|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
There Will Be Blood. Niet wat ik had verwacht, maar wel erg cool. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
The Truman Show |
|
Blade 2 is een van de weinige films waarin de actiescenes ook na de intro van een film doorgaan. Meestal wordt je lekker gemaakt aan het begin en krijg je als toetje soms nog iets op het eind. Het tussengedeelte is dan meestal goed kloten. Neem bijvoorbeeld Alien vs Predator: de film begint wat mij betreft eigenlijk pas na ± meer dan een half uur. Hebben jullie die ervaringen ook? |
|
Ja, echt een uitzonderlijke film, heel bijzonder. |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Willem Dafoe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zelfde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lesbian pr0n? Zenial |
|
Men Behind the Sun. Deze film maakt zijn reputatie naar mijn mening absoluut niet waar. Die kat scene valt verschrikkelijk mee. De decompressie kamer scene is dan wel weer erg goor. Wil je muilperen? |
|
Ik kijk toch liever naar de gast in de decompressiekamer dan naar de kat. En ik vind het toch echtwel een harde film. |
|
Naar mijn mening waren sommige stukken te langdradig. Ik vond de schildpad scene in Cannibal Holocaust stukken ranziger. En ik had meer gore verwacht. Wil je muilperen? |
|
quote: +1. Erg gave film Verrassend triviaal |
|
quote: Hehe, een van de werktitels was Epic movie 2. We hebben geen enkel excuus om niet te gaan kijken. Bij epic movie waren we ook de enige in de zaal die lol hadden (al was er ook bijna niemand in de zaal, zeker na de pauze niet hehe) Verder zaterdag Alcatraz gekeken, wel een gave film. Beetje abrupt einde. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ik vind dat dus echt stuk voor stuk hele slechte films. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vereiste is wel een totaal gebrek aan humor en een overdosis aan meligheid. Life doesn't get much better than this! |
|
klopt. objectief gezien zijn het ook gewoon hele slechte films hehe Je moeder. |
|
quote:Ingredienten die hier af en toe toch wel aanwezig zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
dan heb je nog steeds te veel humor hehe Je moeder. |
|
Paar keer een poster van The VampireLovers hierboven gezien (met Ingrid Pitt). Het begin daarvan kon aardig zijn, mits er niet zoveel verhalend doorheen geluld zou worden. Jammer. Verder doet die film eigenlijk niet zo heel veel. Met andere woorden, je wordt (wat het begin betreft althans) de film binnengelokt, en daarna valt ie dus aardig tegen. Als de film nu verder ging zoals het begin ? Dan zijn de Dracula-films met Christopher Lee nog beter. Overigens, Van Helsing 2003 was ook niet slecht. |
|
Full Metal Jacket gister nog maar eens. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Eindelijk weer eens een leuke komedie. |
|
Simon Pegg en Hank Azaria, zal idd wel een poging waard zijn. Vanavond Into the Wild, langzaam maar best de moeite waard. Het hielp dat ik afgezien van de titel helemaal niets over de film wist vermoed ik. |
|
Run fatboy run & Into the wild ben ik ook benieuwd naar! Eerst staat echter Day of the dead en Diary of the dead op de must-see lijst.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2008 3:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het eerste vervolg is wat vlotter en misschien wat goorder. Deel 3 is de aller slechtste uit de reeks en deel 4 is weer wat beter. Btw. Als je wat hersenloze gore wilt zien raad ik je Premutos aan! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |