|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vind het geen James Bond waardige film. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Alleen die achtervolgingsscene in het begin in blu-ray... |
|
Die film is toch feitelijk het eerste verhaal van Flemming? En ik had begrepen dat Craig heel erg dicht bij het karakter van Bond in het boek blijft? Ik heb het niet gezien, dat niet, maar ik hoor er minder negatieve dingen over dan die Brosman verfilmingen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-05-2008 16:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Brosnan was inderdaad te fucking erg. smerige klefbal. Fuck the world and fuck you |
|
Gisteren naar Bombón el perro gekeken. Blij dat ik was dat Bombónnetje een happy end had gekregen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Léon |
|
Jean Reno ftw Faustian Spirit of the Earth |
|
Doomsday, wel een leuke actrice, aardig wat gore, maar Mad Max meets I Am Legend meets Braveheart? Een beetje vergezocht allemaal, en totaal niet logisch. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Nightwatch; ik moet sowieso Russische cinema inhalen; dit was alvast een goeie! Vampirenfilm met stijl en niet zoals die bubblegum vampierenfilms als Underworld, Van Helsing etc.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Underworld vond ik anders prima te doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet vaak maar soms heb je gelijk. Veruit de beste Bond. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou..nee; het is bekend dat de broers sinds het onverwachte succes besloten hebben de 2 vervolgen erachteraan te schrijven. Damn ik herinner me nog de teleurstelling na deel 2 in de bios gezien te hebben..echt slappe aftrekselfilms. Overigens vind ik de kritiek op Aliens tov Alien idd wel enigszins terecht; eerst is t monster nauwelijks te verslaan; in t volgende deel slachten ze er opeens hordes van af! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-05-2008 0:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Net The Big Lebowski weer een keer gezien. Bruce Banner |
|
16 Blocks, wel aardig.. |
|
La Science des Rêves (The Science of Sleep), erg vaag, kon me niet echt boeien.. |
|
quote:Oja, ik was vergeten dat jij zulke triviale zaken altijd laat meespelen . quote:Precies, de partij zuur die daar bij vrij komt had de gehele planeet moeten oplossen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- Spiderman 3 (aardig, maar veruit de slechtste van het stel) - Batman Begins () - Batman Returns (niet slecht, maar de eerste is beter) - Batman Forever () - Phone Booth (gaaf) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: de geweren waren ook wel iets groter in deel II he! Nee, deel II was het perfecte vervolg op deel I. maar deel III en verder.... |
|
quote: Niet mee eens. Zoals gezegd de beste Bond sinds Connery (met Dalton op een aardige tweede plaats). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
- ''El Mariachi'' - ''Desperado'' - ''Mr. Woodstock'' aardig vermaak |
|
300 nog eens, na die onleuke parodie toch weer ff m'n geheugen opfrissen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gisteren: Disturbia Begin van de film ontzettend saai, maar de laatste 3 kwartier zit je constant op het puntje van je stoel. Gave film! |
|
Superbad - Best grappig... eigenlijk... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |