|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jups ik ook hier op de zaak. Werkt zo lekker he, met twee monitoren. Kan echt niet meer terug naar 1 Zenial |
|
Wie van de nerds weet er hoe ik een service installeer onder Windhoos XP? |
|
regsvr32 /i pad_naar_executable Vanaf een commandprompt (start -> run -> cmd [enter]) [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 08-03-2007 14:57] |
|
Dank u Nu krijg ik alleen weer een DLL-error |
|
Ik weet niet wat voor een applicatie het is, maar als het een paar losse files zijn die je niet hoeft te installeren, kun je het beste deze in 1 map pleuren en die in bv c:\program files\APPLICATIE_NAAM zetten. Dan vanuit dat pad het eerder genoemde commando aftrappen. Soms zoekt een executable naar DLL's in de directory waarion ie zelf staat namelijk. Overigens zijn niet alle executables geschikt om als service te runnen (en dat hangt meestal samen met de afhankelijkheden van andere componenten zoals DLL's. Een fatsoenlijke .exe kan dat, maar jij als ontwikkelaar zal weten dat er een hele hoop ellende in elkaar wordt gecode hehe) |
|
Het is al verholpen. Het ging om Apache/PHP/Mysql maar een paar pakketten opnieuw installeren did the trick |
|
Heb niet echt een pc probleem, maar een ps3 probleem. Zijn er ook mensen hier die een ps2 of 3 hebben en die ook @home hebben. Ik krijg hem maar niet online. Heeft iemand hints of tips. Is een router misschien een optie~>? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik heb een router tussen er tussen nu ivm ps3 online te krijgen, maar nu doet msn het niet meer en de gewone IE, ze vragen om een proxy..weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik gok op een NAT probleem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens PS3 heb ik NAT 3 systeem.. zegt me echt niks. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Je moet op je router port forwarding correct instellen. Maar goed, ik weet niet wat voor router je hebt en wat voor instellingen de PS3 nodig heeft. Probeer eens: http://portforward.com/routers.htm Die hebben handleidingen voor de meeste modems en routers. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-04-2007 23:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hee, vraagje: Hoe kun je in Explorer de titel, auteur ed van een bestand wijzigen? De naam van het bestand wijzigen is een eitje natuurlijk, maar ik zou nu graag ook de andere kolommen willen wijzigen/invullen. Het gaat hier om een lading .pdf bestanden. (van mp3-tjes wijzig ik de tags in WMP) BVD! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Niet (of zoek een pdf editor) Zenial |
|
Thx! Het blijft natuurlijk irritant, maar dat terzijde. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik heb zowel bij m'n laptop als bij de PC een probleem met het geluid. Bij de laptop springt de balans steeds naar rechts om op het moment dat een volgend nummer in Winamp begint... en bij de PC werken maar twee boxen van de surround set, terwijl de andere wel werken als ik een geluidstest doe. Het ligt dus niet aan de aansluiting, maar waarschijnlijk aan de instellingen. 't lijkt me allebei erg makkelijk op te lossen als je weet wat je moet doen... iemand? |
|
quote: Die van je surruond set is heel makkelijk op te lossen. Hij geeft stereo weer omdat al je muziek op mp3 opgenomen is in stereo. Ergens in de instellingen van je geluidskaart kan je instellen dat het signaal ook over alle andere boxen wordt weergegeven. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nou hij staat wel op 5.1 ingesteld, dat is juist het probleem... |
|
Idd, dat is mischien wel het probleem. probeer het eens op 2.0. Waarschijnlijk pakt ie de andere boxen dan ook. Dat andere probleem lijkt op een instelling in winamp of een audio kabel wat niet helemaal goed zit. Controleer de kabels naar je boxen en zet je settings van winamp naar default of installeer m opnieuw |
|
Hm ik heb nu een andere output plug-in geactiveerd en nu werken ze alle vijf. Toch eens kijken of dat bij de laptop ook 't geval is dan. |
|
Ik heb sinds vista dat op mijn thuis pc het geluid nogal overstuurd klinkt. Er zit een Nforce4 bord in. Onder XP had ik nergens last van. Zal wel een driver issue zijn aangezien het optreedt met alle mogelijke speaker settings. Maar mocht iemand dit herkennen en opgelost hebben dat hou ik me aanbevolen. |
|
Weet er iemand waar ik makkelijk de laatste videocodecs kan downloaden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |