|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Baby Snakes! Heerlijk. |
|
quote: Vast wel |
|
Zonet Mr. Brooks gezien. Knap verhaal. Goeie acteerprestaties. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
You kill me |
|
Elisabethtown signature |
|
Vandaag "Cloverfield" gezien ... wat een vage film is dat zeg! Wel erg spannend! Enigszins niet echt geloofwaardig ... (in hoeverre je daarvan kan spreken) ... wie houdt zijn camera zo lang aan ... en wie denkt er aan om af en toe die cam aan en uit te zetten! Maar men weet nooit in noodsituaties [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 19-04-2008 23:51] |
|
Das Leben der Anderen Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Hooligans quote:Heerschfilm |
|
quote:Die wil ik ook nog een keer zien ja.. The Darjeeling Limited, voor de helft, toen had ik in om muziek te luisteren.. |
|
The Life of David Gale Waardeloos. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Geniale film... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
exdrummer geniaal Suck my piss |
|
confessions of a pitfigeter...die was te doen nacho libre ...wat een klotefilm..geen reet aan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Finding Forrester |
|
quote: Je meent het. Wat een kutfilm was dat, zeg. Brusselmans is OK als schrijver, maar het blijft m.i. een feit dat zijn boeken onverfilmbaar zijn. Ex-drummer is daar het levende bewijs van. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ja idd! Net als Exdrummer trouwens Gister Joshua geloerd op aanraden van Schaffelaer.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The man from earth Deze film is ongelovelijk briljant. Ik heb echt aan het scherm gekluisterd gezeten. De film gaat over een groep vrienden, professoren op een collage, die een afscheidsfeestje geven voor een goede vriend van ze. Na een beetje aandringen vertelt de man het verhaal achter zijn vertrek. Hij blijkt een onsterfelijke man te zijn die al leeft vanaf het begin van de mensheid. Hij heeft dus de gehele evolutie van de mens en al zijn geschiedenis meegemaakt. Er gebeurt eigenlijk helemaal niks in deze film maar de manier waarop dit verhaal vertelt wordt wist mij in ieder geval kippenvel te geven en me ook nog eens aan het nadenken te zetten. Prachtfilm! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 20-04-2008 22:29] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Virgin Suicides. Geweldig. |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Tristian & Isolde > goed Missionary Man > matig |
|
Battle For Haditha |
|
quote:Deze film net ook gezien, bleef boeiend al gebeurde er niet veel.. |
|
Na alle goede verhalen verwachtte ik er heel wat van, maar hij viel me echt tegen Ik vond het vrij zouteloos allemaal, maar dat komt vast ook omdat het verhaal an sich niet zo heel erg interessant is imo. Wat ik er wel aan over heb gehouden is dat ik nu weet wat van een mongool die Curtis is geweest Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bee Movie, damn wat kut. La Doublure, geniale franse humor Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |