|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
ik moet een nieuwe firewall hebben.... het lijkt erop dat sygate af en toe mijn inet verbinding dr uit gooit. is heel vervelend. dus als iemand een andere goeie weet? en nee geen norton roepen wat die firewall zuigt (blokkeerd wel goed maar vloekt een beetje met sommige software). REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Linux server draaien met een firewall erin Zenial |
|
quote: NEEN, ik bedoel toch echt Fdisk, trust me, I know pc's. Lees het probleem maar eens goed: quote: |
|
quote: BlackICE defender. Perfecte firewall!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
sygate is een goeie firwall, ik heb de pro versie en er IS geen betere, trust me. Heb iig nog geen firewall gezien die DDL authentication toepast "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote: |
|
quote: Stel voor dat je alles open zet, resticties eraf, dan weer dicht en opnieuw instellen. Ik heb dezelfde firewall, Sygate pro v nog wat, nooit problemen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik dacht dat sygate een router programmatje was om internet te delen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
om Zone Alarm te gaan roepen heeft ook weinig zin is trouwens een fukk firewall, hij wil niet dat ik online game |
|
quote: Kan zijn dat ze meer software uitbrengen dan slechts hun firewall. Daar weet ik dan niks van "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: DLL... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Best goed programma hoor. Ik heb hem een tijd lang naast BlackICE gedraaid. Maar ik merkte toch dat blackice 99.99% stopt. Maargoed, voor de huis,thuis en keuken computeraar is het een prima programma. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: van de site: Sygate Personal Firewall PRO Sygate Office Network Sygate Personal Firewall Sygate Home Network ------------------------------ ja dus |
|
quote: 1. ZonAlarm zuigt gewoon 2. BlackICE is DUIDELIJK beter 3. Ik heb geen huis, tuin en keuken computer [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-04-2003 9:09] |
|
quote: Misschien is het programma te moeilijk voor je Maar wat doe jij dan met je computer in de keuken? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
op het internet opzoeken hoe je een ei moet breken. We Are BrederLord |
|
80 Gig NTFS schijf weg.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
xp?!?!? ik heb der nen hekel aan. We Are BrederLord |
|
quote: Dat ZUIGT!!!! Bij mij was laatst een 45 Gig IBM gecrashed. Geen backups, alles kwijt Toen heb ik van IBM een nieuwe 60 gig gekregen (daar zijn ze dan niet moeilijk in) maar die begint nu ook verdachte geluiden te maken. En om het copleet te maken begint mn IBM 18 gig scsi hd kuren te vertonen. Voor mij voorlopig geen IBM meer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb gewoon Seagate, maar ik mijn dataverlies is gewoon mijn eigen domme schuld Win2000 geinstald over NT... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: dat zou in theorie toch goed moeten gaan? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nooit een overinstall doen(zeker voor microsoft onderdelen), altijd backups bijhouden, documenten op een aparte partitie bijhouden, .... [Dit bericht is gewijzigd door BrederLord op 25-04-2003 9:22] We Are BrederLord |
|
quote: Nee, ik doe ook altijd een verse install. Maar het zou geen dataverlies op moeten leveren. Documenten op een andere partitie is leuk en aardig maar als je hd dood is schiet je er weinig mee op I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:tja voor het zelfde geldt ligt het niet aan de firewall maar daadwerkelijk aan de kabel... dat heb ik dus nog niet geprobeerd... ben altijd beetje huiverig om zonder firewall te werken. en blackice... die was toch op een gegeven moment zo lek als een mandje?? hebben ze de boel zeker weer een beetje op de rit REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |