|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *gaat maar naar bed* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hee, dat was toevallig een mega goeie tip van mij! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: alles nog hetzelfde? ook in de andere eigenschappen? probeer anders eens naar den server te pingen, als dat niet helpt bedenk ik morgen wel een oplossing, nu ben ik aangeschoten |
|
Ik heb ook n pc probleem... en het bleef na formatteren, mn pc 'bevriest' erg vaak, waaraan kan dit liggen? |
|
quote: Zit de stekker er wel in? (heb gehoord dat dat een hele goede tip is ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: voordat je gaat formatteren al "fdisk" gedaan? |
|
quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik kan vanaf mijn computer niets pingen, behalve mn nic en ip. Mn computer ziet simpelweg het netwerk niet. Jep, dingen als subnetmask ed staan ook allemaal goed. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hm erg jammer, het zou makkelijk zijn als je een ping naar den server zou kunnen sturen dan zou je weten of ie plat ligt of niet |
|
quote: Jaah, en de stekker zit erin ja. |
|
quote: Tja, dat kan brak geheugen zijn. Er zijn (gratis) tools te downloaden om je geheugen te testen. Moet je maar even zoeken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
is je gateway instelling wel goed dan, de server waar je connect "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oh van de ips. Ik dacht dat je de server op mn netwerk bedoelde. Met internet is niets mis, andere computers kunne er prima gebruik van maken. Het is puur een netwerkprobleem. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: jep I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 23-04-2003 23:21] |
|
quote: het is intern! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
misschien stomme vraag, maar heb je niet per ongeluk 2 de zelfde ip's? |
|
quote: nee Hij doet trouwens ook niets als windows (2k) alles zelf instelt (maargoed, dat is niet zo opmerkelijk ) En ik gaat maar pitten.. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 23-04-2003 23:27] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
installeer op je firewall gewoon DHCP, doe je automatisch ip verkrijgen en ben je af van je instellingen http://www.isc.org/products/DHCP/ voila "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nee, ik wil graag mn vaste ip's houden ivm privileges enzo. Maar zoiets gaat al weer te ver, het moet gewoon iets kleins zijn op mn computer wat ik over het hoofd heb gezien (en nee, begin niet weer over een stekkertje ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
is het mogelijk om met een win 2000 server en windows 98 werkstations een printer met een wachtwoord te beveiligen. dus iedereen mag wel printen maar pas na het wachtwoord ingetypt te hebben. kan dat? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ik denk het wel. Volgens mij kan je bij de printershare verschillende gebruikers aangeven. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Komt voor elkaar want met F10 kon ik inderdaad mijn BIOS in. Javaanse Jongens 3/4 met Duval? |
|
quote: Nee met Rizla Saturday... Payday. *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |