IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-06-2003 0:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ristricties ingesteld door de Admin?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 0:42 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nope, dat ben ik


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 17-06-2003 0:51 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

staan die schijven nog uberhaupt op gedeeld?


grrr


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 0:53 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 17-06-2003 0:53 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Wat ook kan zijn, dat heb ik hier ook soms. Dan heb ik wel internet verbinding via de pc van mijn pa maar zie hem niet. En dat heb ik soms ook met de share folders. Bij mij heeft ff een reboot geholpen.


grrr


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 0:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Share werkt *NOOIT* meer... no probs met internet verder...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-06-2003 0:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Als je met Windows 2000 of XP werkt, heb je de gast account ingesteld?


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 17-06-2003 0:56 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Als niks lukt kan je nog altijd nog op nieuw het netwerk instellen. Maar dan moet je weer van pc naar pc wandelen en dat is voor mij meestal te veel werk.


grrr


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 0:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het is tussen 98 en XP, en ik heb er geen idee van hoe ik zoiets opnieuw moet instellen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-06-2003 1:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 0:57 schreef Asherah het volgende:
Het is tussen 98 en XP, en ik heb er geen idee van hoe ik zoiets opnieuw moet instellen

Maar je gast account staat aan bij XP?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik neem aan van wel... waar zie je dat??


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-06-2003 1:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:02 schreef Asherah het volgende:
Ik neem aan van wel... waar zie je dat??
Configuratiescherm --> Gebruikersaccounts


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 17-06-2003 1:07 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

http://www.tweakers.net/reviews/171/1 <-- voor als je het toch opnieuw moet configureren.


grrr


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ooooeeeehhh, Tweakers, dat DURF ik dus geeneens meer aanklikken...

Gastdinges staat aan ja.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-06-2003 1:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:02 schreef Asherah het volgende:
Ik neem aan van wel... waar zie je dat??

In windows 2000 is het: Configuratiescherm >> Gebruikers en wachtwoorden >> Geadvanceerd >> Onder geadvanceerd gebruikerbeheer geadvanceerd >>Gebruiker en dan bij de gast account kijken bij eigenschappen of die niet is uitgeschakeld (wat ie standaard is).


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 1:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Maar wat doet het precies niet?

Weigert hij om verbinding te maken of kan hij de andere computer in zijn geheel al niet vinden? Kun je iets meer informatie geven?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hij geeft n foutmelding: ongeldige bewerking ofzoiets...

Die gastaccount staat wel degelijk aan hoor, tot voor kort werkte dat ook normaal.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 1:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:12 schreef Asherah het volgende:
Hij geeft n foutmelding: ongeldige bewerking ofzoiets...

Die gastaccount staat wel degelijk aan hoor, tot voor kort werkte dat ook normaal.


Hmz, als Windows bij dat soort handelingen "ongeldige bewerkingen" gaat geven, moet er meestal opnieuw geinstalleerd worden...

Van welke computer naar welke probeer je eigenlijk te verbinden?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Beide richtingen... *zucht*
Ik ga er morgen es dieper op ingaan, desnoods vijs ik die pc open


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 17-06-2003 1:25 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Dan raad ik toch aan die evil link te klikken naar tweakers


grrr


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 1:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:22 schreef Asherah het volgende:
Beide richtingen... *zucht*
Ik ga er morgen es dieper op ingaan, desnoods vijs ik die pc open


Ja, maar welke computer geeft nu de foutmelding?

(Op dit moment lijkt het lijkt erop dat Windows op die computer opnieuw geinstalleerd moet worden. "Ongeldige bewerkingen" willen nog wel eens een teken zijn dat Windows is overleden...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

98 doet niks meer en XP geeft die foutmelding... format is echt nog niet nodig...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 17-06-2003 1:50 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 17 juni 2003 1:30 schreef altx het volgende:
Ja, maar welke computer geeft nu de foutmelding?

(Op dit moment lijkt het lijkt erop dat Windows op die computer opnieuw geinstalleerd moet worden. "Ongeldige bewerkingen" willen nog wel eens een teken zijn dat Windows is overleden...)


Of dat je schijf naar de kanker is. Maar dat even terzijde.


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 17-06-2003 1:50 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 17 juni 2003 1:31 schreef Asherah het volgende:
98 doet niks meer en XP geeft die foutmelding... format is echt nog niet nodig...


Vraag of antwoord? En waar blijft je blauwe jurk?


Dit slaat nergens op.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 1:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:31 schreef Asherah het volgende:
98 doet niks meer en XP geeft die foutmelding... format is echt nog niet nodig...


Ik heb het ook niet over een format, maar het lijkt erop dat de netwerkdrivers er geen zin meer in hebben... je kan ook proberen om de netwerkdrivers op zich eerst opnieuw te installeren, maar vaak blijkt dat wat je ook probeert, het toch niet wil werken en dan bespaar ik me liever die moeite... ff Windows eroverheen knallen en klaar, is meestal het devies in zo'n situatie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen