|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ook maar een nutteloze google bronvermelding dan van de Roda fansite: http://www.drekskiebel.nl/01fotos/2007/09_sep_2007/willem-roda_sep2007.html (2e foto) "Zie je nou, anderen zeggen het ook..allemaal!" www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Het contrasteert idd aardig met een aantal seizoenen geleden ja. In dat kader is dit wel een hele mooie: http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0203.php?id=214&sid=24 |
|
En zelfs Vampire Magazine doet mee: http://www.vampire-magazine.com/article.php?aid=38064 Foei Ricardo |
|
quote:Haha, dat vind ik dan weer grappig! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Booy kandidaat bij Willem II Foeke Booy is kandidaat om de nieuwe trainer van Willem II te worden. Booy staat nog onder contract bij Al Nasr in Saoedi-Arabië, maar de trainer zou daar graag willen vertrekken. Zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk bevestigt dat Booy kandidaat is bij Willem II, maar volgens hem is het nog helemaal niet zeker of Booy ook daadwerkelijk vertrekt uit Saoedi-Arabië. Een andere mogelijke kandidaat in Tilburg is Arno Pijpers, die momenteel bondscoach van Kazachstan is. Lagendijk gaat echter volgende week oriënterende gesprekken voeren over verlenging van het contract van Pijpers in Kazachstan. (Bron: omroep Brabant) Van mij mag ie komen, die Booy. Heeft het met Utrecht toch altijd goed gedaan. Hopen dat het lukt.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: +1 |
|
PSV in de fout met contract Ismail Aissati EXCLUSIEF – Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club. Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar. Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken. |
|
Dat is toch geen nieuws meer? |
|
Ex-NAC'er Yassine Abdellaoui moet in januari voor de rechter verschijnen. Abdellaoui wordt verdacht van het witwassen van een groot geldbedrag. Abdellaoui zat in 2003 al een maand vast in verband met deze zaak. Toen werd hij nog verdacht van handel in XTC, waarbij ook ex-Willem II'er Geoffrey Prommayon betrokken zou zijn. De advocaten van de ex-voetballers probeerden eerder dit jaar de zaak te laten sluiten, omdat er nauwelijks vooruitgang werd geboekt in het onderzoek. |
|
Haha, wat blijft het toch ook een figuur. Hij is hier bij Willem II tot tweemaal toe op dubieuze wijze weggegaan; uit de selectie verwijderd, gedoe met lease auto's www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:maar leuk blijft het wel , hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Zodadelijk die Duitsers voor hun arsch schoppen! en: quote:Mooi werk. Kan Molhoek gewoon bij NAC blijven |
|
En kunnen wij misschien Lens wel kopen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Vind je die goed dan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hij was prut aan het begin van dit seizoen maar nu N.E.C. beter draait begint hij me toch steeds meer in positieve zin op te vallen. Dus jazeker wel dat ik hem graag gekocht zie worden, die jongen komt er wel She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou.. NAC-Roda is ook maar saai.. En de Eagles hebben de periodetitel behaald |
|
quote:saai? Belarus - Oranje was nog spannender |
|
Ik snap sowieso niet dat ze vrijdag avond live duels uitzenden van teams die in het rechter rijtje staan. |
|
quote:Zoiets ja... Naja, 0-0 dus. 1 positief puntje: 2 verdedigers zonder tegengoals in mijn Profcoach |
|
tering.kom ik vanacht de studio uitgerold... teletekst aan: wederom een stunt! blijf me verbazen. weer een mooi weekeinde. [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 25-11-2007 13:47] |
|
Nu Sparta nog minimaal een puntje tegen Twente en de Stillems staan onderaan |
|
en ik ben er niet bij.zit met een vernielde poot thuis. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dat moet je vaker doen. Nu staan ze met 1-0 voor |
|
quote:vorig seizoen gewonnen met 3-0, thuis.hebben nog even dus wie weet hehe. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |