![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Anders ban ik hem voor een week, kan Mental z'n belofte iig niet breken ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
[fors off-topic] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 31-10-2007 9:38] ![]() |
|
:') ![]() |
|
quote: ![]() Naja, moge de beste *) winnen vanavond ![]() *) 1 ding is zeker! NAC wint de beker! ![]() ![]() |
|
Dit zijn de leuke weddenschappen, moeten jullie meer doen. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Hmm, hopelijk tekent 'ie snel bij voordat hij straks aan ajax verkocht wordt. Zou wel klote zijn, want afgelopen jaren was Aissati het grootste talent (samen met Afellay) wat in de PSV stal rondliep. Dat 'ie nu niet zoveel aan spelen toekomt is eigenlijk zonde. Wat mij betreft wordt 'ie weer een half jaar aan FC Twente uitgeleend ofzo. quote: Als dit zo is zou het wel heel lullig zijn, maar aan de andere kant zou het me niet verbazen aangezien Koeman altijd aangeeft nergens 'te lang' te willen blijven. Wat mij betreft komt Stevens dan eindelijk eens. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Koeman z'n grote droom is uiteindelijk bij Barcelona trainer te worden. Door naar Valencia te gaan doet ie weer een grote stap in die richting natuurlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Het zou logisch zijn als hij voor Ajax kiest, omdat zij van de Grote Drie nog steeds de jeugd de meeste kans geven. En PSV mag de hand wel in eigen boezem steken wat betreft de behandeling t.o.v. Aissati. Die gozer speelt vrijwel elke wedstrijd goed maar een basisplaats is hem niet gegund. De overstap naar de concurrent is het enige middel om de eindhovenaren te laten beseffen waar zij mee bezig zijn. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Dat verhaal slaat echt kant noch wal, kijk maar op het huidige middenveld van PSV. Waarom speelt Aissati niet? Omdat Afellay en Bakkal de voorkeur krijgen. Volgens mij komen die ook uit de jeugd van PSV. Welke verdediger speelt de laatste wedstrijden aardig? Wat betreft Aissati, hij speelde de laatste invalbeurten helemaal niet zo goed. Het is gewoon moeilijk om hem een basisplaats te geven omdat Afellay en Bakkal blijkbaar een streepje voor hebben. Mocht hij wel een basisplaats krijgen gaat het altijd ten koste van de andere 'jeugd'. Neemt niet weg dat het erg jammer is, want het is een erg goede speler. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Maar het blijft raar dat Culina soms de voorkeur krijgt boven Aissati. ![]() |
|
quote: Als je uitgaat van de laatste wedstrijden misschien, maar hopelijk kijk je verder dan het recentelijke verleden. Welke spelers zijn er daadwerkelijk een lange tijd een vaste waarde bij PSV? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Weinig. Maar bij Ajax speelt naast Heitinga ook geen speler die al jaren in de basis staat en uit eigen jeugd komt. Maargoed, door alleen gebruik te maken van spelers uit eigen vijver win je ook geen beker of schaal, dus zo'n ramp vind ik het niet. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote:Bakkal ook. Daar ben ik ook niet echt kapot van. ![]() |
|
quote: Stevens doet het momenteel uitstekend bij HSV, dus die zie ik niet zomaar naar PSV komen. Martin Jol zou natuurlijk wel een optie kunnen zijn. ![]() |
|
quote:Bij Ajax zijn het er wel meer hoor, maar een speler als Aissait kan bij elke club in de Eredivisie basisspeler zijn en ik word giftig als uitgerekend PSV hem liever wil uitlenen aan een subtopper (lees: geen directe concurrent) en daardoor zijn ontwikkeling belemmert. Kennelijk gaan ze daar in Eindhoven ondanks hun hegemonie niet uit van eigen kracht. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
'Ronald Koeman per direct naar Valencia' 31 oktober 2007 Na Ajax, moet ook PSV plotseling op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman stapt per direct over naar Valencia, zo meldt de Spaanse krant AS. PSV wil het nieuws niet bevestigen, maar heeft voor vanavond een persconferentie belegd. ![]() |
|
Kut hé, de NOS schrijft het nu ook. Nou, lekker is dat. Laat Jol dan maar komen, want ik neem aan dat TBS & "De trainer zonder ook maar een grijntje overwicht in de selectie" met Ronald meegaan. Of Nilis moet het tijdelijk overnemen ![]() "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Lijkt me niet, Stevens is aan het lijntje gehouden toen er een opvolger moest worden gevonden voor Hiddink. Koeman was 1e keus, zou het niet lukken, dan zouden ze voor Stevens kiezen. ![]() |
|
Kennelijk gelden transfer-deadlines niet voor trainers. Ik blijf het raar vinden, de coach die z'n team middenin het seizoen achterlaat. Wist niet dat Nilis ook trainer was trouwens. Lijkt me op zich een goede hoofdcoach voor PSV, gezien z'n verleden daar. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-10-2007 14:31] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Damn dat is wel erg snel gegaan, ik zit net nog te lezen dat er interesse was en nu dit.. bah. Had em het liefst hier zien blijven, ben benieuwd wie er nu komt. Luc doet nu spitsen training dacht ik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Zoiets moet ook niet kunnen, contracten dienen gerespecteerd te worden. PSV wordt hier niet slechter op, kampioen werden ze vorig seizoen namelijk niet door Koeman. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Je weet natuurlijk niet of dit niet het geval is. Elk contract kent zijn ontbindende voorwaarden en die kennen wij niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nou ja, het is natuurlijk niet altijd goed voor een team als er midden in het seizoen, een week voor een (in de CL) doorslaggevende wedstrijd gespeeld moet worden, van coach gewisseld wordt. Kut Koeman. Nogmaals, ik zie graag Stevens komen, hoewel die kans nihil is. Het zal vast Jol worden, op zich ben ik daar wel redelijk positief over. Trouwens, gisteren werd er een boek gepresenteerd van een al aantal jaar werkloze trainer. Van mij mag 'ie komen. Kan je tenminste nog lachen. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |