|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke windows? Geeft de bios de juiste waarde wel aan? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-05-2007 13:13] |
|
quote:Ze hebben bij vista het hele driver model overhoop gegooid voor geluidskaarten. Daarom hebben ze bij creative ook nog steeds geen fatsoenlijke drivers voor de X-FI serie. Misschien zou eens kunnen kijken of er beta forceware drivers zijn (check de tweakers.net driver updates). |
|
Tnx! Ik hoop idd op driver updates. Ik dacht ook dat audio op de nfroce4 zat maar ik moet een losse driver van realtek gebruiken om het aan de gang te krijgen. Blijft vaag allemaal. |
|
Meestal kan je drivers van je onboard audio downloaden bij je moederbord fabrikant. Althans, dat is wel het geval voor mijn bord. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: WinXP SP2 Bij m'n bios geeft ie ook maar 1 schijf aan met zo'n 200G [Dit bericht is gewijzigd door Mr.Nobody op 01-05-2007 14:27] |
|
quote:Ik weet niet hoe oud je huidige pc is. Het zou kunnen zijn dat je bios gewoon niet grotere drives kan detecteren. Misschien dat inderdaad een bios update kan helpen. |
|
quote: Net bios ge-update, maar zonder enig suc6 Ik sleep m'n kastje wel naar m'n IT-manager...misschien dat hij ziet wat ik over het hoofd/niet zie |
|
Ah, hier dus. Ineens vind 1 van onze pc's het nodig om na het opstarten op 1 jan 2003 te staan. Vast een bekend probleem, maar ik heb geen idee hoe ik dat kan verhelpen, want na aangepast te zijn treedt hetzelfde euvel weer op na opnieuw opstarten. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-03-2009 19:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Batterij is leeg |
|
quote: Heb ik heel vroeger ook wel eens gehad, met mijn Pentium 166Mhz. Daar was het probleem weg toen ik de batterij op het moederbord had vervangen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Bedankt voor de tip, mensen! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-03-2009 19:33] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@ Jenje & Rasputin: Een bedankje jullie kant op! Ik hoop dat het daarmee opgelost is en dat Wim het snel fikst. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Is inderdaad het moederbord, die is aan vervanging toe. Heb je ook dat je PC elke keer bij het opstarten een check uitvoert? |
|
Ik zou eerst kijken of het niet aan batterijtje ligt. Als een nieuwe ook niet helpt dan is er idd wat met je moederbord mis. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |