![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Damn, dat is snel gegaan. Mja, dan zie ik het liefst Jol komen naar PSV ![]() |
|
quote:Ja zet die Korbach maar bij PSV op de bank ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Korver ernaast, en dan hebben we nog wat te lachen. ![]() ![]() |
|
Kut Roda ![]() Against God and Government ![]() |
|
Damn, jammer van Koeman. ![]() |
|
Ik had het natuurlijk wel alleen over hier in dit topic, over andere topics heb ik niks gezegd. ![]() Nou, zo rond 7 maar eens naar het stadion. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik heb Herrie al een tijd niks meer zien posten.het verlies tegen Roda aan het verwerken of nu al afgehaakt ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Seizoen al voorbij voor AZ-middenvelder Martens 31 oktober 2007 AZ heeft een volgende dreun te verwerken gekregen. De club uit Alkmaar kan de rest van het seizoen niet over Maarten Martens beschikken. De Belgische middenvelder blijkt de voorste kruisband van zijn rechterknie te hebben afgescheurd. Martens gaat eind november onder het mes en zal vervolgens zeker zes maanden nodig hebben om hiervan te herstellen. De Belg liep de blessure afgelopen zondag op, in de competitiewedstrijd tegen NAC Breda (2-3). Zelf liet hij vervolgens weten dat de blessure een gevolg is van het jeugd-EK van afgelopen zomer. Sinds dat toernooi kampt hij vrijwel onafgebroken met blessures aan zijn rechterbeen. ![]() |
|
quote:Kutzooi! Dan zijn wij Molhoek dus kwijt ![]() ![]() |
|
Zo hee volle bak! Zo scoor je maar 2 keer in 8 wedstrijden, en zo scoor je er 10 in 2!! ![]() 1-5 tegen de Treffers en op naar de finale! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En zo te zien een weekje geen Mental ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:De arme jongen. 1 ding is zeker, NAC wint de beker! ![]() ![]() |
|
Nee kerel, die gaat dit jaar mooi eens met ons mee naar de Goffert ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Allemaal onjuist. Zwolle wordt 't. ![]() |
|
![]() Tuurlijk knul ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dan moeten ze eerst degraderen voor het Korbach-effect... ![]() |
|
Toch een mooie goal van Polak hoor ![]() ![]() |
|
We knallen ze er nu toch wel lekker in hoor! Beukie terug, Lens opeens op stoom, Vadocz blijkt alsnog een goede huuractie (kopuh!!), het seizoen kan zowaar nog gered worden! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Loting achtste finales KNVB Beker: RKC Waalwijk - HFC Haarlem NAC - Ajax Deurne - Feyenoord Heracles Almelo - FC Den Bosch FC Dordrecht - AGOVV Roda JC - Excelsior NEC - FC Zwolle Quick Boys - Jong Heerenveen De wedstrijden worden gespeeld op 15, 16 en 17 januari. hmmz.. na deze ronde nog maar maximaal 5 eredivisieploegen actief. Wie weet tot wat voor verrasingen dat kan leiden. 1 ding is zeker!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-11-2007 0:50] ![]() |
|
...Jong Hveen wint de beker!! ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Kijk eens aan! NEC-PEC. Toch maar eens winnen dan in Havana aan de Waal. ![]() |
|
Ik gun he NAC van harte om van de joden te winnen, maar de beker is voor Feyenoord ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:Je zet er veiligheidshalve maar niet bij welke beker en wanneer? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |