|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tering psv, ik hoop dat ze verliezen, bah.bijeengekocht elftal, het chelsea van nederland. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zeik niet net of Sparta alleen maar spelers uit de eigen jeugd heeft |
|
quote: Ach niet dat ik het Heerenveen misgun hoor maar als daardoor ajax op 1 komt te staan dan liever niet. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2007 16:44] |
|
quote:nou ja, wat scheelt het ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, die jodenzooi is ook wel het laatste team die ik graag op 1 zie staan.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Je bent in de war met die afdankertjes van ajax man hehehe |
|
quote:Da's nog altijd AZ he.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:da's een goede tweede ja, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Denk eerder Feyenoord, als je naar dit seizoen kijkt. |
|
Gelukkig heeft Ajax wel een enorme berg zelf opgeleide spelers in de basis staan |
|
AAARRGGG, EMNES, GUDDE en ROSE er weer in...dag drie punten ! Fuck the world and fuck you |
|
Dubbele breuk zet Van Gaal in rolstoel 03/11/2007 13:51 Louis van Gaal beweegt zich voorlopig voort in een rolstoel. Een ongelukkige val leverde de AZ-trainer een dubbele breuk op. Bij een reünie van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding brak Van Gaal vrijdag zowel zijn linkerenkel als linkerkuitbeen. 's Avonds onderging de coach meteen een operatie in het Medisch Centrum Alkmaar. Een dag later werd Van Gaal al weer ontslagen, zodat de trainer zijn ploeg kan voorbereiden op het duel met NEC. De Nijmeegse ploeg komt op bezoek in het DSB Stadion. PWND!! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-11-2007 17:08] |
|
quote:Verloren? . Toen ik gisteren de kroeg in dook was het nog 1-0. Naja.. quote:Doe er ook maar even driemaaldaags een nekschot bij. Voetbal hoort verschoond te blijven van dat soort eikel |
|
"Bij een reünie van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding" :') |
|
quote: Hehe ja, prachtig |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=_x0EgaVqNjI&NR=1 Die blijft ook mooi, haha. EDIT: en deze ook: http://www.youtube.com/watch?v=oL8rkZDWj3I [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 03-11-2007 17:55] |
|
Misschien probeerde ie deze trap nog eens: http://www.youtube.com/watch?v=pb1t7ZehPBo Nog zo stoere internet warrior. |
|
|
|
Kromkamp bedankt, Kromkamp bedankt, Kromkamp, Kromkamp, Kromkamp bedankt. |
|
quote: |
|
|
|
Pfff Excelsior - Sparta zitten kijken, 4-3 |
|
Ben net thuis vande wedstrijd, godverdomme, moest mijn best doen om me in te houden daar.Ongelovelijke klotezooi. En blijf Polak maar buiten de basis houden hoor Aandewiel. dat bewijst je onkunde maar weer eens.Ongelooflijk wat een botmongool.Niet dat het enkel daar aan lag hoor, voor de rest speelden we gewoon slecht.prutsers, godverdomme. Erhm, volgens mij hoort deze post in het godver topic thuis. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Was de week al om? Maar het komt goed met Sparta. Zeker weten :Roosvisee: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |