|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Nouja als ik maar kan blijven forummen op ZM! |
|
Windows Tja, echt typisch en welbekend fenomeen met Windhose:"Eerst deed 'ie het en nu opeens niet meer" Heb je misschien in de tussentijd drivers geinstalleerd of juist weggehaald? Gebruik je nog dezelfde VERSIE van Windows? (95,98 enz...) Ik wil het bijna niet zeggen (want het is een zgn. "very ugly fix" IMO) maar je zou alle betreffende applicaties opnieuw kunnen installeren. (=het spel en sound drivers/utilities) Good Luck! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-03-2002 17:29] |
|
quote: Dos spellen is altijd een probleem. Als je windows xp draait kun je hier eens kijken http://www.ece.mcgill.ca/~vromas/vdmsound/ Dat progje regelt dos geluid support onder xp via je xp drivers. Werkt perfect bij mij. Je moet wel XP NT of win2000 draaien anders heeft het geen zin. |
|
quote: hmm nee ik heb windows 98 helaas.. [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 24-03-2002 20:10] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik heb m sinds een paar dagen in huis (gebrand), dus kheb hem hiervoor nog nooit geprobeerd op mijn computer 11.45: restate my assumptions |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb dus zon ding gekocht, met Force Feedback, alleen hij wil hem niet installeren op onze (pas nieuwe) PC... Er zit een USBkabel aan het stuur, en ik moet de pedalen in het stuur pluggen. Maar als ik dan naar Spelbesturingen ga, geeft ie telkens 'niet verbonden' aan als ik 1 van de spelbesturingen aanklik... Wie weet wat ik fout doe??? changed to 'ouwe' |
|
haha, danku... changed to 'ouwe' |
|
Hier is een link naar het betreffende stuur: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T66&fam=4 Alvast bedankt changed to 'ouwe' |
|
sinds er hier wel wat computer wizards rondsluipen toch maar effe een vraag! na een major crash van mijn computer ben ik eindelijk in staat geweest om windows 2000 te installeren. Voordat de compu crashte had ik mijn schijf opgedeeld in 3 partitions (c: 2 gig, d: 8 gig en e:10 gig) enfin, nu herkent mijn compu alleen nog maar de 2 gigs van mijn c drive! irritant! Iemand die weet hoe ik mijn d en e terug ken vinden?? (edit: windows 200 bestaat toch echt niet!) [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 13-04-2003 18:36] I Find That I Am Not There... |
|
ik gok dat de rest van de ruimte nog ongepartitioneerd is. Dat is een mogelijkheid, om zeker te zijn gebruik FDISK en kijk naar primaire partities en je secundaire blijkt daar slechts 2 gig te zijn weergegeven, dan is het probleem duidelijk. Anders weet ik het zo ff niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat probleem had ik dus laatst ook.. 2 partities naar de sodeju.. En dus precies die partities met al mijn huiswerk erop.. Maar ja.. harde schijf teruggestuurd en die hoop ik snel weer terug te hebben... |
|
Ik heb de afgelopen 2 weken zo'n beetje alle pc problemen gehad die je kunnen overkomen. Het mag een wonder heten dat ik weer (eventjes) kan internetten. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: PII 233mhz met 128Mb SDRam (66mhz) en een voodoo 2 8 mb op 800x600. Ging bijzonder goed Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik durf m'n peecee niet te formatteren, heb 3 harde schijven, waarvan de main een dma schijf is, en die moet geformatteerd worden, want xp moet erop. maar ik vind het niet fijn, heb het meeste al wel over gezet, maar bijv.: - hoe krijg ik mijn mijn meel van outlook bewaard? door op een andere harde schijf ook outlook te installeren en dan overhevelen? kan dat? Oud Vuil. |
|
Options -> Maintenance -> Store Folder die kopieren en later weer terugplakken |
|
quote: kan ik die misschien eens van je lenen? ik heb het boek gelezen, echt een gaaf boek. No meat is sweater |
|
quote: geweldig, bedankt! Oud Vuil. |
|
Ik heb gister weer iets raars meegemaakt. Ik had iets verwijderd in de temp map van 400mb,en temp is gewoon rotzooi toch? Maar opeens was de pictogram van een mpg film veranderd in de picogram van het bureaublad Weet iemand hoedit kan? Ik heb het wel inmiddels opgelost dmv 'openen met' en toen was t pictogram weer terug. Maar toch heel raar... |
|
Het coolste probleem dat ik ooit heb zien gebeuren was een voeding die in de hens vloog, waarna de hele pc zo,n beetje in de fik stond en in de kast zelf een hoop gesmolten plastic lag. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Tja ik heb effe fdisk gerund en daar kwam er ineen keer 6 gig bij! Nu miss ik dus nog 12 gig!! ik heb geen idee waar die rond spoken! Helaas met fdisk moet je er weer partities van maken van max 2 gig, dus zit ik nu met een c,d,e,f hardeschijf! Kga zo eens kloten met partition magic 8. misschien dat die het ken vinden! Maaruh, waneer is het probleem dan duidelijk?? (harde schijf naar de malle moeruh?) I Find That I Am Not There... |
|
quote: wat je kunt doen, is booten met de win2000 cd, daar zit een soort gelijk vereenvoudigd programma op (soort fdisk maar werkt beter naar mijn mening) daarmee even alle partities verwijderen en opnieuw aanmaken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
tja, dat is ook een optie. Maar de grote hamvraag van vandaag is: WAAR IS MIJN 12GIG???? kwordt er een beetje mistroostig van! maar goed de kweeste is begonnen! I Find That I Am Not There... |
|
quote: ja ok, maar als je in de bios hdd auto detection uitvoert ? komt dan wel de grootte van de schijf overeen ? (het zou kunnen dta daar misschien al de fout zit) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |