![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:leuk, heel leuk. zou het niet aan het feit liggen dat we nu wel een goede trainert hebben ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wie moet die bal in het net schoppen??? de trainer of de spelers?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hehe, dag Feyenoord ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Proficiat ook, wij hebben de rode lantaarn overgenomen ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
lekker van die gehate laatste plaats af, nananana ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Bah ![]() Niet dat ik het jullie niet gun hoor, Burzum (ik heb zelf zo'n 8 jaar in Utrecht gewoond) maar ik word er dus wel grandioos ziek van dat telkens weer onze naam van ziekenverzorger wordt bevestigd: i.e. als er een club in het slop zit, laat N.E.C. langs komen en het gaat weer beter ![]() En vooral omdat we een gelijkspel toch zeker wel verdiend hadden, meen ik. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ach mark, volgende weekend krijgen ze op hun klootzak ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Van mij mag Utrecht alle punten hebben die ze kunnen halen, leuke club, maar alleen niet tegen N.E.C. ![]() We hadden vandaag gewoon definitief weer de aansluiting moeten vinden met de middenmoot na de desastreuze seizoenstart (2 doelpunten in 8 wedstrijden ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik hoorde trouwens dat er plannen zijn om vanaf 2009 of 2010 met 15 clubs te gaan spelen? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Nu bij Studio Voetbal maar dat kun jij niet ontvangen natuurlijk. Het zouden er 16 zijn trouwens. Ideetje van Jan Reker ![]() |
|
Sorry, type-foutje, ik bedoelde 16 inderdaad. Hoe serieus is dat? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Volgens mij niet Zou wel eens tijd worden dat er promotie/degradatoe gaat plaatsvinden tussen eerste divisie en hoofdklasse. ![]() |
|
Mmmja, al blijf ik me afvragen wat er buiten clubs als omniworld en ijsselmeervogels enzo nou echt de opstap zou kunnen maken van hoofdklasse naar jupiler league. Denk dat sommige clubs niet eens de opstap zouden willen maken omdat het ze meer gaat kosten dan opleveren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Sjongejonge, zit nou al ruim een dag lang te wachten op het activatie-mailtje van de Bolton Wanderers fansite zodat ik daar even kan vragen of iemand weet wat er waar is van de interesse in Olsson. Denk je dat die Engelsen het wel goed geregeld zouden hebben, maar dat valt dus nog redelijk tegen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |