![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is ook best een handig proggie http://www.getpaint.net/download.html . Je moet dan wel .NET framework geïnstalleerd hebben, maar als je regelmatig windows updates doet dan heb je dat automatisch. ![]() |
|
quote: Hmmm...het heet dan .JPG maar IS het dan een JPG? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ah, op zo'n fiets. Ja, dat weet ik niet, heur. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
De hele lol van jpg is juist dat het kleiner is dan bmp. Gewoon renamen heeft dan ook zo weinig zin ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Duh... maar in sommige winkels als je een systeem + windows koopt, krijg je een pre-installed iets zonder windowws cd erbij. Zenial ![]() |
|
quote: Teruggaan naar de winkel om je cd op te eisen. Of beter nog: niet zo'n pre-installed iets bij zo'n winkel kopen. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Een CD eisen gaat vaak niet lukken, aangezien veel PC's met OEM windows een verborgen restore partitie hebben waar het systeem zich op bevindt. Je krijgt dus wel degelijk je software mee, alleen kan je het niet als onderzetter gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-01-2007 20:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hmz, nog nooit meegemaakt... Blijkbaar koop ik bij de goede winkels... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: En je kan je harddisk niet fatsoenlijk formatteren en je kan je windows niet op je andere pcs installeren ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Wat maakt het uit of je Software op een CD of op een HD staat? Als je maar kan herinstalleren toch? Op notebooks is dit al vele jaren normaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Partition Magic... ![]() En een OEM licentie is gebonden aan de PC waarop hij geleverd is. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dat moet ik kunnen ja, maar mijn geheugen is na 4 jaar denk ik iets minder. ![]() |
|
quote: rofl Suck my piss ![]() |
|
quote: Dat klopt, maar wat als je HD kaduuk is en je er een ander in wil stoppen? Of niet kaduuk, maar je wil er gewoon een andere in? En wat definieert "de PC waarop hij geleverd is"? Is dat nog dezelfde PC als je het beeldscherm hebt vervangen? Er meer geheugen in stopt? Alle hardware behalve de kast doorwisselt? Moeilijk moeilijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Da's zonde dan ![]() Ook op www.microsoft.com bij downloads gekeken? Bestaat geloof ik wel een tooltje voor startup disks. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het downloadgedeelte op de Microsoft-site is een onoverzichtelijke kankerbende. ![]() |
|
6 floppen wel voor Xp... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dat is niet mijn probleem. En de search wil weleens helpen. Niet vaak, maar toch ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nee. De kast. Daarom plakken ze je lic code ook op de kast als ze het goed doen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ja, dat klopt, ja. Ik was zwaar over de zeik toen ik m'n laatste pc kocht. Ik kon nergens die code vinden, normaal stond die altijd op het boekje. Boze meel gestuurd, antwoord terug: Meneer, er zit een stikker met de code op de kast. Tuurlijk. Als je dat weet dan, ja. Ik kreeg er btw wel een cd bij. En 6 floppen, in deze pc (p4 3,2) zit niet eens een floppy drive. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Lachen met Wim ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-01-2007 22:14] ![]() |
|
quote: Ja, daar zit hij bij mij ook ![]() Maar goed, dat is dus mooi lullig als je geen CD gekregen heb en hij op zo'n "ghost"-partitie staat. Of je moet het vanaf die partitie weer op een andere schijf kunnen installeren, dan maakt het niet zoveel uit. quote: Heb je nooit die sticker op je kast gezien? Best een opvallend ding toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Die kast staat op de grond onder het bureau. En ik kom daar niet vaak. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Niet? Saai hoor. ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |