![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
waar zie je dat staan...waar haal je die info van daan/./.waar is die info te zien...waar is het veranderd? Suck my piss ![]() |
|
hoe veel ghz geeft hij aan...ik heb de zelfde namelijk.. Suck my piss ![]() |
|
quote: Hoort te draaien op 1,9 ghz (1917mhz om precies te zijn) en geeft op het moment 1,8 ghz aan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
heb je de computer al gereset na dat je em weer aan deed? [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-11-2003 21:38] Suck my piss ![]() |
|
quote: Jawel, maar ik ga nu nog het een en ander proberen om t te gaan fiksen. Kom dadelijk wel weer terug om te kijken of er nog meer mensen lumineuze ideeen hebben gehad. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Ah, het werkt weer, helemaal uitgezet, de stroom eraf gehaald, en toen ik m weer aanzette werkte het weer normaal. ![]() Naja, allang blij dat ie t weer doet. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Verdorie, net een virusscan gedaan en een paar files uit de temp folder eruit geflikkert maar nu krijg ik bij rebooten deze foutmelding: Kan het programma "sysileb32.exe" niet vinden. Dit programma is vereist om bestanden met de extensie Toepassing te starten. Locatie van Sysileb32.exe: C: Weet iemand hier raad mee? [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 17-02-2004 21:36] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
zal wel een format c: worden? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: heb al een oplossing gevonden, gewoon het gewilde bestand openen, zo raak ik in het gewilde programma ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb vandaag een nieuwe laptop binnengekregen. Alleen als dat ding aanstaat kom er af en toe (om de halve minuut 5 sec. lang) een ongelooflijk irritant hoge piep uit... Wat kan dit betekenen?? changed to 'ouwe' ![]() |
|
quote:Ah, verrek...zoiets heb ik ooit ook gehad, bedenk ik me nu... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-02-2004 22:04] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
ik zoek een driver voor mijn monitor een eizo flexscan T660i-T 20" iemand een idee waar ik die kan vinden? ben al op de eizo site gewwest maar daar was hij niet meer wie kan mij helpen [Dit bericht is gewijzigd door darkforrest op 17-02-2004 22:31] ![]() |
|
Hangt het niet van je videokaart af wat voor drivers je dan nodig hebt? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Misschien herkent windows deze monitor? En anders is het niet zo'n ramp, het is vast PNP "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ik zou het niet weten ik heb deze monitor nog maar net, gekregen ik dacht leuk zo`n dikke 20" maar last van mijn ogen en als ik mijn 17" weer aansluit perfect beeld dus ik dacht effe drivertje d.l en klaar [Dit bericht is gewijzigd door darkforrest op 17-02-2004 22:31] ![]() |
|
maar weet iemand een site waar ik drivers kan d/l? ik wil het toch es proberen tenzij iemand een ander advies heeft ![]() |
|
drivers.com niet toevallig? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: ik zou zeggen, toevallig wel! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ja je bedoelt drivers voor je videokaart. Of het is nvidia of ati. Dus check dat ff en ga naar nvidia of ati.com om drivers te downloaden "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
toevallig niet helaas maar goed ik kijk wel effe verder ![]() |
|
[16:15] <lauwehap> kan blala niet kopieren vanwege cyclisische redundantie controle is mien HD kaput? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote: Heb je Scandisk al gerund? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Heb ik ooit ook eens gehad, ging vanzelf over dus gewoon nogmaals proberen! ![]() |
|
Mn werkgeheugen zit helemaal vol (denk ik) en een hoop niet-Microsoft programma's zijn ermee gestopt, een voor een. Nu doet zelfs Winamp t niet meer! ![]() ..Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? (Evt oplossing? :p) Masturbation is not the same. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |