|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Geniale film! Als je het over Adam's apple hebt in ieder geval! |
|
De deense titel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
the bucket list wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Undead nog een keer gekeken, blijft leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
no country for old men vette film |
|
quote:ff trailer gecheckt... interesting ben em nu aan't binnenhalen |
|
Eraserhead Zelden zo`n bizarre film gezien, wel erg gaaf |
|
Charlie Bartlett, veel te veel clichés.. |
|
quote: Zeker geniaal! |
|
quote: Alleen de Elephant man Maar dankje voor de tips, ben zeker van plan om die te gaan kijken van hem |
|
The Mist |
|
quote: En Mullholland drive natuurlijk. En The Straight Story vond ik ook erg gaaf. Maar goed de man heeft bergen goede films gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door runtothehills op 15-06-2008 11:25] |
|
Gisteravond was b-film avond: Category 7: day of destruction En nog een enorme B-film over een sprinkhanen plaag. Het is de lichtinval ;') |
|
Eastern Promises www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Zo zat ik ook in de bios, vol ongeloof over hoeveel onzin er in die film vertoond werd. Zeer slechte film naar mijn mening. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:De Locust heete die volgens mij, waardeloos. |
|
Feast, wel gaaf gedaan, verhaal is al veel vaker verteld, maar ik vond het toch wel een goede film. 16 Blocks, ik had die neger wel laten doodschieten, wat een fokking irritant mannetje... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ja die ja... Heb hem halvewege maar afgezet.. was toch te saai. Het is de lichtinval ;') |
|
Zoolander. Allememachies, wat een "foute" film, gewaldig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jij hebt dan ook 0 tolerénce |
|
Zonet Blazing Saddles gekeken, wat in geniale film, te droog die humor, maar als je er van houdt dan lach jij je een ongeluk Against God and Government |
|
quote: Net gezien, geweldig. |
|
quote:De tering Gister in een waas gezien: Die moet een keer over Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaaaf!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |