|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een glory-huntende De Graafschap-fan? Hm, apart. |
|
quote:Wil je over voetbal lullen of blijf je irritant doen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:hehe.die wou ik nou weer niet maken hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zo apart is dat niet hoor, ze zijn net gepromoveerd dan zijn er altijd ineens lui die ze wel zien staan terwijl als ze in de eerste divisie spelen er geen hond naar gaat kijken. |
|
quote: Waar heb jij het nou weer over, blaaskaak? Het lijkt me alleen waarschijnlijker een glory-huntende PSV-fan (zoals ik) tegen te komen, dan een op succes geilende Superboer. Wat is daar irritant aan? |
|
quote: Ah, chekc, daar heb je dan weer gelijk in. |
|
quote:je weet het altijd weer beter uit te leggendan ik,damn. zal ik jou mijn posts maar laten tikken in het vervolg ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dan kom je op ZM in ieder geval minder achterlijk over. |
|
quote:laat maar weer. ik reageer wat gefrustreerd, mijn voetbal weekend was namelijk kut. maar dat begrijp je wel als je een beetje clubliefde hebt gekweekt... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik tracht dat echter niet op anderen te projecteren, maar maakt niet uit verder. |
|
quote:Zou jou ook niet misstaan om je posts door een ander te laten tikken dan kom je misschien wat minder irritant over. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik zal ER eens aan haar mouw trekken. |
|
Jullie hebben in elk geval 9 doelpunten meer gemaakt dan wij. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
A.s. zondag is pas de wedstrijd der wedstrijden. |
|
Ik zie jullie Ajax makkelijk van de mat af spelen, als je zit hoe belabberd ze het momenteel doen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:kan weer wat worden, Sparta - pisvee.... Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb het uiteraard over Utreg - joden |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Hoop op weer zo'n kaos als vorig jaar man geniaal was dat. |
|
Iemand het adres van de grensrechter bij AZ - Heerenveen? Dan stuur ik 'm ff een bloemetje Man, wat een heerlijke wedstrijd vanmiddag! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: O ja hoor, het gaat even wat minder met de club en ineens raakt menig persoon elk realisme kwijt. Utrecht heeft een goede kans om te winnen maar de Amsterdammers hebben wel beter spelersmateriaal. Je bent zeker een NEC fan? [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 22-10-2007 6:33] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Dat is niet waar, ook in de eerste divisie had De Graafschap een grote groep trouwe aanhangers. Against God and Government |
|
quote: Maar hier hoorde je NOOIT wat over De Graafschap. |
|
quote: Waar is "hier" Against God and Government |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |