|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Zenial |
|
Ik heb een simpele iso o.d. nodig want hiermee kom ik niet uit de voeten aangezien ik geen oude hd floppy's heb. |
|
Wat wil je hebben? Een iso van de windows xp installatie cd-rom? Zenial |
|
Hm, ik kreeg bij mijn pc één rood floppy die al de onzichtbare partitie van de fabricant opnieuw op de pc installeerde, inc windows XP nadat ik FORMAT C: intypte... dit floppy ben ik kwijt waarna ik jaren terug een boot CD had gemaakt, die hetzelfde deed.. ook deze is op magische manier verdwnene.. en zoiets zoek ik. Hele huis + internet doorzocht maar niets gevonden. Ik heb een boksbal nodig. |
|
Ik denk dat je either een officiele windows cd-rom hebt of een backup van je windows die je tijdens het installeren hebt gemaakt. Als je die geen van beide heb, probeer dan maar iets minder legaals te downloaden en daarmee te herinstalleren. Zenial |
|
Huh? Een floppy die heel Windows XP installeert? Zal wel een ghost versie op je PC zijn die geactiveerd wordt door die floppy na het fornmatteren of zo? Of is de waarschijlnijkere uitleg dat ik er weer geen hol van snap? Computers zijn nog altijd tovenarij voor me. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mark.. bemoei je er nou maar niet mee.. dit gaat je pet te boven, dat weet je toch. --> LULTOPIC jij! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zoiets bedoelt hij wel, ja. Dat heeft mijn pc ook, alleen kan ik er met een toetsencombinatie in het begin van bootproces bij. Geen gedoe met CD's of floppy's of wat dan ook. Als je zo'n ding eerder gemaakt hebt, R., dan moet je toch kunnen bedenken hoe je dat destijds gedaan hebt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vergeten we niet wie de vraag stelt ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
In XP zit die optie niet meer toch? Heb daarom maar een kopie van zo;n start up diskette op de externe HD gezet ... kan altijd handig zijn |
|
Tegenwoordig kun je toch gewoon booten vanaf de cd? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik zou gewoon een nieuwe computer kopen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Moet je wel een cd hebben. Vind het super irritant dat je tegenwoordig windows niet meer op een cd'tje bij je pc krijgt Zenial |
|
quote: Dan heb je een vreemde oem leverancier... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nee, je moet Windows er wel bij kopen ja... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ok, dit is volgens mij vrij triest, maar ik weet het echt niet Hoe maak ik van een .bmp bestand een .jpg? Als ik het bestand open, en wil opslaan als kan ik alleen maar kiezen voor .bmp. |
|
Gewoon de extensie veranderen? Toch? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, maar hoe doe je dat? |
|
Met je toetsenbord? Je kunt toch achter de bestandsnaam .jpg ipv .bmp typen? Wat voor programma gebruik je dan? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee, Wim, dat werkt niet. Plaatje openen in Paint en bij Opslaan Als kun je JPG kiezen. En anders kun je op de volgende site een proggie vinden waarmee je zo'n beetje elk plaatje kunt converteren: http://www.irfanview.com/ Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Werkt dat dan? Ik wou een foto die iemand me naar n hotmail doorgemaild had opslaan om naar photobucket te zetten, om in het fototopic te kunnen posten. Geen idee wat ik net gebruikte, office manager geloof ik? Zit dat standaard op je pc? |
|
Ik zeg ACDSee. Is niet gratis maar is wel ultiem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het openen in paint bleek voldoende. |
|
quote: Met jasc paintshop pro wel, hoor. Net geprobeerd, want ik ging twijfelen. Maar dat gaat prima. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |