|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
MET XCOPY.EXE BRON DOEL /E |
|
Volgens mij had alleen MS-DOS xcopy.com nog. Windows niet meer. |
|
|
|
quote: EXE PUNT EXE en ja windoos heeft het wel, heb namelijk net gekeken MET DIR /S XCOPY.EXE |
|
quote:Tsk, da's ook niet hardcore vespa:/mnt/winc/windows/command# ls -al x* -rwxr--r-- 1 root root 3926 Aug 24 1996 xcopy.exe -rwxr--r-- 1 root root 41984 Aug 24 1996 xcopy32.exe I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
NERD VRAEG! Ik heb een pc met TV OUT, is dat nou tv op me pc kijken of andersom. En wat kost zo een kabel?!! |
|
quote: Zie handleiding van je videokaart Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
RTFM I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zzat standaart in de pc, zit geen instructie bij |
|
Dat is: je huiskamer televisie als 2de pc monitor. En je kaart behoort te zijn gekomen met zo'n geel kabeltje. |
|
quote: Zie de site van de fabrikant van de videokaart Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
of hier zijn de search-results van gathering.tweakers.net |
|
Waarom zijn laptops altijd slomer dan gewone computers? |
|
Wil je daar echt een antwoord op? |
|
M'n compie ligt een beetje in de prak, even formateren *hop* |
|
quote: Nee, ze zijn alleen duurder. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Wel, de harde schijven zijn langzamer en de CPU's zijn niet in snelheden te verkrijgen als voor een desktop I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Omdat het anders te duur zou worden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik dacht eigenlijk dat het meer een warmteprobleem is I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Misschien verbeeld ik het me, maar ik heb vaak de indruk dat laptops bijvoorbeeld minder goed spellen aankunnen terwijl ze even snel zijn als een gewone computer. |
|
Spellen leunen vandaag de dag erg op de videokaart. En in labtops zit meestal een gare videokaart. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben ja. |
|
In notebooks kun je degelijk wel desktop CPU's vinden. Alleen deze dingen zijn alles behalve zuinig, produceren veel warmte en zijn vooral te vinden in de lowbudget markt. Denk maar aan acer of medion notebooks. Voor de grafische chip is het wel iets groter het verschil. Het beste wat je nu kan hebben in een notebook is dacht ik een ati radion 9000 variant met 64 DDR geheugen. Zelf heb ik een toshiba satalite 2100 (P4 1,7 mobile 256 DDR) met een nvidia 420 go, met 32 DDR en daar draai ik makkelijk UT2003 op met best goede settings. grrr |
|
Weer eens een debiele vraag: wat kan de oorzaak zijn dat de toegang wordt geweigerd tot de gedeelde schijfruimte tussen twee PC's |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |