|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Naja, 1 ronde is nog wel te overleven. Dan maar eens flink de bezem door de ploeg gaan halen En Ruud Brood is ontslagen als trainer van Heracles |
|
Groningen - PSV 2-1 Bruce Banner |
|
leuk..hebben die kakkerlakken dat ook nog mee... Fuck the world and fuck you |
|
Teringdejodenhomokutzooi. Had ik me verheugd op een avondje voetbal, hoor ik op de radio "Feyenoord heeft de koppositie overgenomen van PSV." ... |
|
je bent niet de enige die dat niet leuk vind...is dat een troost ? Fuck the world and fuck you |
|
Nou ja, het gaat me er niet eens zozeer om dat PSV verloren heeft, meer om het feit dat ik via die kutradio nu eigenlijk geen voetbal meer hoef te kijken. Het vakkundig ontlopen van uitslagen voor de uitzending is bijzonder lastig. Trouwens, ik vroeg me af...veronderstel dat twee ploegen qua punten even hoog eindigen, aan't eind van het jaar en ook het doelsaldo gelijk is. Wat dan? Wordt er dan gekeken naar onderling resultaat? En als ook dát gelijk is, komt er dan een extra wedstrijd/ |
|
quote: Volgens mij is dit nog nooit in de geschiedenis voorgekomen, geen idee wat de regels zijn als het wel gebeurt. |
|
Mwah als ik de uitslagen weet kijk ik meestal toch de wedstrijden wel hoor.vind het altijd wel gaaf om te zien. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ??????????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Als het doelsaldo gelijk is, kijken ze eerst naar het meest gemaakte doelpunten. Dus 80-25 is beter dan 70-15. Als dat ook gelijk is volgt een beslissingswedstrijd. |
|
quote: |
|
quote: Soms snap ik echt niet dat je uberhaupt nog -durft- te reageren in dit topic She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mijn broertje kwam gisteren thuis met het volgende fijne lied: "Jingle bells, jingle bells, jingle all the way Iedereen kan voetballen, behalve PSV" [Edit: ja, we weten allebei dat PSV ongeveer 147236423684723x zoveel heeft gewonnen als FC Groningen, maar daar gaat het even niet om. ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-12-2007 18:15] Bruce Banner |
|
De tering, die is al oud |
|
Ik denk dat ik die overneem, met een lichte correctie: Jingle bells, jingle bells, jingle all the way Iedereen kan winnen van een gedoodverfde degradatiekandidaat bij een 2-0 voorsprong behalve N.E.C. Moet misschien nog een beetje sleutelen om het wat beter lopend te krijgen... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: +1. Bareuh... |
|
quote:Ik zou er Willem II van maken |
|
quote: Jingle bells, jingle bells, jingle all the way Iedereen met uitzondering van een gedoodverfde degradatiekandidaat kan winnnen van een gedoodverfde degradatiekandidaat bij een 2-0 voorsprong behalve N.E.C. Beter zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nee Zodadelijk maar eens NAC tegen de fietstassen online gaan kijken |
|
[laat maar....] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-12-2007 18:27] Bruce Banner |
|
quote: Joh..jij kijkt ook voetbal via de radio?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Bareuh... |
|
Kutzooi, 0-1 achter |
|
en 1-2 verloren |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |