen ze'm wel, dan hebben ze toch onderweg genoeg sterke tegenstanders uit moeten schakelen. Ik vind dit echt zo'n kinderachtige egoïstische zelfbescherming. |
|
+1 maarja typisch ajax weer he met hun eeuwige gezeik. |
|
quote:Duidelijk de wedstrijd niet gezien zeker ? vier lucky schoten die er in gingen.en wat een walgelijk ajax achtig publiek hebben jullie. je hoort ze niet, pas toen ze op 1-0 kwamen, ja, moet je blij mee zijn. jullie kwamen sowieso goed weg, in de eerste helft had sparta al met 0-2 voor moeten staan,maar het zal allemaal wel. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-10-2007 13:58] Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb twee gelijkwaardige ploegen zien spelen en De Graafschap was gewoon véél efficiënter dan Sparta. Sparta speelt elke wedstrijd erg leuk en zijn bijna nooit echt kansloos, maar zonder overwinningen kom je nergens. Dat doelpunt van De Groot was wel gaaf trouwens. |
|
jaja, het zal allemaal wel. Fuck the world and fuck you |
|
PSV - Venlo, zal wel weer een klote wedstrijd worden. 11 Limbo's op eigen helft en PSV op halve kracht. Ach, als er maar gewonnen wordt. Trouwens, wie sprak hier over "lucky" Graafschap? Nou, als je met 4 - 0 wint vind ik dat niet "lucky", ongeacht het wedstrijdbeeld. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
wanneer koop jij es een seizoenkaart http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
En zondag de derby der derby's |
|
Topictitel klopt niet want doet vermoeden dat andere voetbalclubs niet gay zijn. |
|
quote:dat mag jij vinden ja,en t boeit mij niet wat jij vind. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-10-2007 14:35] Fuck the world and fuck you |
|
De dag dat het traject Utrecht - EHV in 5 minuten te doen zalik het eens overwegen . "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: OK. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Sorry hoor. t zit me nogal dwars. het leek zo'n mooi seizoen te gaan worden. als we nou maar hadden gewonnen van Ajax, hoerenveen en AZ. dan zag het er allemaal een stuk beter uit... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Niet miepen. Ik ging ook elke 2 weken vanuit Eindhoven naar Breda 2 seizoenen geleden |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |