|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De uitslag geldt... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 28-10-2007 18:40] Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb ook sparta-psv zitten kijken, vond beide ploegen matig voetballen (niet alleen sparta..). http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: De scheids was inderdaad niet altijd goed (bijvoorbeeld bij de 1e goal van PSV en bij de handsbal van Bakkal). Ondanks dat was de overwinning van PSV terecht, Sparta was te zwak om ook maar aanspraak te maken op een gelijkspel, laat staan op een overwinning. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:dat zeg ik toch ook nergens ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, maar het feit dat je zegt dat 'Sparta niet op kon tegen PSV EN de scheids' suggereert dat de overwinning onrechtmatig was. En dat was niet het geval volgens mij. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:klopt...we speelden slap. en da's nog zwak uitgedrukt.dat wordt dus en verliezen tegen NAC voor de beker en dan volgende weekend tegen Excelsihoer en dan op naar de jupiler league alwaar we weer lekker de wedstrijden op vrijdag en maandagavond mogen kijken. Fuck the world and fuck you |
|
7 goals uit 9 wedstrijden ziet er toch alweer een stuk beter uit dan 2 uit 8 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hopen dat aandewiel zijn spullen pakt en oprot, of en dat de spijker het overneemt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hahaha, nee hoor... maar ik probeer de Jupiler League zoveel mogelijk te volgen. Jammer van Feyenoord, aan de samenvatting te zien was het wel een terechte nederlaag. Ik geloof dat ik met de Profcoach een nieuw dieptepunt heb bereikt... -8,1 met Svejdik. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Tjonge, ik heb Ajax gewoon een goede pot zien spelen, da's lang geleden... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
El-Aksa! Heb die gozer menigmaal verdraaid lompe en eikelige dingen zien doen, maar vandaag was het een pareltje En Beukie eindelijk terug, en Davids begint een beetje te voetballen. Linkerrijtje, here we come! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hahaha je moet niet slap ouwehoeren. Je heb zeker alleen de samenvatting gezien waarin alleen de kansen van ajax en niet die van Utrecht waren te zien? Met name in de eerste helft had Utrecht meer kansen dan ajax. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-10-2007 22:57] |
|
quote: Dream on. Beviel dat trouwens, vuurwerk gooien naar je eigen keeper? |
|
quote: Wat heb ik er mee te maken dat een of andere aap vuurwerk naar Grandel gooit? Wat trouwens dream on, heb je de wedstrijd gezien? nee zeker? |
|
Of Psychonaut nu wel of niet de wedstrijd gezien heeft doet niets af aan het feit dat je scheel bent hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja hoor nog zo'n bijdehand. Iedereen die de hele wedstrijd heeft gezien kan niet ontkennen dat Utreg minstens zoveel kansen heeft gehad als ajax, sterker nog, zelfs meer. Vreemd genoeg waren alleen de kansen van ajax te zien in de samenvatting. Kan je wel heel wijs gaan doen maar weet dan in ieder geval waar je over praat. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-10-2007 23:28] |
|
Geeft niet, zou ik ook zeggen als Ajax verloren had. Die hadden nl. meer kansen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Daarmee bedoel ik verder ook te zeggen dat het qua spel gewoon gelijkwaardig was, dat doelpunt had ook aan de kant van Utreg kunnen vallen. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-10-2007 23:39] |
|
Verder is Utreg natuurlijk compleet weggespeeld, had zomaar 0-5 kunnen zijn. Dat hebbben we allemaal op teletekst kunnen lezen. |
|
Hrmmmm... het subjectieve teletekst versus de objectieve supporter. Ik weet wel waar ik mijn geld op zet! (oh de lagen) [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-10-2007 23:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
En PSV weer bovenaan zoals het hoort Ranglijst ZwaarMetaal 1 AA Alzheimer 137 2 Innerlogic FC 133.7 3 FC Ulkamania 133.4 4 The Judges 133.3 5 FC Tolsteeg 127.9 6 w817tjes 127.2 7 Psychonaut 125.9 8 Blueprint 122 9 Mies United 117.5 10 The Supersubs 108.6 11 FC Henkiez 107.7 12 Ivarrr 102.6 102.6 13 FC Nightmare 89.7 14 fc knoal 78.4 15 ownage040 71.8 En ook hier is het spannend aan kop |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |