|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe zet ik mn java-dinges aan (zodat die spelletjes op www.popcap.com het weer doen?) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Tools - Internet Options - Advanced Tab Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: thanks *edit* wat moet ik dan aanvinken?? [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 02-08-2003 14:26] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
IE? menu extra -> internetopties --> geadvanceerd --> Java vinkjes aanzetten. Of.... je Java nog installeren aangezien Micro$oft deze niet meer standaard in de browsers zet. op java.sun.com kan je dan ergens een pakket d/l. |
|
Ja je hoeft alleen de jre (java runtime environment) te installeren. |
|
IK heb mijn probleem dat mijn cpu boven de 75 graden komt opgelost. Ik heb nu een ventilator op mijn kast gericht 5 graden winst |
|
quote:Hoe komen jullie toch aan die hete dingen? Bij 100% CPU-kracht wordt die van mij niet heter dan 40 graden? De vorige ook. Overgeclockt ofzo? Of ligt het aan het soort processor? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
AMD athlon (1.4) met een speciale deluxe cooler maar dat helpt dus niet genoeg |
|
Dat kunt u wel zeggen. Als ik mijn fan uitzet en 100% draai dan haalt ie dat nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-08-2003 15:21] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik heb van de week een Pentium 1 gevonden met 1 gig HD met Win95 erop en een CdROM. Geen virus erop enzo, wel persoonsgegevens. Maar die waren heel moeilijk te verwijderen. Nou had ik eerst de C patitie willen formateren, maar dat ging niet via Win en DOS. Nou heb ik gewoon alles deleted maar er blijven 3 dir's achter: Windows, programfiles en Mijn documenten. Hoe krijg ik die eraf? [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 03-08-2003 17:40] |
|
quote: Oja? Ergens langs de weg ofzo |
|
Nee, in een doos voor een tweedehands zaak die werd opgeheven. Wel een grondige onderzoek gehad. |
|
quote: waterkoeling aanschaffen... ben je van het gezeik af... |
|
quote: koop gewoon een goede kast: chieftech, extra koeler zit er al in. |
|
Ok, ik heb gemerkt dat als ik thuis zit te surfen, ZM gewoon tering is: ik log in, hup, ik wordt naar de index verbannen, lukt het toch, duurt dat een post of twee en dan huppa, weer eruit, inloggen,....soms kan ik gewoon nisk posten,.....smileys zijn nit geanimeerd, ...ik draai onder Xp, hert rare is dat ik 's avonds op het werk ook op een XP bak zit, en die heeft nisk problemen.... Het ligt dus waarschijnlijk aan mijn Explorer instellingen. Nu wil ik wel voor de gein wel netscape installeren, maar toch had ik graag geweten wat gedaan, ik hou niet van omwegen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
check onder "extra->internet opties->beveiliging" of je cookies aanstaan, dit moet namelijk |
|
quote: Dacht ik dus wel, maar ik kan het wel per ongeluk verprutst hebben, zal het straks checken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Probeer eens via software verwijderen -> IE verwijderen -> IE herstellen. En als je toch een andere browser wil proberen download dan Opera. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Opera is goed! Als je eenmaal Opera gebruikt, dan snap je niet meer waarom je nog zo lang met die crap van M$ hebt zitten stoeien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Die Opera bhrowser zal ik es uittesten straks, maar IE deinstalleren enzo, tja , dar heb je een officiƫle XP (met cd enzo) voor nodig , dus daar blijf ik mooi vanaf. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee je hebt geen cd nodig (zover ik me kan herinneren) en je deinstalleerd ook niets. Als je op verwijderen klikt krijg je een keuze menu'tje waarbij de optie IE herstellen staat. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-08-2003 11:11] Bazzio Attacks!!! |
|
Nee, opera ziet er wel leuk uit maar verder is het crap. Je kan beter die nieuwe mozilla firebird downloaden. Die is fijn lichtgewicht en toont sites ook prima. |
|
hey guru's! Ik ben op de 1 of andere vage manier tijdens het installeren van W2000 de partitie van mijn (2e) harde schijf kwijtgeraakt. Er staat nog allemaal data op, hoe krijg je die partitie terug zonder de data te verliezen? Ik kan natuurlijk altijd nog linux installeren, maar misschien dat er andere manieren zijn? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: En niet vergeten, met tabs! Ik gebruik Firebird nu al een paar maanden en ik hoef in ieder geval niet meer terug naar IE. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |