![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als ik Urby was ging ik... Tottenham is een enorme sportieve verbetering tov Ajax.. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
![]() |
|
Dat vind ik wel een redelijke ruil met: ![]() ![]() ![]() |
|
Ze konden gisteren al wennen aan het voetballen op vrijdagavond. Kennelijk bevalt dat ook al niet goed... ![]() ![]() |
|
quote: Ik hijg in je nek ![]() Alweer een uitwedstrijd bij voorsprong gestaakt door uitgevallen licht. Zo blijven nog de rest van het seizoen 'virtueel koploper'. Toch maar blij dat ik alsnog besloten heb om niet te gaan. ![]() |
|
quote:Inderdaad zeg, op basis van vechtlust was een gelijkspel verdiend. Maar goed..het is nog een lang seizoen zo ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Hopelijk stijgen we vanavond weer, winst op NAC zou gaaf zijn, zeker ook omdat ze ons uit de beker schopten. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Wie heeft de Andro Knel bokaal gewonnen trouwens? ![]() |
|
Geen idee eigenlijk.boeit me niet ook hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Verdomme, schrik me de pleuris met dat studio sport muziekje. Against God and Government ![]() |
|
Hehe, die Tonny Eyk toch. Zou het niet erg vinden als het weer bij de NOS kwam, gewoon om 19 uur. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Riemer is een jood. ![]() |
|
Wat een fuckzooi gister. sta je bij het kasteel, jongens, afgelast hoor vanavond.leuk, dat wordt natuurlijk weer ergens op een doordeweekse dag inhalen die zooi. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Go Excel-si-or! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() Eens per jaar wordt PSV kampioen ![]() ![]() |
|
quote:je clubje weer aan t supporten ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Klote, hopelijk maakt ajax nog gelijk. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja en dan zeker door een doelpunt van je grote vriend konijntje huntelaar ![]() ![]() |
|
quote:t is gunstiger voor Sparta als die neuzen gelijspelen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, wellicht gaat Sparta nog meedoen om de eerste drie plekken.... ![]() Of bedoel je dat het gunstig is als Excelsior gelijkspeelt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:je weet zelf wel wat ik bedoel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |