|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik probeer het straks meteen! Als het werkt dannuh... ben ik hem wel een pakje shag verschuldigd |
|
quote: Die zal hij vast graag innen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wat zegt je wizzkid hier op: Heb vorige week een nieuwe mobo gehaalt met een onboard NIC. Schone install met exact de zelfde netwerkinstellingen. IP,Gateway, DNS, WORKGROUP, etc, ect. Maar no way dat ik nog op mijn netwerk (en dus internet) kan. Mn switch ziet de NIC wel (full duplex etc). En ik kan mn NIC pingen en zn IP ook. En andere computers op mn netwerk zien mn computer wel en ik de rest niet. Firewalls staan uit. Nu heb ik dus mn oude 3com NIC er weer in geplugt waarmee het wel in een keer werkt maar dat is de bedoeling natuurlijk niet. Dat is geen probleem oplossen maar een probleem uit de weg gaan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik heb mijn wizkid tijdens zijn meditatie kunnen onderbreken en hij orakelde het volgende: "Windows slaat je instellingen per nic op. Bij een nieuwe nic moet je de instellingen daarvoor ook weer goedzetten. Je oude instellingen zijn nog toegewezen aan nic die er nu niet inzit.... Ohm.... " Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Nope, want ik heb een verse installatie gedaan (wel zo handig bij een nieuw moederbord) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
die raja kan er wat van, zeg. ik wacht op de dag dat hij zo'n setje pennen en een calculator in z'n borstzakje van zijn niet gewassen overhemd heeft zitten. zo'n kapot brilletje wil ook wel helpen. Oud Vuil. |
|
quote: Volgens mijn wizkid ben je dan een prutser Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
wat een waardeloos orakel, ik wil mn geld terug!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zeg, dan had je eerst moeten betalen ja! de rekening volgt nog Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
O ja.. en voor wanbetalers hebben we de volgende remedie: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Hahah, heersch smillie |
|
hier!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Wat?!?! Daar! Pak aan!!! (S_S, ik hebbum ook nog in het geel en in het oranje ) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: je onboard nic heeft een ander mac adres, dat wil zeggen dat de isp je kaart niet herkent, je ISP gebruikt geen DHCP mag ik aannemen sinds je zelf de instellingen maakt. Ik zou ze daarom maar ff bellen over hoe te werk te gaan, maar het volgende kan ook werken. command prompt. Met je oude NIC ipconfig /release Dan je nieuwe nic erin, en alles opnieuw instellen, werkt wel met mijn chello verbinding "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik denk het niet. Want ik heb geen problemen met mn internet maar met mn netwerk. Maargoed, ik kan het altijd proberen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Laatste tip van mijn wizkid: Net zo lang prutsen tot het werkt en dan handjes af Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hmm, ja dan zal het misschien anders zijn. Heb er zelf geen netwerk achter hangen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Tjonge jonge, wat voor tweedehands orakel heb jij aan de haak geslagen joh? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
loop even na of je je TCP/IP Configuratie goed hebt staan |
|
quote: Ach, hij werkt, en verder hoor je mij niet klagen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Maar natuurlijk. Exact het zelfde als voorheen (toen het nog wel werkte) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hee Hein, Zit de stekker er wel in? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Nou, daar denken sommige mensen toch anders over I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: sommige mensen moeten gewoon niet denken, dan is er al een heleboel opgelost Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |