|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ristricties ingesteld door de Admin? |
|
Nope, dat ben ik |
|
staan die schijven nog uberhaupt op gedeeld? grrr |
|
|
|
Share werkt *NOOIT* meer... no probs met internet verder... |
|
Als je met Windows 2000 of XP werkt, heb je de gast account ingesteld? |
|
Als niks lukt kan je nog altijd nog op nieuw het netwerk instellen. Maar dan moet je weer van pc naar pc wandelen en dat is voor mij meestal te veel werk. grrr |
|
Het is tussen 98 en XP, en ik heb er geen idee van hoe ik zoiets opnieuw moet instellen |
|
quote: Maar je gast account staat aan bij XP? |
|
Ik neem aan van wel... waar zie je dat?? |
|
quote:Configuratiescherm --> Gebruikersaccounts |
|
http://www.tweakers.net/reviews/171/1 <-- voor als je het toch opnieuw moet configureren. grrr |
|
Ooooeeeehhh, Tweakers, dat DURF ik dus geeneens meer aanklikken... Gastdinges staat aan ja. |
|
quote: In windows 2000 is het: Configuratiescherm >> Gebruikers en wachtwoorden >> Geadvanceerd >> Onder geadvanceerd gebruikerbeheer geadvanceerd >>Gebruiker en dan bij de gast account kijken bij eigenschappen of die niet is uitgeschakeld (wat ie standaard is). |
|
Maar wat doet het precies niet? Weigert hij om verbinding te maken of kan hij de andere computer in zijn geheel al niet vinden? Kun je iets meer informatie geven? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hij geeft n foutmelding: ongeldige bewerking ofzoiets... Die gastaccount staat wel degelijk aan hoor, tot voor kort werkte dat ook normaal. |
|
quote: Hmz, als Windows bij dat soort handelingen "ongeldige bewerkingen" gaat geven, moet er meestal opnieuw geinstalleerd worden... Van welke computer naar welke probeer je eigenlijk te verbinden? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Beide richtingen... *zucht* Ik ga er morgen es dieper op ingaan, desnoods vijs ik die pc open |
|
Dan raad ik toch aan die evil link te klikken naar tweakers grrr |
|
quote: Ja, maar welke computer geeft nu de foutmelding? (Op dit moment lijkt het lijkt erop dat Windows op die computer opnieuw geinstalleerd moet worden. "Ongeldige bewerkingen" willen nog wel eens een teken zijn dat Windows is overleden...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
98 doet niks meer en XP geeft die foutmelding... format is echt nog niet nodig... |
|
quote: Of dat je schijf naar de kanker is. Maar dat even terzijde. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Vraag of antwoord? En waar blijft je blauwe jurk? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ik heb het ook niet over een format, maar het lijkt erop dat de netwerkdrivers er geen zin meer in hebben... je kan ook proberen om de netwerkdrivers op zich eerst opnieuw te installeren, maar vaak blijkt dat wat je ook probeert, het toch niet wil werken en dan bespaar ik me liever die moeite... ff Windows eroverheen knallen en klaar, is meestal het devies in zo'n situatie... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |